Posted July 3Jul 3 Gra powstawała na zlecenie Square i miała się nazywać Front Mission 2089: Borderscape, Square zerwało umowę, firma postanowiła grę dokończyć i wydać. Z tego co czytałem była sprawa w sądzie, ale już po wszystkim. Dziś startuje beta na telefonach i pc. Linki poniżejhttps://www.reddit.com/r/Mecharashi_Global/comments/1lpu04x/mecharashi_beta_test_predownload_now_available/Graficznie wygląda lepiej niż te bieda remastery od Polaków, gameplay kopia Front Mission, martwię się tylko o balans, bo to mobilka. Olałem Persone, żeby dać temu tytułowi szanse, bo nowego Front Mission pewnie prędko nie dostaniemy.
July 3Jul 3 Ja pewnie dam szanse na Steam ale musi wyjsc pelniak. Bede gral podobnie jak w P5X. Jak trafie na paywall to nara. Wyglada super.
July 3Jul 3 25 minut temu, Shen napisał(a):Gra powstawała na zlecenie Square i miała się nazywać Front Mission 2089: Borderscape, Square zerwało umowę, firma postanowiła grę dokończyć i wydać. Z tego co czytałem była sprawa w sądzie, ale już po wszystkim. Dziś startuje beta na telefonach i pc. Linki poniżejhttps://www.reddit.com/r/Mecharashi_Global/comments/1lpu04x/mecharashi_beta_test_predownload_now_available/Graficznie wygląda lepiej niż te bieda remastery od Polaków, gameplay kopia Front Mission, martwię się tylko o balans, bo to mobilka. Olałem Persone, żeby dać temu tytułowi szanse, bo nowego Front Mission pewnie prędko nie dostaniemy.ladnie wyglada. szkoda, ze mobilka, wiec pewnie gameplay bedzie polegal na jak najszybszym realizowaniu mikroplatnosci
July 3Jul 3 Author 11 minut temu, pawelgr5 napisał(a):Ja pewnie dam szanse na Steam ale musi wyjsc pelniak. Bede gral podobnie jak w P5X. Jak trafie na paywall to nara. Wyglada super.Premiera 31 lipca, w pierwszym demie nie było gachy, więc ciężko powiedzieć jak to będzie wyglądać.
July 3Jul 3 Opinie z Azji są dobre, przynajmniej jeśli chodzi o bycie "najlepszym następcą Front Mission". WIdać, że robili to wielcy fani serii znający ją co do detalu, ale też wiedzą, jak się robi gry. Gra ma prezentować wysoką jakość wykonania i bardzo dużo zawartości. Ceną za to jest gacha, czyli albo konieczność płacenia, albo grania powoli miesiącami. Jednak dla wielkich fanów FM może to nie być wielka przeszkoda. Kto chce przejść giereczkę bez grindu, raczej będzie płakał.No cóż, nikt nie zrobił innej gry w tym stylu na konsole, więc to wszystko, co jest. Brak wersji konsolowej jednak mnie ogranicza na razie. Jakby wyszło na konsole jak Fantasian to pewnie bym kupił za 100-150 zł na przecenie.
July 3Jul 3 Author Godzinę temu, ogqozo napisał(a):No cóż, nikt nie zrobił innej gry w tym stylu na konsole, więc to wszystko, co jest. Jeszcze to mam na oku, wyglada mniej efektownie, ale chyba taki styl wybrali świadomie. To akurat ma wyjść na konsole oraz steam.
July 3Jul 3 Źle napisałem "w tym stylu" w sumie, gry w tym stylu są różnorakie, ale ta wydaje się faktycznie być na poziomie Front Mission i bardziej to bym wyróżnił - co na pewno wymagało sporego budżetu, i podejrzewam, że zrobienie komórkowej gachy na Chiny i Japonię było jedyną metodą, by ten budżet zwrócić.
July 3Jul 3 Author Na pewno bezpieczniej wydać mobilke w sensie finansowym. Gatunek jest niszowy, poza jakimiś wyjatkami jak fire emblem mało co się wybija. Na mobilkach też taktyczne rpg są raczej niezbyt wysoko jeśli chodzi o zarobki, z jednym wyjątkiem, gdzie gre sprzedaja cycki, ale nie ma też dużej konkurencji, więc łatwiej o stabliny zarobek przez dłuższy czas
July 4Jul 4 13 godzin temu, Shen napisał(a):Na pewno bezpieczniej wydać mobilke w sensie finansowym. Gatunek jest niszowy, poza jakimiś wyjatkami jak fire emblem mało co się wybija. Na mobilkach też taktyczne rpg są raczej niezbyt wysoko jeśli chodzi o zarobki, z jednym wyjątkiem, gdzie gre sprzedaja cycki, ale nie ma też dużej konkurencji, więc łatwiej o stabliny zarobek przez dłuższy czasZalezy tez jak poprowadza mikroplatnosci. Po skoku graczy na premiere jak mikroplatnosci beda zbyt przytlaczajace, to pewnie z 90% graczy po max tygodniu czy dwoch porzuci gre
July 4Jul 4 Author Pograłem chwilę w demo, pięknie to wygląda w ruchu, przed każdą misją były cutscenki, pełen angielski dub. Piloci mają swoje poziomy, skille, jest nawet klasa co może naprawiać mechy podczas walkiDużo opcji malowania, jak znam mobilki pewnie jeszcze więcej bedzie mozna odblokowaćCo do gachy no to pilotów tak zdobywamy, ale po kilku misjach ciężko powiedzieć jaką przewage daja ci lepsiGra jeśli chodzi o jakość świetna i gdyby to wyszło jako kolejna odsłona Front Mission to by nie mieli się czego wstydzić. Teraz wszystko zależy od tego jak monetyzacja bedzie wpływać na rozgrywke w pełnej wersji.
July 4Jul 4 Author Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.
July 4Jul 4 5 minut temu, Shen napisał(a):Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.Jak chodzi o FM3 to ja fabule polubilem. Zwlaszcza jak drugi raz gralem i te wydarzenia byly delikatnie z innej perspektywy dzieki temu poczatkowemu wyborowi. Mialem podobnie jak chodzi o customizacje wanzerow. Mega duzo czasu sie tym bawilem.
July 4Jul 4 18 minut temu, Shen napisał(a):Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.No dlubanko mega przyjemne. Nie raz przed misja sie po 30-40min w warsztacie spedzalo
July 4Jul 4 Author 14 godzin temu, Pierre Deck napisał(a):Zalezy tez jak poprowadza mikroplatnosci. Po skoku graczy na premiere jak mikroplatnosci beda zbyt przytlaczajace, to pewnie z 90% graczy po max tygodniu czy dwoch porzuci grePytałem chińczyków, pisali, że f2p friendly, o ile nie chcesz się bawić w pvp, bo to terytorium wielorybów.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.