Jump to content

Co trzeba zrobić by dobrze grać w tekkena?


shinobi

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

TRzeba się nauczyć wszystkich ciosów i COMBOSÓW - wtedy będziesz niepokonany. Jak znasz wszystkie tajne ciosy dla swojej postaci to zawsze wiesz jakiego użyć żeby ZNISZCZYĆ przeciwnika!!!! xD

 

Najlepiej grać hworangiem, bo ma najwięcej ciosów i jest przez to najlepszy. Ale ja i tak wolę Jina :D

Link to comment
TRzeba się nauczyć wszystkich ciosów i COMBOSÓW - wtedy będziesz niepokonany. Jak znasz wszystkie tajne ciosy dla swojej postaci to zawsze wiesz jakiego użyć żeby ZNISZCZYĆ przeciwnika!!!! xD

 

Najlepiej grać hworangiem, bo ma najwięcej ciosów i jest przez to najlepszy. Ale ja i tak wolę Jina :D

 

 

 

hahahahahahahahahaha xD

 

Przepraszam za EOT

Link to comment
TRzeba się nauczyć wszystkich ciosów i COMBOSÓW - wtedy będziesz niepokonany. Jak znasz wszystkie tajne ciosy dla swojej postaci to zawsze wiesz jakiego użyć żeby ZNISZCZYĆ przeciwnika!!!! xD

 

Najlepiej grać hworangiem, bo ma najwięcej ciosów i jest przez to najlepszy. Ale ja i tak wolę Jina :D

Nie flejmować, to prowokacja (zapewne :P)

 

hahahahahahahahahaha xD

 

Przepraszam za EOT

oO' ? Ty wiesz od czego jest skrót "EOT"?

 

@Shinobi - dlaczego nina jest według ciebie najtańsza? Możesz to uzasadnić? ;]

Link to comment
to prowokacja (zapewne tongue.gif)

 

Imo trochę za głupie na prowokację.

 

A jakie postacie są najlepsze w Tekkenie 5? Sądziłem, żę Hworang jest najlepszy, bo ma najwięcej kombinacji biggrin.gif

 

Lei, bo w trzecim stroju "kajdanki" biorą pół paska.

Link to comment

No widzę, że coraz więcej miszczów osiedlowych się w tym temacie wypowiada. Ale to w sumie dobrze, bo jest się z czego pośmiać :P Shinobi jak będziemy mieli okazję kiedyś zagrać to cię sklepię Mokujinem i to bez juggli ;)

 

hahahahahahahahahaha xD

 

Przepraszam za EOT

 

Kiedy się z kogoś śmiejesz, uważaj żebyś sam nie został wyśmiany :lol:

Link to comment

- Hwoarang jest postacią bardzo rozbudowaną, dlatego trzeba nim dużo mieszać żeby dobrze radzić sobie z Top'ami. Może być to zarówno jego plus, jak i minus

 

Już ci chyba ktoś pisał, żebyś się więcej na temat Tekkena nie wypowiadał, ale widać nie dotarło <_<

- Szefie,nie zmieniaj tematu i spróbuj dać lepszą redę...

 

@Shinobi - dlaczego nina jest według ciebie najtańsza? Możesz to uzasadnić? ;]

- Jak gram w Arcade, nie raz miałem akcję w której trafiła mnie JS, kilka punchy, potem jeszcze okizame, prosto pod ścianę i KO... :wtf:

Link to comment
hahahahahahahahahaha xD

 

Przepraszam za EOT

 

Kiedy się z kogoś śmiejesz, uważaj żebyś sam nie został wyśmiany :lol:

 

My bad,sorry :blush:

 

W sumie,aby nie było że znowu offtopuje:

 

Wiadomo,że to nic odkrywczego,ale spary spary i jeszcze raz spary ;]

(Może jeszcze odrobinę może pomóc oglądanie dobrych walk w necie,ale tylko odrobinę ;))

Edited by Tiny
Link to comment
Super Big Boss Napisano 13 01 2009, 19:41 No widzę, że coraz więcej miszczów osiedlowych się w tym temacie wypowiada. Ale to w sumie dobrze, bo jest się z czego pośmiać :P Shinobi jak będziemy mieli okazję kiedyś zagrać to cię sklepię Mokujinem i to bez juggli ;)

nie no co za pyszałek

 

broń się szinobiiiii

 

jak już mówiłem reakcja reakcja reakcja reakcja

Link to comment
A jakie postacie są najlepsze w Tekkenie 5? Sądziłem, żę Hworang jest najlepszy, bo ma najwięcej kombinacji :D

Będe miły - Steve, Nina, Feng, Bryan. Ilość kombinacji nie świadczy o tym, czy jest się prze(pipi)em, czy nie ;]

(Może jeszcze odrobinę może pomóc oglądanie dobrych walk w necie,ale tylko odrobinę ;))

Wcale nie odrobinę. Pitrex naoglądał się Kolana i teraz robi mi taunt, f,b+2 ze skutecznością 80% (serio :P)

- Jak gram w Arcade, nie raz miałem akcję w której trafiła mnie JS, kilka punchy, potem jeszcze okizame, prosto pod ścianę i KO... :wtf:

Aaa, bo ty o 5.0 mówisz. Spox. Tylko że tam wiele postaci może zabić jedną akcją (HWO!!!!)

 

 

Link to comment
A jakie postacie są najlepsze w Tekkenie 5? Sądziłem, żę Hworang jest najlepszy, bo ma najwięcej kombinacji :D

Będe miły - Steve, Nina, Feng, Bryan. Ilość kombinacji nie świadczy o tym, czy jest się prze(pipi)em, czy nie ;]

 

Stive, Nina, Feng, Heiniuś XD tuż po nich bryan :P

Link to comment

Offtopic: tak napewno to wina sylvana

 

Mi sie wydaje, ze shinobi to ukryty sylvan, albo poprostu jakis typ, ktorego boli go to, ze nie umie zrobic juggla, a jego kumpel z osiedla umie, i przez to dostaje po (pipi)e, a na temat karmela w ogole sie nie wypowiadam -_-

 

Bati, co powiesz na nocke z soboty na niedziele u mnie? ;] mam t5dr PAL, moze wzialbys jeszcze Ganryja z Gliwic :P albo moze Machel z Katosow by przyjechal? :P

 

EDIT:

 

Ontopic: REFLEKS KURWA! :) (to ze sie wymadrzam to nie znaczy wcale ze go mam :P), framedata, customy, juggle, trapy... hmmm co jeszcze? :D no granie nie wiecej niz 3 postaciami "na powaznie" (co juz uczynilem, bo granie mokujinem mi sie znudzilo :P )

Edited by Pychu
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...