Skocz do zawartości

PS3 Scena, Underground. Piraty i BM = Warn


Rekomendowane odpowiedzi

A są PICi które mają np. 64KB (żeby w razie czego nie trzeba było znów budować)?

N00b question. ;]

 

Lutownice mam, kupiłem kiedyś jakąś 40W, oporową na okoliczność MU>USB w padzie od Xa. Kynarowe kable też by się znalazły (sam płytki nie wyprawię przecież). To czego się boję to fakt uwalenia kontrolera USB w kompie (gdybym popełnił jakiś tam błąd np.).

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Wiadomo może już coś więcej o emulatorze (a właściwie to chyba loaderze) gier PSP? Było o tym głośno jakiś czas temu, nawet filmik zrobiony przez jakiegoś Rosjanina był, i nagle ucichło...albo ja przeoczyłem newsa. Podobnie z emulatorem Dreamcasta - odpalony menu i Crazy Taxi (kilka fps-ów), czyli naprawdę wczesna wersja. Może jakieś podsumowanie ktoś by zrobił co w tej chwili można, a co nie. Chodzi mi głównie o homebrew pod 3.41, które są już czymś więcej niż "proof of concept". Wiem, że emu SNESa jest już w całkiem dobrym stanie i to na razie tyle... Nie zanosi się na jakiś porządny odtwarzacz filmów?

 

Hmmm, zastanawiam się też nad kupnem drugiej konsolki tylko do homebrew i teraz moje pytanko czy to się w ogóle opłaca? Czy mogę liczyć na to, że scena pokaże na co stać PS3? Nie chcę żebyście przepowiadali przyszłość tylko chciałbym wiedzieć ile Jailbreak w tej chwili daję programistom (tym "domowym") kontroli nad tym zacnym sprzętem.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Ile kontroli? Praktycznie możesz sobie napisać co tylko chcesz (super grę AAA, badziewny emulator).

 

Szczerze mówiąc to cały czas ciekawi mnie jak działa ta opcja odpalania z /APP_DATA/. Próbowałem dotychczas wrzucić jakiś programik w formie PKG, który miał robić jakąś pierdołę, ale wykorzystując przy tym SPU... i zwykłych SELF'ów dla SPU przyjąć nie chciało podczas tworzenia PKG. MSELF'y brało, ale się nimi jeszcze nie bawiłem. Jak mi odpali program przez to /APP_DATA/ bez potrzeby tworzenia tych PKG to będę w siódmym niebie.

 

BTW, po wrzuceniu kompilatora i bibliotek z 3.40 niektóre programy przykładowe z SDK 1.92 się już nie kompilują. Coś z joypadem, ciekawe w którym momencie to zmienili. Przydała by się jakaś świeża dokumentacja. Na ps3news jest link do dokumentacji z 2.30 jakby kogoś interesowało.

 

EDIT:

Konkretnie to z tego co widzę zmieniła się obsługa pada, nie ma już struktury CellPadInfo, teraz jest CellPadInfo2. Dobra wiadomość jest taka, że to dosyć stara zmiana, bo w dokumentacji 2.30 jest już CellPadInfo2.

Edytowane przez sph!
Odnośnik do komentarza

@kamil_j87

Manager plików, serwer ftp, fw loader, peek poker, parę emu w powijakach, trochę hb gier i OBMów. Na razie rewelacji nie ma. Ale dla kogoś kto chce pisać już jest to niezła alternatywa dla debug kitów. Można paczki deb/ret instalować z usb, a więc łaty/gry psn/dodatki, znacznie więcej gier działa. Źle nie jest, ale ta konsola wciąż nie jest w pełni otwarta i brakuje jakiś mocnych hb (porządne emu, coś na kształt xbmc, alternatywny os (AzbesthOS może, ale na razie jeszcze raczkuje)).

 

- - -

 

Kupić warto bo PS3 z 3.41 będzie potem ciężko kupić i będą w cenie.

 

- - -

 

Ten emu to wielka lipa się okazała (bricker). Za dużo lamerii, która chce zaistnieć dwa dni w newsach... A już wk* mnie maksymalnie ten polski Linux, w którego uwierzyłem... :|

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

A są PICi które mają np. 64KB (żeby w razie czego nie trzeba było znów budować)?

N00b question. ;]

 

Lutownice mam, kupiłem kiedyś jakąś 40W, oporową na okoliczność MU>USB w padzie od Xa. Kynarowe kable też by się znalazły (sam płytki nie wyprawię przecież). To czego się boję to fakt uwalenia kontrolera USB w kompie (gdybym popełnił jakiś tam błąd np.).

 

widze ze za bradzo kombinujesz i sam nie wiesz co chcesz i tak naprawde po co, a co z tego ze bedziesz mial 64KB?

zrob cokolwiek zeby wiedziec co to jest jak sie tego uzywa i czy cokolwiek innego potrzebne...

juz bylo w tym temacie jak sie jeden wypowiadal jaki pic to (pipi), a za 2 dni juz robil sam kilka sztuk...

takie brednie to moga opowiadac Ci co sprzedaja jakies cuda na allegro po 150-200zl bo im to na reke, zarobia na naiwnych...

 

zeby w czyms sie pomylic to chyba trzeba bys slepym

masz schemat i widzisz z jakiego elementu do jakiego biegnie sciezka wiec w czym mialbys sie pomylic, przeciez nie laczysz sciezek z pamieci badz na chybil trafil...

Odnośnik do komentarza

@konrado0905

Apropo HDCP, na debug fw można je włączać/wyłączać. Nie wiem od którego fw doszła ta opcja bo ja nic takiego nie widziałem. Źródło jednak jest wiarygodne, więc pewnie byłem ślepy. :P

http://jerem73.wordpress.com/2010/10/18/★-debug-settings/

 

A co do niedziałających save'ów to myślę, że jest to kwestia własności plików. Stare payloady dawały je pod opiekę rootowi, podczas gdy nowe, tak jak XMB daje im usera. Root ma dostęp do wszystkich danych na devhdd_0:/, user nie. Sprawdzi ktoś tą teorię?

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Czyli teoretycznie na nowym payloeaderze teraz save nie powinien działać. Zaraz sprawdzę. Co do HDCP to faktycznie sprawa software ;) W sumie dla nas dobrze ;)

 

EDIT: Śmiga, więc coś pomieszałem xD Z ostatnimi softami jest jakiś problem. Spróbujcie włączyć parę utworów muzycznych, poskakać po nich itd. Mi to zawiesza konsole, albo odcina sterowanie xD

Edytowane przez konrado0905
Odnośnik do komentarza

Czyli teoretycznie na nowym payloeaderze teraz save nie powinien działać.

 

Konkretnie to tak (rozpiszę łopatologicznie to może ktoś jeszcze zechce sprawdzić):

 

1. Gramy z BDVD, zapisujemy save, który na pewno działa z płytą, w nazwijmy to umownie,"trybie normalnym". Czyli tak jak normalnie na każdej PS3.

2. Włączamy konsolę z exploitem (cokolwiek oparte na np. Hermes V4/4b, albo starsze PSGroove, PSGrooPIC etc.), czyli umownie nazwijmy to w "trybie jb". Kopiujemy grę na dysk z płyty.

3. Gramy z HDD, wczytujemy save (który powinien wg. mojej teorii działać), zapisujemy grę.

4. Zmieniamy payload na PL3 i włączamy grę, wczytujemy save i wg. powyższego, nie działa.

5. Kasujemy grę i kopiujemy ją na aktualnym payloadzie (czyli PL3) na dysk z płyty.

6. Przez FTP kopiujemy save po czym przywracamy go przez USB.

7. Wczytujemy grę, save i jeśli teoria słuszna powinien działać.

 

Luki w powyższej metodzie widzę dwie: jeśli np. pliki gry są roota (te tworzone na dysku przy np. Hermesach) to czy dadzą się skopiować przy uprawnieniach użytkownika (na PL3)? I w drugą stronę: czy można kopiować/kasować je na PL3 skoro kto inny jest właścicielem?

 

- - -

 

Swojego wynalazku jeszcze nie mam (ale już kupiłem części, brakuje mi "tylko" mikrokontrolera).

Odnośnik do komentarza

W jakim sensie co? No szukasz linków do serwerów Sony. Niestety nie zalicencjonujesz gier bo do tego potrzeba PSN. Chyba, że ściągasz wersję dla QA Testerów, wersje Debug itd. ale to już nielegalne.

 

Legalne są paczki retail. Grę sobie ściągniesz, ale nie zagrasz, z dodatkami tak samo. Jedynie z patchy jest pożytek. ;]

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Nic Ci to nie da. Możesz sobie *.pkg rozpakować i wrzucić... MUSZĄ być zalicencjonowane.

 

To wtedy się nie zgadzaj. Gry do 3.42 włącznie chodzą. Wyżej nie, i raczej nie będą. Może będą jakieś łaty, może wszczepy do fw (ale z usb) itp. Na razie nic z tego.

 

Pierwsze słyszę. Nikt Ci nie każe aktualizować, na wszystko się musisz sam zgodzić. Możesz sobie co najwyżej w routerze zablokować domenę playstation.net (Sony może wprowadzić łatki do ściągania w tle i bez Twojej wiedzy zrobić update - mogą, choć na razie to fantazja). Konsola przy starcie od razu łączy się z PSN, nawet na JB (PSN jest blokowany tylko dla użytkownika).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...