Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

jestem prawie pewien, iz zawodowi gracze przestawia sie na versje xbox-owa, ktora to zapewnia lepsze lacze. tu wlasnie rodzi sie moje pytanie, na jakie to chcialbym uslyszec konkretna odpowiedz... ? czy posiadajac konslole ps3, bede mogl zagrac sobie z takim ryanem-em, ktory to prawdopodobnie zasiadzie przy 360-tce.

p.s mysle , ze odpowiedz jest oczywista, choc wole nie.

Odnośnik do komentarza

DAWNO MI SIE WIEKSZEJ GLUPOTY NIE CZYTALO,ALE PEWNIE TY ZNAJAC ZDANIA ZAWODOWYCH GRACZY "PEWNIE" WIESZ CHOC WOLISZ NIE.

NAWET JAK TAK BEDZIE , KUP SOBIE X'A ZA 600ZL,CZASY Z PREMIERY PS2 DAWNO ODESZLY,JAK WERSJA Z X'A BEDZIE LEPSZA TO WSZYSCY BEDA NA NIEJ GRALI,A WLASNIE "ZAWODOWI" GARCZE GRAJA W SALONACH.

Edytowane przez <spike>
Odnośnik do komentarza

Mevek - nie mam pojecia o czym Ty piszesz. Rozumiem, ze z wersja xboxoawa wszyscy userzy dostana swiatlowody? Lagi beda identyczne na Xboxie i PSN, gra jest P2P i mogloby nie byc zadnego psn/xbox live i byloby to samo. Tak samo jak identycznie online sie gra na PS3 i XBOXie w SFIV - odpal, porownaj, zobaczysz. Nie wiem skad niektorzy biora legendy, ze na xbox live beda mniejsze lagi - jeszcze raz zadam to pytanie - JAK? Gry leca p2p czyli bezposrednio pomiedzy graczem A a graczem B. Dodatkowo obserwerzy praktycznie nie powoduja laga, bo dostaja oni zbuforowane klatki gry (ich ping nie wplywa w ogole na rozgrywke). Jedyna szansa, w mniejszy lagowaniu Tekka to inny silnik - wieksza tolerancja cos jak w SFIV - coprawda moga sie pojawic wtedy roznice ogolnie w graniu (jakies drobne), ale w przypadku online byloby to chyba lepsze. T5:DR mial prosty system przeportowany z PS2 T5 Arcade (ktory leci po "lanie"). W Soul Caliburze IV za ciekawie online tez nie wygladal, SFIV jest niezle (ale tutaj nie ma SSowania, co wiele zmienia). Pozyjemy zobaczymy, ale rewelacji raczej nie bedzie. Ping 100ms = to zawsze ~5 klatek roznicy czy komus to sie podoba czy nie, kwestia jak oni to rozwiaza, aby minimalizowac ta strate. No i na koniec - online w korei to pingi rzedu 5-15ms, czyli praktycznie offline. eh kiedys u nas; o.

 

Edit:

Nawiasem - pomimo plotek, spekulacji - oficjalnego infa dot. T6:BR = T6 na konsolach jeszcze nie bylo (moze sie myle, to dawac linka : P). Ale coraz bardziej mnie to zastanawia bo na zadnym screenie z konsol (ps3, xbox360, psp) nie ma postaci z BR tudizen mapy z BR. Poki co na screenach czysta "6". Mam nadzieje, ze wynika to z kolei rzeczy (portuja T6, skoncza - przeportuja reszte - nowe areny, larsa i Alizee;o - i wydadza).

Edytowane przez solo/ng
Odnośnik do komentarza

Szósta część serii a oni nadal nie potrafią poprawić fizyki. Ile ważą te postacie? Juggle, podczas których przeciwnik znajduje się pół minuty w powietrzu, przestały być zabawne. Dzięki ścianom można załatwić oponenta dwoma akcjami. Wiadomo, że Tekken to czysty arcade ale bez przesady.

Odnośnik do komentarza

Mój wywiad z NINem

 

Można się m.in. dowiedzieć, jakie postaci uważa za najlepsze w BR :)

 

Nawiasem - pomimo plotek, spekulacji - oficjalnego infa dot. T6:BR = T6 na konsolach jeszcze nie bylo (moze sie myle, to dawac linka : P). Ale coraz bardziej mnie to zastanawia bo na zadnym screenie z konsol (ps3, xbox360, psp) nie ma postaci z BR tudizen mapy z BR. Poki co na screenach czysta "6". Mam nadzieje, ze wynika to z kolei rzeczy (portuja T6, skoncza - przeportuja reszte - nowe areny, larsa i Alizee;o - i wydadza).

A czy informacja o T6:BR ARC -> T6 console nie została potwierdzona przez twórców? Bo wydaje mi się, że kilka miesięcy temu coś takiego słyszałem. Poza tym przyjrzyj się ostatniemu trailerowi (link) - widać na nim areny Anger of the Earth, Electric Fountain oraz Lightning Storm, których nie było w zwykłym T6 :)

 

Dzięki ścianom można załatwić oponenta dwoma akcjami. Wiadomo, że Tekken to czysty arcade ale bez przesady.

W poprzednich częściach też to było możliwe (nawet bez ścian) ;) Fizyka jest taka jaka jest, bo większości się podoba.

Edytowane przez Di
Odnośnik do komentarza
Gość mevek
Mevek - nie mam pojecia o czym Ty piszesz ?

 

radze sie w sprawach online :)

sama ciekawosc...

 

Szósta część serii a oni nadal nie potrafią poprawić fizyki. Ile ważą te postacie? Juggle, podczas których przeciwnik znajduje się pół minuty w powietrzu, przestały być zabawne. Dzięki ścianom można załatwić oponenta dwoma akcjami. Wiadomo, że Tekken to czysty arcade ale bez przesady.

 

gdyby nie juglowanie (komba do kilku/nastu hitow) to nie gralbym w ta gre! one sa najwieksza slodycza (:

Odnośnik do komentarza
Szósta część serii a oni nadal nie potrafią poprawić fizyki. Ile ważą te postacie? Juggle, podczas których przeciwnik znajduje się pół minuty w powietrzu, przestały być zabawne. Dzięki ścianom można załatwić oponenta dwoma akcjami. Wiadomo, że Tekken to czysty arcade ale bez przesady.
A co Ty byś chciał.

Jak by zrobili realną fizykę to ta gra staciła by swój najważniejszy element - juggle.

I jak wyobrażał byś sobie nagrodę za błąd przeciwnika? 1 lub 2 ciosy?No ja wolę jak przeciwnik popełni błąd wpakować całe juggle.

zresztą chyba jako jedyna osoba masz zastrzerzenia do tego elementu gry.

Mnie 1000x bardziej drażni jakiś debilny rage.Cudują.Już niedługo może walną jak w Dragon Balu pięć pasków życia.A CO!

 

Nie wiem po co oni cudują.Tekken powinien być czysto-manualną bijatyką, bez żadnych dodatkowych elementów.

Względem T:DR powinno być tylko więcej zawodników,nowe ciosy i areny,Ogólnie powinni tylko usprawnić i rozbudować ideał.Beż żadnych zmian.

Edytowane przez Kisa v16
Odnośnik do komentarza

Kisa... ja jestem jak najbardziej za tym żeby juggle miały po kilkanaście hitów, ale żeby to nie było na tyle łatwe, że "niedzielny" gracz "czesze" je z zamknietymi oczami. A na tych walkach, które można obejrzeć na YT schemat jest podobny: wybitka - "2-3" ciosy prog. comba - puch - cios zadający bound - d+3,2, które wbija na ściane - "ściana" + set up'y... i to w zasadie wyłania faworyta rundy...

 

random, k..rwa się kłania i to większy niż tk4 :/

 

no i te special movies, czy jak im tak... skoro wielbiciele/obrońcy twierdzą, że te zagrania i tak nic nie wnosza i nie są niebezpieczne dla przeciwników (a we wcześniejszych postach tak właśnie twierdzili) - to po CH.uj one w ogóle są ??

 

no ale przygotowanie gry jest juz na takim etapie, że niestety te głupie zagrania zostaną - to wiadome, mamy więc tekkena gdzie można, kurczę kopać kaczkami, dźgać strzykawkami i póścić "air stike'a" jak w worms'ach... ech sampdoria żenua normalnie...

 

na online coraz mniej liczę, bo gdyby miała być rewolucja jakaś, to byłby juz dawno reklamujący tą opcję news z obozu 'cock

 

brońcie się jakoś fanboy'e...

Edytowane przez Minus_R
Odnośnik do komentarza
Gość Kalinho

z tych item moves będzie przecie zajo beka na party games!! bawić sie juz nie umiecie czy jak? :) po to one właśnie są Panie -R. Dżagiel, ściana, set-up były w każdym Teczkenie ze ścianami czyli nihil novi :). nie wiem czego tu się czepiac- będzie tekken rządzić tak jak zawsze (prawie :P ) to robi i basta.

Odnośnik do komentarza
Nie wiem po co oni cudują.Tekken powinien być czysto-manualną bijatyką, bez żadnych dodatkowych elementów.

Względem T:DR powinno być tylko więcej zawodników,nowe ciosy i areny,Ogólnie powinni tylko usprawnić i rozbudować ideał.Beż żadnych zmian.

 

 

I kolejne 3 lata grania w trochę lepsze TO SAMO? W życiu.

 

Mi się nowy Tekken podoba, na początku marudziłem na T6, ale zmiany wprowadzone w BR sprawiły, że naprawdę chcę w to zagrać.

 

Tylko jeszcze ban na item moves i plansze z rozwalającą się ścianą/podłogą i będzie cacy.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli juggle teraz będą tak strasznie niebezpieczne (chociaż według mnie, nie będą bardziej niebezpieczne niż w T5 czy DR) to po porostu pilnujcie się bardziej przed JSami ;P Wydaje mi się że w większości wypadków, grając turniejowo, JSa dostaje się w momencie kiedy wypala się z jakąś kozacką akcją która może wejść tylko jeżeli mamy szczęście :D Jeżeli zawodnicy grają w miarę bezpiecznie, to rundy polegają raczej na punktowaniu, ewentualnie na sprowadzeniu przeciwnika pod ścianę i zrobieniu mu ZDJŚ (Z Dupy Jesieni Średniowiecza) :D

Edytowane przez Bati
Odnośnik do komentarza
Nie wiem po co oni cudują.Tekken powinien być czysto-manualną bijatyką, bez żadnych dodatkowych elementów.

Względem T:DR powinno być tylko więcej zawodników,nowe ciosy i areny,Ogólnie powinni tylko usprawnić i rozbudować ideał.Beż żadnych zmian.

 

 

I kolejne 3 lata grania w trochę lepsze TO SAMO? W życiu.

 

Mi się nowy Tekken podoba, na początku marudziłem na T6, ale zmiany wprowadzone w BR sprawiły, że naprawdę chcę w to zagrać.

 

Tylko jeszcze ban na item moves i plansze z rozwalającą się ścianą/podłogą i będzie cacy.

Jednak do tej pory grałeś w "to samo lepsze".No chyba, że przygodę z Tekkenm zaczełeś od DR.

Przecież patrząc kątem oka na serię, to było tak jak mówiłem z każdym nowym TK było tylko więcej zawodników,nowe ciosy i areny (ew. jakieś mini-gierki).

Żadnych zmian tak wpływających na rozgrywkę.A rage i rozwalające się podłogi to tak głupi pomysł, że nie mam słow.

To tak jak by w fifie zamias okrągłom piłką grało by się kwadratową-grać niby można, ale to już nie to samo.Taka debilna zmiana wynikająca z tego, że twórca gry jest święcie przekonany, że jak wprowadzi w grze jakieś zmiany/nowości, to wyjdzie to grze na lepsze.

Edytowane przez Kisa v16
Odnośnik do komentarza
Przecież patrząc kątem oka na serię, to było tak jak mówiłem z każdym nowym TK było tylko więcej zawodników,nowe ciosy i areny (ew. jakieś mini-gierki).

O RLY?

 

Skoro uważasz, że w Tekkenie z części na część zmieniają się tylko ciosy, postaci i areny, to lepiej nie przyznawaj się tutaj, że grałeś w poprzednie odsłony serii. Poznaj system, a dopiero potem wróć tu i wypowiadaj się tak jak przystało na eksperta.

Odnośnik do komentarza
Przecież patrząc kątem oka na serię, to było tak jak mówiłem z każdym nowym TK było tylko więcej zawodników,nowe ciosy i areny (ew. jakieś mini-gierki).

O RLY?

 

Skoro uważasz, że w Tekkenie z części na część zmieniają się tylko ciosy, postaci i areny, to lepiej nie przyznawaj się tutaj, że grałeś w poprzednie odsłony serii. Poznaj system, a dopiero potem wróć tu i wypowiadaj się tak jak przystało na eksperta.

To co się zmieniło w systemie walki między T3 a T5 pomijając oczywiście nowe ciosy, rzuty, animacje, szyblość ciosów/i ich kar na bloku itp.

Bo nie kumam eksperciku.Mówiąc nowe ciosy chodziło mi również o poprawinie starych i ich spowolnienie/przyśpieszenie lub zmienienie właściwości.

Więc wymień mi drastyczne zmiany w T5 względem T3, i porównaj zmiany w sys. walki w T6 względem T5.

Edytowane przez Kisa v16
Odnośnik do komentarza

Zmiany T3->T5:

- poruszanie się (zmieniało się w zasadzie z części na część)

- uniwersalne low parry (w T4 i T5 zupełnie inne)

- ściany

- animacje rzutów (nie chodzi o animację samego rzucenia, a próbę złapania przeciwnika)

- quick roll po dobiciu (np. CH b+1 Fenga; doszło dopiero w DR)

- wbudowanie crushy do ciosów (wcześniej crushe występowały, ale w znacznie mniejszej ilości - np. hopkick crushujący lowy, 1+2 Bryana przebijające punche)

- zmiana techtrapów (widać wyraźną różnicę między T5 a DR-em)

W międzyczasie jeszcze (T4) można było poruszać się przed walką, a każda postać miała rzut wpychający na ścianie (w T5 ma tylko Steve).

 

Zmiany T5->T6:

- bound w juggle'ach

- bound po low parry

- przebijanie ścian

- przebijanie podłoża

- rage

 

 

Nie pisałem, że jestem ekspertem od Tekkena, bo tak nie jest. Ja po prostu nie staram się poprawiać kogoś, kiedy nie jestem pewny swojego zdania ;)

Edytowane przez Di
Odnośnik do komentarza

No i które zmany są przegięte, a które pasują.

Te wyżej wmienione pasują do tekkena.Były to zmiany, które nie dawały nagle jakichś super mocy,czy nie zawalała nam się podłoga po nogami.

Wiadomo, że areny zamknięte musiały się pojawić.Crush,poruszanie się i nowa animacja łapania/wyrywania się to są ulepszenia dla wspaniałego systemu.

A taki rage to nowość, który wpłynie na walkę o wiele bardziej znacząco niż crush.

 

Odnośnik do komentarza
No i które zmany są przegięte, a które pasują.

A spojrzałeś na to, który fragment zacytowałem?

 

Te wyżej wmienione pasują do tekkena.Były to zmiany, które nie dawały nagle jakichś super mocy,czy nie zawalała nam się podłoga po nogami.

No fakt, robienie kółeczka wokół areny (T4) to nic wielkiego.

 

A taki rage to nowość, który wpłynie na walkę o wiele bardziej znacząco niż crush.

Niekoniecznie. Wyobraź sobie, że masz pół życia a przeciwnik kilka punktów: robisz puncha, a on (Bryan) na jana d/f+3 i jugglem Cię wykańcza - nie ma podobieństw? IMO teraz będzie trzeba tylko trochę bardziej uważać.

Odnośnik do komentarza

Rage nie jest konieczny, ale jest dobry, przynajmniej powinien być dla osób które uważają że juggle są przegięte. Dostaniesz mocnego Juggla z setupem, no i masz rage, które z kolei pozwala Ci na odrobienie strat, a może bardziej pomaga Ci w odrobieniu strat ;)

Nie wydaje mi się żeby potrzebnym było doszukiwanie się jakichś strasznych wad w nowym Tekkenie, każda odsłona je miała a jednak wszyscy grali.

Ryzyk fizyk, jeżeli okaże się, że jakaś decyzja była strasznie kiepska, to z tych nie trafionych rozwiązań najwyżej zrezygnują w kolejnej odsłonie (patrz T4 >> T5).

 

 

PS. Z resztą, czy ktoś w ogóle czyta te moje posty? :D

Edytowane przez Bati
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...