Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

http://youtu.be/SG_3R9BoVvg?hd=1

 

http://www.pcgamer.c...ed-at-blizzcon/ - nie wiem skąd to info, ale są all nowe jednostki rozpisane

 

 

------

 

mówią właśnie o zmianach jednostek - http://www.ustream.t...l/ozzy-blizzcon / http://www.ustream.t...nel/coderlilys2

 

Info z konferencji Blizza: (wszystkie zmiany są testowane i nie wiadomo co będzie dodane do multi, co tylko w singlu, a co wcale)

 

Terran:

- helion ma możliwość transformacji w jednostke mniej mobilną, mocniejszą i z dodatkowym splashem

- warhound (chyba) - taki mniejszy thor (thor ma być chyba tylko jeden na armię - większy i silniejszy, o tym nie mówili ale gdzieś czytałem) z dobrym antyair i dobry przeciwko tankom np.

- shredder - robot który się rozstawia i generuje pole które zabija wrogie jednostki, nie działa jak w pobliżu są jednostki frendly

 

Zerg:

- ultrale - zakopują się i szarżują pod ziemią (?!)

- viper (wywalony overseer) -rzuca chmurę podobną do tej z sc:bw tyle że działa odwrotnie - pod nią nie można atakowć (mariny na które rzucona jest chmura muszą z niej wyjść żeby móc atakować); przyciąga jednostki do siebie (jak scorpion z mk)

- swarm host - stacjonarne zakopujące się coś co wypuszcza jakieś wybuchające badziewie

 

Toss:

- tempest (zamiast carriera) - latający z dużym AOE

- replicant - może się zamienić w każdą jednostke, która "zobaczy"(poza massive chyba) - ciężkie to będzie do zbalansowania

- oracle (zamiast MS) - latający caster - bez możliwości ataku - blokuje budynki i minerały

 

Masa innych zmian jak np. regeneracja reaperów, speed boost dla BC i speed dla hydr, banelingi poruszające się pod ziemią, zmiana mechaniki cloak dla ghosta, jakies tam nowe moce dla nexusa jak recall,

Edytowane przez luk_ash
Odnośnik do komentarza

 

a jednostki wydaja mi się przesadzone na multi:

- viper - bierzemy zestaw, rzucamy swarma przed stalkery i zety a w międzyczasie wyławiamy sobie z tlumu kolosy, które w cc są gorzej niż złe

- oracle - usunąc overseera, bo mało kto używa blokowania budynków (nie, nie chodzi mi o pro) i dać umiejętność protoskiemu casterowi, który tylko zajmuje miejsce w zasobach

- bany z możliwością wędrowania pod ziemią? jeśli to będzie w multi to już widzę te krzyki - przecież to będzie tak op, że głowa boli. 90% będzie robiło niespodzianki pojawiając się zaraz przy złożach minerałów niszcząc całą ekonomię - przy protach jeszcze sobie jakoś można poradzić z canonami ale co z terkami? obowiązakowe wieżyczki?

Odnośnik do komentarza

wypowiem sie tylko o protossie bo to moja rasa

-niech mysla co z carrierami bo obecnie jest to najrzadziej uzywana jednostka w calej grze i jak je okreslil tastless "i heard of carriers, i am aware of them, i seen them in the single player campaign". a szkoda bo w brood war byl to calkiem solidny endgame ktory dlugi czas dominowal pvt (az flash nie odkryl ze mozna zatrzymac goliathy i wtedy strzelaja w powietrze). jesli te tempesty maja je zastapic to musza sobie radzic tez z naziemnymi celami i to lepiej niz voidraye.

-replicant: kazda jaka zobaczy czy pierwsza jaka zobaczy? bo jak pierwsza to bedzie solo stim marine w nie wbiegal i ze skopiowania siegow nici. moze byc ciekawa opcja na early game by bronic sie przed marauderami taka kopia. (chyba ze bedzie z robotics bo to chyba robot ale sentry niby tez takim jest wiec kto wie)

-oracle brzmi slabo. musialoby to byc szybkie jak overseer i podejrzewam tech tree do tego bedzie dlugi jak do ms a wtedy taki bloker juz nie robi. (i bardzo lubie mothership i nie chce by zabrali)

 

na szczescie wszystko sie jeszcze bedzie testowac a do premiery daleko

ps. podoba mi sie pomysl z thorem zrobionym jak odyn w singlu ale to dlatego ze ich nie lubie bo sa za dobre

ps2. te banelingi spod ziemi az takie straszne dla ekonomi nie beda. pro wylapia ci dt czy roache czy infestory biegnace na twoj mineral line i dopiero wtedy robia jakis skan czy przestawiaja observery. gorzej bedzie z armia, taki terran stojacy sobie w polu i nie patrzacy przez chwile bo robi cos w bazie czy transferuje scv a tu nagle mu marine wcielo. chyba chca zachecic ludzi do budowania ravenow bo tesknia za czasami gdy sie masowalo science vessel w bw. (ofc byl o niebo lepszy)

Edytowane przez Gattz
Odnośnik do komentarza

link do trailera dawalem wcześniej, nie wiem czemu się nie wyświetla w poście filmik...

 

wszystko jest do zbalansowania.

viper będzie pewnie w najwyższym tierze, będzie drogi i łatwy do zabicia - takie były defilery w sc:bw, może to przyciąganie wywalą, a zostawią chmurę + coś

oracle działa bardziej jak corsair - blokuje obronę przeciwlotniczą + może "wyłączyć" całe wydobycie z jednego miejsca, nie wiem co z tech tree, ale raczej krótszy niż ms (piszesz gattz, że lubisz, ale przecież jest to jednostka jeszcze mniej używana niż carriery...)

co do banelingow to będzie to umiejętność dostępna z hive - późno. z rouchami sobie jakoś większość radzi. terran ma turrety, scany i raveny. toss ma obsy i cannony. zerg ma spory i ??? myślę, że właśnie w ZvZ to zakopywanie może najwięcej zmienić.

nie wiem czy przegapiłem, ale co z detekcją zerga? nic nie powiedzieli chyba. pewnie viper, ale wtedy musi być najwyżej z lair...

 

dużo cięższe do balansu wydają mi się:

- replicant - połączenie ff i tanków np... masa problemów do rozwiązania. (będzie drogie - 200/200/4 i z tego co widziałem ma być wybór w co się zamienia)

- zakopywanie i szarża ultralisków? coś trzeba z nimi zrobić, bo są obecnie praktycznie nie używane - bardzo łatwo kontrowalne, ale taki buff może zrobić je lekko op... pomijając fakt, że jest to umiejętność totalnie z du.py...

 

 

trochę nie po równo dają rasom

- terrek, który już teraz miał najwięcej możliwości dostaje kolejne dwie (trzy)

- toss dostaje dwie jednostki do harassu, niedawno był buff warpprisma więc będzie miał kilka opcji. wreszcie zrobili coś z totalnie nie używanymi carrierem i ms, ale czy wywalenie obu i dodanie czegoś nowego będzie dobrym pomysłem? wolał bym buff, bo to jednostka, którą chyba najbardziej lubiłem (w sc:bw) - carrier. zamiast tego replicanta (wątpie żeby się przyjął) widział bym reavera:)

- zerg, który od początku miał najmniej możliwości dostał najmniej... buffy ultrali i hydr mają pomóc, ale nadal jest lipa. ten swarm host wydaje mi się przekombinowany. lurker był jednostką kultową i jego powrót ucieszył by wszystkich

 

co do thora to powinni go całkowicie wywalic skoro dodali nowy anty air dla terka.

Edytowane przez luk_ash
Odnośnik do komentarza

Panowie, ktoś przecież pisał, ze nie wiadomo co trafi do singla, co do multi, a co zostanie wywalone po X czasie testów. Teraz więc nie mamy prawa gdybać nad balansem. Pamiętajmy też, ze coś co na papierze prezentuje się licho/OP w rzeczywistość może zweryfikować bardzo szybko. Poczekajmy z takimi dysputami na późniejsze, bliższe premiery infa.

 

 

 

 

PS:

Komentarz na YT pod trailerem:

 

"I don't really know what those new units do, but marines counter them"

 

xD

Odnośnik do komentarza
(wszystkie zmiany są testowane i nie wiadomo co będzie dodane do multi, co tylko w singlu, a co wcale)

 

tyle, że to pisałem przed konferencją. oni wyraźnie mówili, że to co teraz wprowadzili i jest testowane na blizconie i pewnie w jakiejś zamkniętej becie (ma być otwarta?) to są zmiany do multi. w singlu będzie dużo nowych jednostek, ale nie będą ich ani prezentować ani testować.

 

jasne, że nie ma co się rozwodzić nad balansem. chodziło mi głównie o to, że blizzard jakby nie widzi dominacji terrana (w ostatnim GSL 20/32 i 4/4 w półfinałach...) i tylko wzmacnia tą rasę...

Odnośnik do komentarza

BTW jak ktoś chce w SC2 pograć, to zapraszam, mój nick w grze to Linek, chętnie bym sobie pograł jakieś 3v3, albo 4v4 - tylko, że z góry zaznaczam, że kompletnie nie ogarniam póki co, więc nie chcę się wpychać ludziom, którzy będą się tylko na to wkurzać, ale jeśli ktoś ma wyjebane i nie będzie mu to przeszkadzać, to mogę grać ;)

A, no i najlepiej, żeby grać ze skajpem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...