Opublikowano 6 kwietnia 20187 l A ten dalej z tym upłynniaczem xD Zrozum wreszcie, że nikt nie chce grać jak inwalida z takim lagiem.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Przy w miarę stabilnym 30fps tj.28-30 bez skopanego frame pacing z upłynniaczem na maxa obraz jest o wiele płynniejszy niż dzisiejsze 60fps (tj. 45-60fps) bez upłynniacza.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Przecież to jest post-process z tym nastawianiem pacingu, konsola wyświetla swoje wg. mocy obliczeniowej XDDD Jak gra będzie klatkować z sama z siebie to telewizor tylko przypudruje trupa.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Przecież to jest post-process z tym nastawianiem pacingu, konsola wyświetla swoje wg. mocy obliczeniowej XDDD Jak gra będzie klatkować z sama z siebie to telewizor tylko przypudruje trupa. Widzę, że ty nie wiesz co to jest frame pacing. Tutaj nie chodzi o stabilna płynność bo taka może być np. TLOUR w wersji PS4. Co z tego, że gra ma w miarę stabilne 30fps jak odstępy miedzy klatkami czasowo zdecydowanie się różnią. Dopiero w wersji PS4 Pro naprawili to w tej grze. Najbardziej na to z dzisiejszych gier cierpi BB, gra na Pro z boostem klatkowo zyskała, ale frame pacingu nikt nie poprawił. Gra nadal szarpie i rwie jak cholera.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l No dobra, ale o co Ci chodzi ? Każdy wie czym jest upłynniacz i ma go w piźździe bo lag jest zbyt duży. Na chvj się produkujesz ? Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez Ins
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Produkuje się tylko po to aby kogoś chociaż nakłonić na MF standard. Lag nie wzrośnie aż tak drastycznie a korzyść z miejsca grający zobaczy. Gracze offline z miejsca powinni sobie to przetestować a później kto wie może dalej z tym pójdą.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Nikogo nie nakłonisz na tym forum. Nadal nie zauważyłeś, że twoje bzdurne ustawienia do nikogo nie przemawiają ?
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Motion Flow to badziew, filmy ogląda się na tym tragicznie, a o komfortowym graniu można zapomnieć, promowanie tej funkcji to kpina. W grach, gdzie jest dużo QTE to chyba by mnie ku*wica trafiła przy tym upłynniaczu, nie mówiąc o online. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez Shagohad
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Nie przesadzaj. Dając motion flow na standard do filmów można tylko zyskać. Opery mydlanej tam nie uświadczysz. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez Kyokushinman
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Jakikolwiek upłynniacz będzie mieć rację bytu tylko pod warunkiem niskiego input laga. Jak Sony to ogarnie to wtedy możesz dalej prowadzić swoją krucjatę. No ale zanosi się, że w tym roku jedynie Samsung coś takiego będzie mieć, a jakoś wątpię byś wychwalał lub polecał sprzęt innej marki niż Sony.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Jak mogę polecać samsunga jak taki ks 7000 względem starych modeli co do płynności się znacznie pogorszył.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l 47 minut temu, Ins napisał: Jakikolwiek upłynniacz będzie mieć rację bytu tylko pod warunkiem niskiego input laga Nie wiem na ile to prawda ale Sony W905 ma niby w trybie gra możliwość ustawienia motionflow na tzw opcje impulse, który spowodował wzrost laga 30 ms. Jeśli to prawda to jest całkiem przyzwoicie.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Tryb impuls to jest dno. Nie upłynnia w ogóle obrazu a tylko znacznie zwiększa rozdzielczość w ruchu. Gwarantując przy tym na przykładnie tego modelu tylko 45 nitów XD
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Autor 12 minut temu, _Be_ napisał: Nie wiem na ile to prawda ale Sony W905 ma niby w trybie gra możliwość ustawienia motionflow na tzw opcje impulse, który spowodował wzrost laga 30 ms. Jeśli to prawda to jest całkiem przyzwoicie. Taki tryb można se wsadzić. Mam coś podobnego w swojej bravi i powiem ci, że jest to dla mnie tak samo niegrywalne jak i brak upłynniacza. Do tego w tym trybie jasność bardzo mocno spada i w HDR czuje jakbym na oledzie grał
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Tak z ciekawości zapytam ile mniej więcej wynosi lag przy włączonym upłynniaczy na tych braviach? Włączyłem sobie dla jaj taki upłynniacz u siebie w Ratchet and clank w jakimś tam standardowym trybie na którym w ogóle udało mi się to włączyć i takiego opóźnienia się nie spodziewałem. Mam ogółem dużą tolerancję na tego typu rzeczy. I fakt było płynniej i przyjemniej niż standardowe 30 fps ale nie dało rady przejść 50 metrów bez zgonu z tym opóźnieniem.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Autor Zależy od TV a najbardziej od samej gry. Gears of war 4 bez upłynniacza ma chyba większy lag niż girsy ultimate edition z upłynniaczem. Podobnie z artefaktami, jeśli komuś tak bardzo przeszkadzają te minimalne artefakty powinien trzymać się z daleka od większości gier, szczególnie od takiego quantum break. Ta gra to jeden wielki artefakt. Ziarno na całym ekranie+ziarno na cieniach+ ziarno na cieniowaniu+ziarno na odbiciach, ghosting itp. Na szczęście jeden z typów ziarna można jeszcze likwidować przy pomocy opcji tworzenia realizmu, no ale większość tutaj gra na ustawieniach off, minimum, off, minimum, więc to właśnie u większości osób w quantum break będzie więcej artefaktów niż moich, kyo i ukanio. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez wulfen
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Autor Cytat A poza tym Wulf pisz tam gdzieś, może być na prywatę o kolejnych wrażeniach z gier na Koksa. Powiem krótko gearsy 4 - rzemieślnicza robota, niczym się nie wyróżnia dla mnie. ultimate edition momentami bardziej mi się podobało graficznie niż czwórka. W poprzednich częściach czuć było prawdziwy artyzm EPIC games tutaj tego nie czuję. grafa 8+/10 gears ultimate edition - duża poprawa względem oryginału, poza teksturami, niektóre wyglądają gorzej niż w oryginale Quantum break - bardzo dobre oświetlenie i mnóstwo artefaktów/efektów słabej jakości. Cienie już gorzej wyglądać nie mogą, wolumetryczne słabe, ziarno na cały ekran, i grube ziarno na odbiciach. Nie chciałbym tego widzieć na standardowym XOne. Ogólnie jednak graficznie mi się podoba gra, bo mimo tych niedoróbek samo oświetlenie jest bardzo zaawansowane a to sobie bardzo cenię. grafa 8+ albo 9-/10, jeszcze nie skończyłem giery. Forza motorsport 7 - grafa lepsza niż w gt sport. Drzewa tylko wyglądają bardzo słabo. rise of the tomb raider - lepsze tekstury niż na pro i mocny hdr z gry(chociaż z kolorami nie jest idealnie). Na razie chyba najlepiej wyglądająca gra z tych co grałem. HDR nie można włączyć/wyłączyć w grze a tylko w konsoli, także jakbyś chciał hdr z TV to musiałbyś w opcjach samej konsoli wyłączyć hdr. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez wulfen
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l 14 minut temu, Jakim napisał: Tak z ciekawości zapytam ile mniej więcej wynosi lag przy włączonym upłynniaczy na tych braviach? Włączyłem sobie dla jaj taki upłynniacz u siebie w Ratchet and clank w jakimś tam standardowym trybie na którym w ogóle udało mi się to włączyć i takiego opóźnienia się nie spodziewałem. Mam ogółem dużą tolerancję na tego typu rzeczy. I fakt było płynniej i przyjemniej niż standardowe 30 fps ale nie dało rady przejść 50 metrów bez zgonu z tym opóźnieniem. Ponad 40 sekund xddddd
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l 23 minuty temu, wulfen napisał: gears ultimate edition - duża poprawa względem oryginału, poza teksturami, niektóre wyglądają gorzej niż w oryginale Niestety. 23 minuty temu, wulfen napisał: HDR nie można włączyć/wyłączyć w grze a tylko w konsoli, także jakbyś chciał hdr z TV to musiałbyś w opcjach samej konsoli wyłączyć hdr. Wiedziałem o tym, ale szkoda bo to w pewien sposób utrudnienie. 23 minuty temu, wulfen napisał: Forza motorsport 7 - grafa lepsza niż w gt sport. Drzewa tylko wyglądają bardzo słabo. Tak też myślałem. Czyli Sylvan miał racje co do grafy w tej grze. 23 minuty temu, wulfen napisał: Quantum break - bardzo dobre oświetlenie i mnóstwo artefaktów/efektów słabej jakości. Cienie już gorzej wyglądać nie mogą, wolumetryczne słabe, ziarno na cały ekran, i grube ziarno na odbiciach. Nie chciałbym tego widzieć na standardowym XOne. Ogólnie jednak graficznie mi się podoba gra, bo mimo tych niedoróbek samo oświetlenie jest bardzo zaawansowane a to sobie bardzo cenię. grafa 8+ albo 9-/10, jeszcze nie skończyłem giery. No ciekawe czy dałbym radę to skończyć przez ziarno hehe. Dobrze, że na Koksa podciągnęli obraz. 23 minuty temu, wulfen napisał: gearsy 4 - rzemieślnicza robota, niczym się nie wyróżnia dla mnie. ultimate edition momentami bardziej mi się podobało graficznie niż czwórka. W poprzednich częściach czuć było prawdziwy artyzm EPIC games tutaj tego nie czuję. grafa 8+/10 Skończyłeś już? Na zwykłym Xbox One obraz nie był ostry i psuł ogólne wrażenie z gry. Po materiałach tego gościa liczyłem na nie wiadomo co na trybie 4k tj. rywala wizualnego dla Horizona, Uncharted czy Tomba Jednak z tego co piszesz chyba bym się przeliczył. Cytat rise of the tomb raider - lepsze tekstury niż na pro i mocny hdr z gry(chociaż z kolorami nie jest idealnie). Na razie chyba najlepiej wyglądająca gra z tych co grałem Na Pro gra robi piorunujące wrażenie jak tutaj jest jeszcze lepiej to nie mam pytań. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez Kyokushinman
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Autor Cytat Skończyłeś już? Na zwykłym Xbox One obraz nie był ostry i psuł ogólne wrażenie z gry. Po materiałach tego gościa liczyłem na nie wiadomo co na trybie 4k tj. rywala wizualnego dla Horizona, Uncharted czy Tomba Tak skończyłem. Do horizona girsom daleeeko. Grając zapominałem tylko jedną rzecz w tv włączyć, dopiero w środę to zauważyłem. Postacie jak widać na filmiku wyglądają świetnie, muszę przyznać że pod tym względem jest czołówka graficzna, za to do otoczenia mam trochę zastrzeżeń. Grałem z włączonym HDR z gry i tutaj powiem, że hdr wygląda lepiej niż w uncharted 4. Jakby co nie testowałem hdr z TV. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez wulfen
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Granie z tym upłynniaczem jest jak granie w hugo na Polsacie przez telefon.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l 7 minut temu, kislawa napisał: Granie z tym upłynniaczem jest jak granie w hugo na Polsacie przez telefon. Granie bez niego to jak nadawanie alfabetem morsa bez jego znajomości zamiast normalnej rozmowy przez telefon 8 minut temu, wulfen napisał: Tak skończyłem. Do horizona girsom daleeeko. Grając zapominałem tylko jedną rzecz w tv włączyć, dopiero w środę to zauważyłem. Postacie jak widać na filmiku wyglądają świetnie, muszę przyznać że pod tym względem jest czołówka graficzna, za to do otoczenia mam trochę zastrzeżeń. Grałem z włączonym HDR z gry i tutaj powiem, że hdr wygląda lepiej niż w uncharted 4. Jakby co nie testowałem hdr z TV. Wydaje mi się, że na Koksie ten hdr z gry może lepiej robić, ponieważ w opcjach konsoli można ustawić bardzo głęboką czerń. Ja jestem mega ciekawy aktu nr 3 i tych błyskawic na hdr 10 z tv. Tam musi być makabra bo już na tv 1080p W829 i amatorskim X1 to robiło wrażenie. A tak sobie przypomniałem jeszcze Wulf co do postaci w Girsach 4 to krople deszczu na zbroi w 4k muszą robić wrażenie. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez Kyokushinman
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Teraz, Kyokushinman napisał: Granie bez niego to jak nadawanie alfabetem morsa bez jego znajomości zamiast normalnej rozmowy przez telefon Rozwiń myśl bo nie nadążam. Chyba że piszesz też alfabetem bez jego znajomości.
Opublikowano 6 kwietnia 20187 l Autor 18 minut temu, kislawa napisał: Rozwiń myśl bo nie nadążam. Chyba że piszesz też alfabetem bez jego znajomości. Kyo dał bardzo dobrą analogię. Bez upłynniacza obraz szarpie tak samo jak przy alfabecie morsa masz pourywane dźwięki/błyski a nie normalną płynną rozmowę. Cytat Na Pro gra robi piorunujące wrażenie jak tutaj jest jeszcze lepiej to nie mam pytań. Jest wyraźnie lepiej. Lepsze tekstury są od razu widoczne. Do tego hdr z gry jest najbardziej oczo(pipi)ny jaki do tej pory widziałem. Dla mnie duża różnica względem pro, tym bardziej że na pro grałem w SDR z bardziej stonowanymi ustawieniami, a tutaj zupełnie inne światło. Edytowane 6 kwietnia 20187 l przez wulfen
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.