Opublikowano 30 kwietnia 200915 l Mnie obecnie strasznie wnerwia MDK 2 na DC. O ile na PC była super, tak tutaj jest beznadziejna-brak save'a w dowolnym momencie, tylko jakies checkpointy, a przede wszystkim kompletnie spierniczone sterowanie-żeby porządnie w coś wycelować snajperką Kurta, trzeba się nieźle naruszać tą gałką, poruszanie sie w przód, tył, w lewo, prawo przyciskami X, Y,A,B....koszmar!
Opublikowano 13 sierpnia 200915 l Mnie w(pipi)iło jak chciałem zagrać w Quake 3 na splicie we czwórkę i okazało się że jest tylko 6 map za(pipi)iście......
Opublikowano 28 stycznia 201015 l Najbardziej wkurzyl mnie pewien Boss w Resident Evil: Veronica - Tyrant w drugim starciu w samolocie. Jest bardzo trudny, pamietam, ze zrobilem sobie przerwe i jakis czas nie gralem w ta gre, ale po dluzszym czasie kiedy do niej wrocilem udalo mi sie go w koncu przejsc. P)
Opublikowano 13 grudnia 201212 l Podczas masterowania Sonic Adventure 1 (okolice kwietnia) miałem urewskie problemy z łowieniem ryb Bigiem. Zanim złapałem osobnika o odpowiedniej wadze minął ponad tydzień, momentami myślałem, że zniszczę cały świat z niemocy, hehe...
Opublikowano 22 grudnia 201212 l Mnie w(pipi)iło jak chciałem zagrać w Quake 3 na splicie we czwórkę i okazało się że jest tylko 6 map za(pipi)iście...... Ja w Quake'u 3 naliczyłem 25 map. Nie wiem czy wszystkie są dostępne do gry na splicie...ale jak odpalałem mecz z botami to miałem całkiem niezły wybór mapek. I Quake 3 na wyższych poziomach trudności potrafi być irytujący. Wygrywasz jakimiś 5-8 fragami, a tu bot dorywa raketnice i robi sieczkę trafiając precyzyjnie każdy strzał. Nawet podczas skoku, albo lotu .
Opublikowano 2 stycznia 201312 l Na 1 gracza bylo najwiecej map, na 2 mniej, na 3 i 4 wlasnie chyba cos kolo 6. DC nie mial po prostu wystarczajaco mocy obliczeniowej/nie chcialo im sie go optymalizowac. Mimo wszystko spedzilismy przy nim z kumplami wiele godzin. W ogole DC mial genialne shootery - outrigger, unreal tournament i spawn (CUDO, fenomenalna wtedy grafika, niesamowity klimat). A juz niedlugo Anarchy Reigns - MNIAM! Edytowane 2 stycznia 201312 l przez Dave Czezky
Opublikowano 2 stycznia 201312 l Nie znam się na technikaliach, ale jakoś na PS2 w wersji Revolution dało się upchnąć wszystkie mapki z singla na czteroosobowym splicie, więc podejrzewam, że to raczej wina lenistwa developerów, którzy z racji zaaplikowania trybu online, pojechali równo ze splittersami. Przykre.
Opublikowano 3 stycznia 201312 l w sensie? bo sprzetowo nie było problemu, a o ilosc miejsca na płycie tez nie trzeba sie martwic, bo taki q3gold na pc to ledwie 800mb chyba
Opublikowano 3 stycznia 201312 l Widocznie te 2x więcej RAM-u, o połowę szybszy procek (GPU jak i CPU) zrobiło różnicę.
Opublikowano 3 stycznia 201312 l Moje teorie apropo wersji na PS2 opieram właśnie na tym, że rónica w mocy obu sprzętów nie jest chyba aż tak duża, żeby nie udało się tego upchnąć w wersji DC, poza tym jak wcześniej wspominałem, DC miało online, PS2 nie, więc na konsoli Sony musieli maksymalnie dopieścić multi na splicie. Gdyby Czarnula miała online może skończyłoby się jak z wersją DeCekową.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.