Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Total War: Warhammer 40k

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 411
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wywiad z devami w załączniku, ode mnie takie pobieżne streszczenie, zachęcam jednak do wysłuchania. Gra powstaje na nowym silniku, który pozwoli na levelowanie budynków, przeszkód i przez to tworzeni

Opublikowano
  • Autor

Wywiad z devami w załączniku, ode mnie takie pobieżne streszczenie, zachęcam jednak do wysłuchania.

  • Gra powstaje na nowym silniku, który pozwoli na levelowanie budynków, przeszkód i przez to tworzenie zmiennego środowiska walki. Nie powiedzili jak to będzie wyglądało z walki na walkę, w sensie czy szkody pozostają, pewnie nie.

  • Pole bitwy to nie tylko różnorodne powierzcnie planet czy miasta, ale także ich podziemia czy ogrome statki kosmiczne.

  • Prace są już na bardzo zaawansowanym etapie, wchodzą już w fazę polerowania detali !!! - twórcy chcą teraz skupić się na spinaniu wszystkiego w całość i spojrzenia na produkt z większego dystansu.

  • Panowie są bardzo pewni siebie jeśli chodzi o wdrożnoe mechaniki walki i zapewniają, że "duch Total War" zostanie w grze jak najbardziej zachowany.

  • 4 frakcje startowe (Ultramarines, Astra Militarum, Orcs, Aeldari) z ambicjami przeniesienia całego uniwersum do grywub, pewnie na wzór WH I-III gdzie wykonali nieprawdopodobną robotę w ciagu wielu lat

  • Możliwość customizcji frakcji i jednostek - nie tylko "pomalujemy figurki" ale będziemy też zmieniać jednostkom uzbrojenie/wyposażenie (co z balansem?).

  • Różnica w gameplayu pomiędzy frakcjami ma być bardzo istotnym elementem gry - każda ma mieć inne motywacje, mocne/słabe strony, rzeczy/mechaniki unikalne a zapewnić to ma właśnie nowy silnik.

  • Kampania będzie wielowarstwowa - ta największa rozegra się na poziomie układu i niżej będziemy schodzić na poszczególne planety na których rozegramy mniejsze kampanie - matrioszki. Jak to w WH 40K jedna bitwa nie ma właściwie znaczenia bo dopiero skala robi różnicę. Tu bym się rewolucji nie spodziewał bo to jest jednak gra i trzeba to będzie sprzężyć jakoś w jedno wydarzenie, potencjalnie z climaxem, jak to w serii bywa. Pewnie nie zabraknie też ogromnej piaskownicy jak ostateczna kampania w TW: Warhammer III

  • Gra oczywiście w 100% kanoniczna, przygotowywana w ścisłej współpracy z Games Workshop

Ale będę w nich rzucał pieniędzmi. Trzymają mnie za jajca i nie puszcząobama

Opublikowano

ciekawi mnie to co zmieniaja w mechanice, że tym razem pokusili się o wersję na konsole.

Opublikowano

Moim zdaniem nie muszą za dużo zmieniać. Jak ogarną sterowanie na padzie to w walce można wykonywać rozkazy na pauzie, a to moim zdaniem największa przeszkoda.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.