Skocz do zawartości

Mecharashi

Featured Replies

Opublikowano

Gra powstawała na zlecenie Square i miała się nazywać Front Mission 2089: Borderscape, Square zerwało umowę, firma postanowiła grę dokończyć i wydać. Z tego co czytałem była sprawa w sądzie, ale już po wszystkim. Dziś startuje beta na telefonach i pc. Linki poniżej

https://www.reddit.com/r/Mecharashi_Global/comments/1lpu04x/mecharashi_beta_test_predownload_now_available/

Graficznie wygląda lepiej niż te bieda remastery od Polaków, gameplay kopia Front Mission, martwię się tylko o balans, bo to mobilka. Olałem Persone, żeby dać temu tytułowi szanse, bo nowego Front Mission pewnie prędko nie dostaniemy.

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 238
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.

Opublikowano

Ja pewnie dam szanse na Steam ale musi wyjsc pelniak. Bede gral podobnie jak w P5X. Jak trafie na paywall to nara. Wyglada super.

Opublikowano
25 minut temu, Shen napisał(a):

Gra powstawała na zlecenie Square i miała się nazywać Front Mission 2089: Borderscape, Square zerwało umowę, firma postanowiła grę dokończyć i wydać. Z tego co czytałem była sprawa w sądzie, ale już po wszystkim. Dziś startuje beta na telefonach i pc. Linki poniżej

https://www.reddit.com/r/Mecharashi_Global/comments/1lpu04x/mecharashi_beta_test_predownload_now_available/

Graficznie wygląda lepiej niż te bieda remastery od Polaków, gameplay kopia Front Mission, martwię się tylko o balans, bo to mobilka. Olałem Persone, żeby dać temu tytułowi szanse, bo nowego Front Mission pewnie prędko nie dostaniemy.

ladnie wyglada. szkoda, ze mobilka, wiec pewnie gameplay bedzie polegal na jak najszybszym realizowaniu mikroplatnosci

Opublikowano
  • Autor
11 minut temu, pawelgr5 napisał(a):

Ja pewnie dam szanse na Steam ale musi wyjsc pelniak. Bede gral podobnie jak w P5X. Jak trafie na paywall to nara. Wyglada super.

Premiera 31 lipca, w pierwszym demie nie było gachy, więc ciężko powiedzieć jak to będzie wyglądać.

Opublikowano

Opinie z Azji są dobre, przynajmniej jeśli chodzi o bycie "najlepszym następcą Front Mission". WIdać, że robili to wielcy fani serii znający ją co do detalu, ale też wiedzą, jak się robi gry. Gra ma prezentować wysoką jakość wykonania i bardzo dużo zawartości.

Ceną za to jest gacha, czyli albo konieczność płacenia, albo grania powoli miesiącami. Jednak dla wielkich fanów FM może to nie być wielka przeszkoda. Kto chce przejść giereczkę bez grindu, raczej będzie płakał.

No cóż, nikt nie zrobił innej gry w tym stylu na konsole, więc to wszystko, co jest. Brak wersji konsolowej jednak mnie ogranicza na razie. Jakby wyszło na konsole jak Fantasian to pewnie bym kupił za 100-150 zł na przecenie.

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, ogqozo napisał(a):

No cóż, nikt nie zrobił innej gry w tym stylu na konsole, więc to wszystko, co jest.

Jeszcze to mam na oku, wyglada mniej efektownie, ale chyba taki styl wybrali świadomie. To akurat ma wyjść na konsole oraz steam.

Opublikowano

Źle napisałem "w tym stylu" w sumie, gry w tym stylu są różnorakie, ale ta wydaje się faktycznie być na poziomie Front Mission i bardziej to bym wyróżnił - co na pewno wymagało sporego budżetu, i podejrzewam, że zrobienie komórkowej gachy na Chiny i Japonię było jedyną metodą, by ten budżet zwrócić.

Opublikowano
  • Autor

Na pewno bezpieczniej wydać mobilke w sensie finansowym. Gatunek jest niszowy, poza jakimiś wyjatkami jak fire emblem mało co się wybija. Na mobilkach też taktyczne rpg są raczej niezbyt wysoko jeśli chodzi o zarobki, z jednym wyjątkiem, gdzie gre sprzedaja cycki, ale nie ma też dużej konkurencji, więc łatwiej o stabliny zarobek przez dłuższy czas

Opublikowano
13 godzin temu, Shen napisał(a):

Na pewno bezpieczniej wydać mobilke w sensie finansowym. Gatunek jest niszowy, poza jakimiś wyjatkami jak fire emblem mało co się wybija. Na mobilkach też taktyczne rpg są raczej niezbyt wysoko jeśli chodzi o zarobki, z jednym wyjątkiem, gdzie gre sprzedaja cycki, ale nie ma też dużej konkurencji, więc łatwiej o stabliny zarobek przez dłuższy czas

Zalezy tez jak poprowadza mikroplatnosci. Po skoku graczy na premiere jak mikroplatnosci beda zbyt przytlaczajace, to pewnie z 90% graczy po max tygodniu czy dwoch porzuci gre

Opublikowano
  • Autor

Pograłem chwilę w demo, pięknie to wygląda w ruchu, przed każdą misją były cutscenki, pełen angielski dub. Piloci mają swoje poziomy, skille, jest nawet klasa co może naprawiać mechy podczas walki

Screenshot_20250704_112329_Mecharashi.jpg

Dużo opcji malowania, jak znam mobilki pewnie jeszcze więcej bedzie mozna odblokować

Screenshot_20250704_110509_Mecharashi.jpg

Screenshot_20250704_110519_Mecharashi.jpg

Co do gachy no to pilotów tak zdobywamy, ale po kilku misjach ciężko powiedzieć jaką przewage daja ci lepsi

Screenshot_20250704_112055_Mecharashi.jpg

Gra jeśli chodzi o jakość świetna i gdyby to wyszło jako kolejna odsłona Front Mission to by nie mieli się czego wstydzić. Teraz wszystko zależy od tego jak monetyzacja bedzie wpływać na rozgrywke w pełnej wersji.

Opublikowano

Eh no i znowu bede mial bol dupy ze fabula moze byc rozciagana w nieskonczonosc :/

Opublikowano
  • Autor

Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.

Opublikowano
5 minut temu, Shen napisał(a):

Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.

Jak chodzi o FM3 to ja fabule polubilem. Zwlaszcza jak drugi raz gralem i te wydarzenia byly delikatnie z innej perspektywy dzieki temu poczatkowemu wyborowi. Mialem podobnie jak chodzi o customizacje wanzerow. Mega duzo czasu sie tym bawilem.

Opublikowano
18 minut temu, Shen napisał(a):

Niewiele pamiętam z fabuły FM3 a to topka moich gier, najwięcej frajdy mi sprawiało dłubanie w mechach zawsze.

No dlubanko mega przyjemne. Nie raz przed misja sie po 30-40min w warsztacie spedzalo

Opublikowano
  • Autor
14 godzin temu, Pierre Deck napisał(a):

Zalezy tez jak poprowadza mikroplatnosci. Po skoku graczy na premiere jak mikroplatnosci beda zbyt przytlaczajace, to pewnie z 90% graczy po max tygodniu czy dwoch porzuci gre

Pytałem chińczyków, pisali, że f2p friendly, o ile nie chcesz się bawić w pvp, bo to terytorium wielorybów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1