Opublikowano piątek o 03:365 dni To się dzieje naprawdę - Creative Assembly nie z jedną a z dwoma atomówkami na koniec roku
Opublikowano piątek o 12:314 dni Zajebiście :D pierwszy raz chyba robią dwie odsłony Total War w tym samym czasie. Ciekawe kiedy zabiorą się za WW1 w końcu :(
Opublikowano piątek o 22:224 dni Autor Wywiad z devami w załączniku, ode mnie takie pobieżne streszczenie, zachęcam jednak do wysłuchania.Gra powstaje na nowym silniku, który pozwoli na levelowanie budynków, przeszkód i przez to tworzenie zmiennego środowiska walki. Nie powiedzili jak to będzie wyglądało z walki na walkę, w sensie czy szkody pozostają, pewnie nie.Pole bitwy to nie tylko różnorodne powierzcnie planet czy miasta, ale także ich podziemia czy ogrome statki kosmiczne.Prace są już na bardzo zaawansowanym etapie, wchodzą już w fazę polerowania detali !!! - twórcy chcą teraz skupić się na spinaniu wszystkiego w całość i spojrzenia na produkt z większego dystansu.Panowie są bardzo pewni siebie jeśli chodzi o wdrożnoe mechaniki walki i zapewniają, że "duch Total War" zostanie w grze jak najbardziej zachowany.4 frakcje startowe (Ultramarines, Astra Militarum, Orcs, Aeldari) z ambicjami przeniesienia całego uniwersum do gry, pewnie na wzór WH I-III gdzie wykonali nieprawdopodobną robotę w ciagu wielu latMożliwość customizcji frakcji i jednostek - nie tylko "pomalujemy figurki" ale będziemy też zmieniać jednostkom uzbrojenie/wyposażenie (co z balansem?).Różnica w gameplayu pomiędzy frakcjami ma być bardzo istotnym elementem gry - każda ma mieć inne motywacje, mocne/słabe strony, rzeczy/mechaniki unikalne a zapewnić to ma właśnie nowy silnik.Kampania będzie wielowarstwowa - ta największa rozegra się na poziomie układu i niżej będziemy schodzić na poszczególne planety na których rozegramy mniejsze kampanie - matrioszki. Jak to w WH 40K jedna bitwa nie ma właściwie znaczenia bo dopiero skala robi różnicę. Tu bym się rewolucji nie spodziewał bo to jest jednak gra i trzeba to będzie sprzężyć jakoś w jedno wydarzenie, potencjalnie z climaxem, jak to w serii bywa. Pewnie nie zabraknie też ogromnej piaskownicy jak ostateczna kampania w TW: Warhammer IIIGra oczywiście w 100% kanoniczna, przygotowywana w ścisłej współpracy z Games WorkshopAle będę w nich rzucał pieniędzmi. Trzymają mnie za jajca i nie puszczą
Opublikowano sobota o 20:013 dni ciekawi mnie to co zmieniaja w mechanice, że tym razem pokusili się o wersję na konsole.
Opublikowano niedziela o 15:572 dni Moim zdaniem nie muszą za dużo zmieniać. Jak ogarną sterowanie na padzie to w walce można wykonywać rozkazy na pauzie, a to moim zdaniem największa przeszkoda.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.