Jump to content

Lost III - !spoilery! -


Kazuo

Recommended Posts

Ok, kończę trzeci sezon i obecnie jestem jak najlepszego zdania o tym serialu. Do retrospekcji zdążyłem się przyzwyczaić (niektóre są świetne i rzucają sporo światła na rozgrywające się na wyspie wydarzenia, ale są też takie przy których zasypia się z nudów), Hurley też już mnie tak nie wkurza, a fabuła po przeciąganym pierwszym i niekoniecznie obfitującym w mocne zwroty akcji drugim sezonie w końcu się rozkręciła. Trochę dziwnie wypada ten czarny dym ścigający bohaterów ("mrożące krew w żyłach" dźwięki, lol), ale poza tym nie mam nic do zarzucenia.

Link to comment

Figaro, obawiam się, że Twoje przeczucie może okazać się jak najbardziej trafne ;]

 

Jestem po pierwszym odcinku czwartego sezonu. Pomysł rezygnacji z retro na rzecz futurospekcji cholernie przypadł mi do gustu (za tymi pierwszymi nigdy nie przepadałem, bo stopowały akcję), podobnie jak rozbicie grupy na dwie drużyny. No i postać Jack'a, w końcu dali mu jaja i charakter. Obawiałem się, że z czasem twórcom zaczną się kończyć pomysły, ale wygląda na to, że jest wręcz przeciwnie. Teraz chyba zacznę sobie dawkować ten serial, bo inaczej musiałbym obejrzeć wszystko pod rząd. :smile:

Link to comment

Kazuo ma fajnie, bo on sobie może obejżeć wszystkie sezony w jednym ciągu, zbytnio nie mając czasu na zastanawianie sie co będzie potem, i wtedy serial może lepiej podchodzi. Ja skończyłem na 4 sezonie, i od tego czasu miałem czas na różne teorie i spekulacje czekając na 5 i 6 sezon.

Link to comment

Kazuo ma fajnie, bo on sobie może obejżeć wszystkie sezony w jednym ciągu, zbytnio nie mając czasu na zastanawianie sie co będzie potem, i wtedy serial może lepiej podchodzi. Ja skończyłem na 4 sezonie, i od tego czasu miałem czas na różne teorie i spekulacje czekając na 5 i 6 sezon.

 

No to prawda, ogladanie ciagiem kilkunastu odcinkow sprawia, ze serial wydaje sie lepszy.

Link to comment

pier.dolisz bzdurki mordechaw :)

mam przeczucie że kolejne sezony spodobają się jeszcze bardziej Kazuo.

 

to jest moje osobiste odczucie, więc wg ciebie oszukuję sam siebie? spoko

nigdzie nie napisałem, że serial po 3cim sezonie traci na mocy, czytanie ze zrozumieniem ftw.

Link to comment
to jest moje osobiste odczucie, więc wg ciebie oszukuję sam siebie? spoko

nigdzie nie napisałem, że serial po 3cim sezonie traci na mocy, czytanie ze zrozumieniem ftw.

 

Trzeci sezon jest chyba ostatnim, który sprawiał, że nadal byłem podjarany LOST.

Nie mówię, że potem serial jest gorszy, ale to już nie to samo, co było wcześniej.

 

sorry, ale jeżeli następne sezony już cię tak nie jarały, to znaczy, że jednak były gorsze.

Link to comment

Dajcie spokój, niech chłopak sam oceni, a nie wmawiacie mu, że od 5 sezonu będzie słabo. Jak będzie z takim nastawieniem oglądał, to na pewno mu się nie spodoba. ;)

 

Trochę tak, jak Grigori przekonał wszystkich, że MGS4 jest do dupy.

Jeżeli chodzi o MGS:4 to akurat Grigori chyba nie musiał nikogo do niczego przekonywać, każdy i tak po pierwszych dwóch chapterach zorientował się ile warta jest ta gra ;] Tyle w temacie pozatematu.

 

Poza tym mnie naprawdę ciężko do czegoś zniechęcić. Nawet jeżeli przeczytam od Was wszystkich, że od sezonu 4 wzwyż serial jest do bani, to i tak nie zmieni to mojego nastawienia. Nieraz już się zdziwiłem jak bardzo moje zdanie potrafi się różnić od opinii ogółu.

 

Przecież - nie wiem jak inni - ale dla mnie mnóstwo zabawy było z teoriami, dyskusjami, jaraniem się, czekaniem... a teraz tego nie ma.

Mówi się trudno, jakoś przeboleję tę stratę. Rekompensata w postaci skróconego czasu oczekiwania na kolejny odcinek wystarczy mi w zupełności.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...