Opublikowano 28 października 200915 l Raczej napewno:). A ja poczekam do czwartku/piątku... jakoś te wszystkie negatywne komentaże zasiały we mnie ziarnko niepewności co do nowej odsłony... no nic czekan nadal....."na Hiszpana" ;p
Opublikowano 28 października 200915 l Jak oni mogli zrobić tak brzydkie i nieklimatyczne areny! HELO!! Mamy prawie 2010 rok!!
Opublikowano 28 października 200915 l Przewija się logo TAPOUT jest firmą która od zarania dziejów zajmuje się walkami MMA na świecie. Ja już szukam koszulki w której można na screenach od namco zobaczyć kinga. Większość moich postaci będzie ubrana "Tapoutowo". TapouT on Forbes - Exclusive Interview with Punkass 6:25 - jeśli ktoś do tej pory zastanawiał się jak wygląda sito w drukarni to oto i jest Czymś takim tworzy się nadruki na koszulkach Niestety tej koszulki od Kinga i Armora z niewiadomych przyczyn nie można kupić. Jest tylko ta od Xiao, Bryana i Marduka. Jak ktoś chce kupić to najlepiej na ebay,bo w sklepie Tapout chcą 30$ za wysyłkę do polski (punk assy jedne).
Opublikowano 28 października 200915 l Najwidoczniej mogli, ja juz drze Zawsze bylem wielkim fanem turnieju zelaznej piesci, zagrywalem sie we wszystkie czesci do upadlego, ale jak slysze, ze skopane areny, scenario mode, jakies bugi ze stunem na scianie i grafika (mniej wazne, bo przesiadka z brzydkiego T5 na ps2 w z tv hd ready na ps 3 i T6 i tak bede uwazal, ze grafika jest ladna). Licze na cud, ze moja neo pociagnie gre online. Specjalnie dla T6 kupilem ps3 slima 250 GB -_- Nerd... Na koniec male zapytanie- ile jest aren - (z tymi z randoma losowanymi ofc) ?
Opublikowano 28 października 200915 l Aren jest kilkanaście: http://www.tekkenpedia.com/wiki/Tekken_6:_Bloodline_Rebellion#Stages Dwa combo movie z konsolowej wersji: http://nsports.pl/index.php?site=news_comments&newsID=9242 (Kazuya oraz Paul)
Opublikowano 28 października 200915 l Świetny patent z implementacją tapouta do gier Edytowane 28 października 200915 l przez Keii
Opublikowano 28 października 200915 l O 15tej bede mial gre, nanana~~! : D Zuum - aren jest 16+2 losowane poki co (no dlaczego pomidory losowane, tak lubie ta arene eh; ) a w Electric Fountain muzyka przesunieta, rozpoczyta sie od innego momentu, ale tak od 3ciej rundy rozpoczyna sie ten najlepszy fragment. Te 'narzekania' - daj spokoj, to sa mega drobiazgi, mi nci nie przeszkadza (a wiekszosc aren podoba mi sie, zreszta zna sie je od 1-2 lat z filmikow) gra zarzadza i tyle; ) Edytowane 28 października 200915 l przez solo/ng
Opublikowano 28 października 200915 l A ja mam pytanie, czy low parry daje teraz taki dziwny efekt ze postac pada na ziemie i kazdy cios wybija ja w powietrze? Czy to po prostu jakis bug/specjalne parry dla wybranych postaci? I drugie pytanie, czy tech roll po bounce jest w ogole mozliwy, ale bardzo trudny, czy jest niemozliwy do wykonania? ;] Bo tak na dobra sprawe ogladam filmiki i jedyne co widze to stuk, puk, stuk -> bounce i dalej stuk puk. Troche to glupie ze max dmg juggle zawsze beda zawierac w sobie bounce :S Edytowane 28 października 200915 l przez Trzcina
Opublikowano 28 października 200915 l Parry daje ci automatyczne b! czyli bound'a no i nie wszystkie max dmg. będą musiały korzystać z b! , techroll'a po b! nima.
Opublikowano 28 października 200915 l A ja mam pytanie, czy low parry daje teraz taki dziwny efekt ze postac pada na ziemie i kazdy cios wybija ja w powietrze? Czy to po prostu jakis bug/specjalne parry dla wybranych postaci? I drugie pytanie, czy tech roll po bounce jest w ogole mozliwy, ale bardzo trudny, czy jest niemozliwy do wykonania? ;] Bo tak na dobra sprawe ogladam filmiki i jedyne co widze to stuk, puk, stuk -> bounce i dalej stuk puk. Troche to glupie ze max dmg juggle zawsze beda zawierac w sobie bounce :S Low parry zawsze przewraca. Z bounda, nie ma ucieczki, o to w tym właśnie chodzi żeby juggle przedłużać
Opublikowano 28 października 200915 l A ja mam pytanie, czy low parry daje teraz taki dziwny efekt ze postac pada na ziemie i kazdy cios wybija ja w powietrze? Czy to po prostu jakis bug/specjalne parry dla wybranych postaci? I drugie pytanie, czy tech roll po bounce jest w ogole mozliwy, ale bardzo trudny, czy jest niemozliwy do wykonania? ;] Bo tak na dobra sprawe ogladam filmiki i jedyne co widze to stuk, puk, stuk -> bounce i dalej stuk puk. Troche to glupie ze max dmg juggle zawsze beda zawierac w sobie bounce :S Low parry zawsze przewraca. Z bounda, nie ma ucieczki, o to w tym właśnie chodzi żeby juggle przedłużać No tak i to automatycznie oznacza ze zawsze musisz bounda zrobic Ale nie powiem filmiki od Kaza i Paula wygladaly fajnie, jak ogladalem Kinga walacego bara albo air throwy bo b! to tez mi sie milo robilo
Opublikowano 28 października 200915 l Ubiory z Tapouta to P3 model w ustawieniach profilu. :D:D mozna tam ustawić mainly character, main stage etc Sory za podwójnego posta. Po wejściu w Game Options mamy OtherOptions (chyba) i tam instalkę. chwilę to trwa ale warto poczekać. Chociaż szczerze mówiąc loadingi nie są takie długie nawet bez instalacji. Na tych filmikach musieli mieć jakąś słabszą wersję xD Edytowane 28 października 200915 l przez Keii
Opublikowano 28 października 200915 l Jak jest z tym pracice, jest opcja command record czy nie? I customizować można tylko p1? Troche mnie namco zaczyna wkur#@#$@# tyle zwlekaja z wydaniem tego tekkena dodaja jakies pierdoły typu 100000000000000000000000000000 kostiumów co mnie jajo obchodzi ale jak wywali nagrywanie z pracitce'a to im #$%#$%#$%#$.Co się z nimi dzieje graficznie odstają robia teraz te bitki dla nie wiadomo kogo.... A i czy na ps3 gra ścina w czasie teleportu Ravena Di weź sprawdź Widziałeś co się w tedy działo... Edytowane 28 października 200915 l przez Reset
Opublikowano 28 października 200915 l Reset co się stało, serwery WoWa padły:P? Command record jest, jak w każdym tekkenie, dla twojej postaci ;].
Opublikowano 28 października 200915 l A skąd wytrzasnąć przejściówke ps2 x 360 ? nigdzie czegoś takiego nie znalazłem , nie dałoby się przeszczepić kabla z x360 do pada ps2 ? Podłożyłem podkładke pod krzyżak i troche to pomogło póki co
Opublikowano 28 października 200915 l wez pod uwage ze na tym filmiku wyraznie zaznaczaja ze nie jest to finalna wersja wiec dlatega tak dlugo sie wczytuje...
Opublikowano 28 października 200915 l Kto ma wziąć to pod uwagę? Ja, dupa, czy jakiś koleś sprzed 5 stron? Edytowane 28 października 200915 l przez CheeseOfTheDay
Opublikowano 28 października 200915 l Macie jakiś sposób na zabicie Nancy? Swoją drogą fajnie, że mamy możliwość zdobycia itemków w scenario mode. Szkoda tylko, że każdą postacią trzeba zagrać osobno aby je otrzymać. Edytowane 28 października 200915 l przez raVen20
Opublikowano 28 października 200915 l Secret trophies: Golden Opportunity - Beat Golden Azazel in Arcade mode Fist knows no bounds - Perform a combo with a bound God of Tekken - Reach the Tekken God rank with any character Immortal fist - Win 50 matches with Perfect Divine Fist - Win 100 matches with Perfect Reverse Fist - Win 50 matches with low health Death Fist - Win a match with a rage combo while opponent has full health Peacefist - Use Ling Xiayou's Panda shooter on an opponent Utility Master - Win 30 mathes using item weapons Two cannot pass - Draw with an opponent
Opublikowano 28 października 200915 l W super skrocie po 4 grach: - gra miazdzy - nie czaje niektorych o grafice, na projektorze 720p wyglada to pieknie, postacie miazdza - SSy jednak jakos dzialaja - od razu jakis patch do gry zassalo 14MB v1.01 (moze poprawili Ravena?; ) - dzwiek blokowania ciosu - nie wiem jakby byl troche poprawiony, mniejsza dynamika - w ogole nie przeszkadza! - postacie sa blizej siebie na starcie (po racade nie pamietalem tego dokladnie), co powoduje wiecej walki, ale spokojnie backdashujemy na poczatku aby pilnowac odleglosci i spoko; ale moze to tez byc zludzenie przez paski energii nisko itd - co ciekawe na filmikach od razu mnie denerwowalo ulozenie HUDa (paski energii itp), tutaj "na goraco" nawet nie zwrocilem uwagi heh. instaluje sie gra, skoncze kilka rzeczy i idziemy grac u nas : D Nevan juz tez instaluje aha - instalacja jest co ciekawe szybka, z 3 x szybciej niz instalacja SFIV, 85% po 5 minutach or so Edytowane 28 października 200915 l przez solo/ng
Opublikowano 28 października 200915 l Przegladalem recke od GT - graficznie: slabo a nawet b. slabo, tyle czekania na niego a prezentuje zle. W Tekken Air Force animacja kolesia jak z T3 bo chyba tej czesci sie pokazal ten tryb. Sadze ze fani / maniaci Tekkena beda zachwyceni reszta pewnie omine go. Bijatyki to nie to samo co kiedys, dzisiaj mnie juz one nie bawia.
Opublikowano 28 października 200915 l Solo co masz na mysli mowiac ze SS jednak dzialaja? :o Mowisz o online? ;p Czekam dalej na info o online
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.