Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Gra powstawała na zlecenie Square i miała się nazywać Front Mission 2089: Borderscape, Square zerwało umowę, firma postanowiła grę dokończyć i wydać. Z tego co czytałem była sprawa w sądzie, ale już po wszystkim. Dziś startuje beta na telefonach i pc. Linki poniżejhttps://www.reddit.com/r/Mecharashi_Global/comments/1lpu04x/mecharashi_beta_test_predownload_now_available/Graficznie wygląda lepiej niż te bieda remastery od Polaków, gameplay kopia Front Mission, martwię się tylko o balans, bo to mobilka. Olałem Persone, żeby dać temu tytułowi szanse, bo nowego Front Mission pewnie prędko nie dostaniemy.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Ja pewnie dam szanse na Steam ale musi wyjsc pelniak. Bede gral podobnie jak w P5X. Jak trafie na paywall to nara. Wyglada super.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 25 minut temu, Shen napisał(a):Gra powstawała na zlecenie Square i miała się nazywać Front Mission 2089: Borderscape, Square zerwało umowę, firma postanowiła grę dokończyć i wydać. Z tego co czytałem była sprawa w sądzie, ale już po wszystkim. Dziś startuje beta na telefonach i pc. Linki poniżejhttps://www.reddit.com/r/Mecharashi_Global/comments/1lpu04x/mecharashi_beta_test_predownload_now_available/Graficznie wygląda lepiej niż te bieda remastery od Polaków, gameplay kopia Front Mission, martwię się tylko o balans, bo to mobilka. Olałem Persone, żeby dać temu tytułowi szanse, bo nowego Front Mission pewnie prędko nie dostaniemy.ladnie wyglada. szkoda, ze mobilka, wiec pewnie gameplay bedzie polegal na jak najszybszym realizowaniu mikroplatnosci
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Autor 11 minut temu, pawelgr5 napisał(a):Ja pewnie dam szanse na Steam ale musi wyjsc pelniak. Bede gral podobnie jak w P5X. Jak trafie na paywall to nara. Wyglada super.Premiera 31 lipca, w pierwszym demie nie było gachy, więc ciężko powiedzieć jak to będzie wyglądać.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Opinie z Azji są dobre, przynajmniej jeśli chodzi o bycie "najlepszym następcą Front Mission". WIdać, że robili to wielcy fani serii znający ją co do detalu, ale też wiedzą, jak się robi gry. Gra ma prezentować wysoką jakość wykonania i bardzo dużo zawartości. Ceną za to jest gacha, czyli albo konieczność płacenia, albo grania powoli miesiącami. Jednak dla wielkich fanów FM może to nie być wielka przeszkoda. Kto chce przejść giereczkę bez grindu, raczej będzie płakał.No cóż, nikt nie zrobił innej gry w tym stylu na konsole, więc to wszystko, co jest. Brak wersji konsolowej jednak mnie ogranicza na razie. Jakby wyszło na konsole jak Fantasian to pewnie bym kupił za 100-150 zł na przecenie.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Autor Godzinę temu, ogqozo napisał(a):No cóż, nikt nie zrobił innej gry w tym stylu na konsole, więc to wszystko, co jest. Jeszcze to mam na oku, wyglada mniej efektownie, ale chyba taki styl wybrali świadomie. To akurat ma wyjść na konsole oraz steam.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Źle napisałem "w tym stylu" w sumie, gry w tym stylu są różnorakie, ale ta wydaje się faktycznie być na poziomie Front Mission i bardziej to bym wyróżnił - co na pewno wymagało sporego budżetu, i podejrzewam, że zrobienie komórkowej gachy na Chiny i Japonię było jedyną metodą, by ten budżet zwrócić.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Autor Na pewno bezpieczniej wydać mobilke w sensie finansowym. Gatunek jest niszowy, poza jakimiś wyjatkami jak fire emblem mało co się wybija. Na mobilkach też taktyczne rpg są raczej niezbyt wysoko jeśli chodzi o zarobki, z jednym wyjątkiem, gdzie gre sprzedaja cycki, ale nie ma też dużej konkurencji, więc łatwiej o stabliny zarobek przez dłuższy czas
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 13 godzin temu, Shen napisał(a):Na pewno bezpieczniej wydać mobilke w sensie finansowym. Gatunek jest niszowy, poza jakimiś wyjatkami jak fire emblem mało co się wybija. Na mobilkach też taktyczne rpg są raczej niezbyt wysoko jeśli chodzi o zarobki, z jednym wyjątkiem, gdzie gre sprzedaja cycki, ale nie ma też dużej konkurencji, więc łatwiej o stabliny zarobek przez dłuższy czasZalezy tez jak poprowadza mikroplatnosci. Po skoku graczy na premiere jak mikroplatnosci beda zbyt przytlaczajace, to pewnie z 90% graczy po max tygodniu czy dwoch porzuci gre
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.