Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Xbox 360 - pytania

Featured Replies

Opublikowano

Jakbym zakupił nowa konsole xXbox 360 z uk to na ile by była udzielona gwarancja ?Rozumiem ze musiał bym zakupić przejściówkę do gniazdka bo kabel zasilający byłby z innym wejściem ?

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Wyświetleń 801,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zadowolony. Ciężko mi coś więcej powiedzieć. Na tą chwilę jeszcze ogromnym kalectwem się wykazuję i poza gierkami mam problemy w używaniu xboxa. No ale w końcu to konsola do gier, a te bardzo pozytywn

  • Ha czyli obiecali, że wraz z końcem lata czegoś się dowiemy, a teraz mówią, że trzeba poczekać jeszcze kilka miesięcy.. Kpina.

  • Gość ALIEN_ALIEN
    Gość ALIEN_ALIEN

    Ja tak się zastanawiam nad ponownym kupnem Xboxa dla 2 serii Halo i Fable hehe. Arcade do tych celów będzie chyba najlepszym wyborem ...

Opublikowano

nie ma znaczenia gdzie kupisz bo w tej chwili na slimy jest 1 rok wszędzie

 

tylko u sprzedawcy masz lepsze mozliwosci u Nas bo na niezgodnosc 2 lata mozna reklmaowac, a z tego co mi wiadomo i nie wiem nawet czemu w UK u sprzedawcy 1 rok

 

kabel zasilajacy to jest zwykly jak do kompa itp.

czyli dokupujesz za kilka zlociszy po prostu kabel i masz z wtyczka nasza

kombinowanie w przejsciowki jest bez sensu bo to wyglada jak cegla w gniazdku :)

Edytowane przez Juchy

Opublikowano

nemix: W UK nie ma naszego odpowiednika niezgodności towaru z umową (pomimo tego, że powinno być) i gwarancja jest na rok, czyli możesz olać gwarancję sklepową bo i tak skorzystasz tylko z tej od MS, która także jest na rok.

Opublikowano

W amazonie była dobra oferta na Xbox 360 250GB za 149 funtów ale później już zdrożała do 156 to wziąłem używkę z lutego 2011 z naszego serwisu aukcyjnego.Co daje rejestracja konsoli na stronie xbox ? Rozumiem że na razie nie mam takiej potrzeby rejestracji póki się nic nie dzieje z konsolą ?

Opublikowano

Przy probie polaczenia z live wywala mi blad, choc sama konsola testy polaczenia przechodzi bez zajakniecia. WTF?

 

Dalem odzysk konta na karcie wyboru profilu jest moj z 0 GS i logowane trwa i trwa i trwa i nic... Co sie dzieje panowie?

Edytowane przez Gość

Opublikowano

BAN

 

 

 

teehee.gif

 

 

 

 

u mnie wszystko OK, może jakieś chwilowe problemy z netem/XBL masz

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

No nie moge sie polaczyc... Jak chce odzyskac konto to mam, ze dostep jest obecnie niedostepny i mam sprobowac pozniej. Mialem troche pkt z allegro, ale zadnego flasha itd. Jak dadza mi bana to sie wkur.wie.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

ale ty piszesz o koncie z punktami czy swoim koncie Psyk00 ? sprawdzałeś inne konto, to samo sie dzieje ?

 

nie widać zdjęcia

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

Taki oto mam status:

 

P1000173.JPG

Edytowane przez Gość

Opublikowano

No to o co biega... Moze jutro pojdzie...

Opublikowano

zresetuj router/odłącz kabel neta, odłącz konsole z zasilania + dysk podłącz ponownie odpal i sprawdź moze pomoże

Opublikowano

Nie pomoglo.

Opublikowano

Z rana tez nic, jade na uczelnie, fajnie by bylo jakby byla odpowiedz co sie dzieje, jak wroce, bo nawet nie moge sie zapisac na swoje konto (probowalem odzyskac) zeby w FM3 spokojnie pograc ;/ Przejrzalem troche stron i nikt za abrdzo na tych forumach, ktore ogladalem nie wie o co biega.

 

 

Usunalem konto i nie mogee odzyskac, mimo ze lajw w opcjach smiga ok (przechodzi test bezblednie), przy odzyskiwaniu jest blad. Wczoraj mi sie 3 miesieczny lajw skonczyl i takie cuda. Co to do ku.rwy ma byc, ze nie moge konta odzyskac ani sie polaczyc...

 

Na infolini mowia, ze konto ejst ok i ze moga wziac konsole do naprawy, tyle, ze ona smiga bez zarzutu...

Opublikowano

Inne dziala, zalozylem przed chwila

Opublikowano

odlacz dysk, podlacz jakiegos pendrivea zrob format pena. w konsoli utwórz karte pamieci z niego i wtedy spróbuj odzyskać profil

Opublikowano

I potem na dysk go?

Opublikowano

sprawdź pierw czy tak na karcie pamięci bez hdd zadziała

Opublikowano

Nie dziala

Opublikowano

pobaw sie jeszcze zmianami w ustawieniach regionalnych konsoli, na PL, na UK na to gdzie masz konto...jeśli to nie pomoże dzwoń do MS.

Opublikowano

dzwoniw wlasnie, maja sie przyjrzec sprawie... w ciagu tygodnia, niech mi golda za to jakiegos dadza czyc os, kur.wa 3 lata mam tego taga prawei a tu takie cuda

 

Nowy%20obraz%20mapy%20bitowej.jpg

 

Usluga niedostepna?

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Witam. Mam problem z instalacją 2 dysku w Forzie 3. Gdy włączam grę z dysku 1 prosi mnie o dysk 2. No to otwieram napęd, wkładam dysk 2, zamykam napęd, a tu pojawia się napis "Insert DISC 2" albo konsola się zawiesza. Co zrobić? Było też tak, że zainstalowałem dysk 2 tak jak grę, ale potem jak włożyłem dysk 1, to nie wykrywało zainstalowanego dysku 2. Co zrobić, żeby zainstalować poprawnie dysk 2?

Opublikowano

metoda pierwsza powinna być dobra - ja tak mam u siebie - żadnych problemów nie było wiec dokładnie nie pamietam a to z pół roku temu było

a po zamknieciu napedu jak sie pojawia napis to nie trzeba jeszcze cos kliknąć np "a" ??

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.