Jump to content

Sign in to follow this  
Yano

MH GEN ONLINE (ustawki itp)

Recommended Posts

zjadłem obiad, dajcie jeszcze chwilie, wyfarmie 1-2 rathalosy żeby zrobic pełną zbroje i nie zdychać

Share this post


Link to post


zrobiliśmy we dwóch urgenta na 3* , tego astalosa czy jak mu tam, było spoko, łatwo poszło

Share this post


Link to post

Dobre bronie z niego są, mam sns. Nastepny urgent fajny klimat, nie spodziewalem sie czegos takiego.

Dzis jakos po 21 moge troche pograc.

Share this post


Link to post

Gdzieś o dwudziestej zacznę grać, jak nikogo jeszcze nie będzie, to off, jak zobaczę aktywność w tym wątku, to wejdę online.

 

Broni nowej wciąż nie mam, więc może być też farma, a nie prucie na high rank.

 

Edit:

W sumie później, obowiązki rodzinne mnie przytrzymały, a chcę jeszcze parę kółek rowerkiem zrobić i prysznic wziąć.

 

No i raczej nie będę grał do pierwszej, jutro muszę o siódmej ludzi wieźć, także ten...

Edited by gkihdghdhj

Share this post


Link to post

Ja już jestem, zakładam huba i w oczekiwaniu coś porobię.

 

Sorry Devilbot, sądziłem, że wyrobię się z tym uragaanem. Już jestem.

Edited by gkihdghdhj

Share this post


Link to post

Nie. Jeszcze mnie ani razu nie wywalilo. W mh4 mnie ciagle (pipi)lo ale mialem neostrade.

Share this post


Link to post

poczekaj chwile ja jeszcze w robocie jestem, okolo 20:15 moge przyjsc

 

edit

dobra wychdoze z roboty, wiec za 15 min moge grać

Edited by Yano

Share this post


Link to post

Sorry ze tak ucieklem szybko, ale grypa jelitowa mnie dopadka i ledwo juz widzialem na oczy. Mozna dzis cos pograc.

Share this post


Link to post

Dobilismy do hr4 ale jeszcze sporo zostalo na hr3. Np zinogre jeszcze nie widzialem nawet:p

Share this post


Link to post

Przynajmniej będzie można pokopać na high rankowych mapach carbality i inne rzadsze minerały, trochę łyso, że ma najlepsza broń ma 130 dmg :I

Share this post


Link to post

to tak nie działa

uderza szybciej ale każdy cios ma mniejsze obrażenia, każdy atak każdą bronią ma konkretne obrażenia

szybkie bronie jak sns i ds mają ok 5-15% obrażeń broni na cios (zależy od ciosy), a powolne bronie jak młot ok 30-70% zależnie od ciosu

 

więc mimo że DSami atakuje sie szybciej to 130 dmg na DS jest równoznaczne z 130dmg na młocie albo czymkolwiek innym

 

 

 

ja już wczoraj farmiłem ghateringki na 4hr, carbalite leci szybko i sprawnie, polecam też robaki zbierać bo dochodzą HRowe

napewno coś lepszego niż 130dmg będziesz mógł zrobić po zebraniu carbalite

Edited by Yano

Share this post


Link to post

obrażenia w MHX to jest

 

podane obrażenia  X ostrość X % siła danego ciosu X ogólna odporność potwora X odporność danej częsci ciała

 

 

przukładowo walisz jeden cios w głowe potwora która ma podatność 35% na high ranku gdzie ogolna podatność to 70%

robisz to

ostatnim atakiem młota czyli golf swingiem który ma 70% obrażeń broń

 

i robisz to jakimś tam ciosem DSa który ma 10% obrażeń na ten cios

 

obie bronie mają powiedzmy 130dmg i niebieską ostrość która daje mnożnik 1.20x

 

młot:

130 X 1.2 X 0.7 X 0.7 X 0.35 = 26 dmg

ten jeden cios zadał 26dmg mimo że broń ma napisane 130, ale po wzięciu pod uwagę wszystkich czynników wychodzi 26

 

DS

130 X 1.2 X 0.1 X 0.7 X 0.35 = 4 dmg

jedn cios DSa  w tym przykładzie zadał niecałe 4 dmg

oczywiście DS zadaje zwykle z 3-5 ciosów za każdym atakiem, a większe combosy 8-10 ciosów, więc jak pomnożmy 4 x 8 to da nam większy atak niż pojedyńczy powolny cios młotem

 

 

ogólnie matematyki jest tu całkiem sporo i wszystko jest tak zbalansowane żeby DPS każdego rodzaju broni był dosyć podobny, chociaż zdarzają sie wyjątki i błędy w systemie, gdzie w 3U  slash axe z blasem miał taki DPS po wszystkich obliczeniach że nic sie z nim nie równało

 

 

to dotyczy dmg RAW czyli tego bez-elementowego

DMG elementarny ma jedną ogromną różnice - zawsze zadadaje tyle samo niezależnie od broni i ciosu, wszystkie inne obliczenia nadal działają (odpowrność elementarna wroga itp) ale nie ma znaczenia siła ciosu

czyli jak mamy młot z 30 fire i DS z 30 fire to młot zada w combosie 3 powolne ciosy i każdy ma 30 fire a DS zada w tym samym czasie z 8-10 ciosów i każdy z nich ma 30fire (oczywiście pomijam odporności w tym momencie)

czyli w tym przykładzie widać że elementarne bronie są super opłacalne przy najszybszych broniach jak DS, SNS, laska, lanca, bo te bronie zadają wiele niby słabych ciosów ale dmg elementarny jest w nich taki sam jak w młocie albo GSie gdzie zadanych ciosów jest o wiele mniej

 

dmg statusowy działa podobnie - im więcej szybkich ciosów tym szybciej sie ładuje trucizna albo paraliż albo blast itp

 

każdy kto lubi DSy i SNSy bardzo polecam mieć kilka różnych broni z różnymi elementami i brać odpowiedni element na odpowiedniego wroga - to o wiele więsza skuteczność (oraz przy wyborze szybkich broni brać te gdzie jest więcej elementu, bo bywa że np mamy 2 bronie z thunder

- 110 dmg 12 thunder

- 90 dmg 25 thunder

ta druga broń sprawdzi sie znacznie lepiej w przypadku szybkiej broni bo zalezy nam żeby każdy z tych wielu szybkich ciosów miał jak najwięcej elementu bo jak widać z obliczeń powyżej pojedyńcze ciosy zadają i tak tylko zwyklego 3-4dmg

(tylko trzeba wtedy brać mocno pod uwagę odporność wroga, nie opyla sie atakować bronią elementarną wroga który dostaje tylko 5% danego elementu na większości partii ciała)

 

tymczasem jak ktoś lubi powolne bronie to bardziej sie opłaca stawiać na jak największy dmg podstawowy a element ma mniejsze znaczenie

 

 

UWAGA w tym opisie pominąłem kilka poważnych wyjątków ale chciałem opisać ogólną zasadę

Edited by Yano
  • Upvote 3

Share this post


Link to post

Siedzę teraz na komputerze i potem zacznę coś robić, ale jak zobaczę aktywność w temacie, to mogę szybciej.

 

Dziś proponuję zrobić czystki na HR2 lub 3, albo coś pofarmić.

Share this post


Link to post

ja odpalam wlasnie gre, planoiwalem zaczać od porobienia kilku prostackich questow na HR żeby zrobić podstawową ale fajną  HRową zbroje dla HH

bone armor S

pare dromów trzeba zabic

 

ma

- mastro - super przydatne

- blunt - zwieksza dmg im mniej broń ma ostrości, dobre dla broni z zieloną i ew. żółtą. HH po zagraniu muzyki nigdy sie nie odbija wiec nie musze sie martwic

- stun - łatwiej ogłószać potrowry, to nie daje wielkiej róznicy ale nie zaszkodzi

 

dlatego chce na szybko zrobić

 

 

 

wlasnie też sie skapnalem ze zapomnialem (pipi)anej ładowarki z pracy. baterie mam prawie na maxa ale na całą noc nie starczy :((((

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.