Skocz do zawartości

Motory i motóry


Rekomendowane odpowiedzi

Oj tam, nakedami spokojnie,przelotowo lata sie 140 km/h, akcesoryjna owiewka minimalnie pomaga,ale i tak szalu nie ma. Ja na F4i z Poznania do Zielonej Góry jechałem 150-180 na wyprostowanych plecach bo miałem dziewczyne z tylu - tak wiec dla chcacego nic trudnego. Szkoda,ze Hornety sa troche drozsze, fajny motocykl, silnik PC35 nawet w pierwszej generacji na gaznikach fajnie jest zestrojony.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W środę byłem na Slovakia Ring. I polecam każdemu. 80€ za wjazd. Były 3 sesje po 20 min ( wydaję się mało ale jak się na*urwia to wystarczy :P ) do tego potem kwalifikacje i normalny wyścig.

 

Motocykliści dzieli się do grup: A,B i C no i jakaś D dla chyba uczących się:P . A dla grubych wymiataczy czyli same przerobione sprzęty. B dla średnio zaawans. i C dla początkujących. Mnie kumpel wrzucił do B. Co chyba było błędem bo pierwszy raz na torze byłem. Z jednej strony nikt mnie nie hamował na treningach ale w kwalifikacjach miałem 40 czas i wyścig ukończyłem na 31 miejscu. Z tym samym czasem w grupie C byłbym w pierwszej dziesiątce.Mój kolega zajął 2gie miejsce w C. A wygrała Monika Jaworska, która ściga się od 8 lat i jest dobrym wymiataczem. Nie rozumiem tylko co ona robiła w tej grupie :/ powinna iść do A. Niby jak ktoś wali kiepskie czasy w jakiejś grupie to go przerzucają do wolniejszej i tak było z kumplem. Niestety nie zrobili tego w przypadku szybszych.

 

Ogólnie polecam. Ok 400 km więc podobnie jak na poznań, a tor super przygotowany z zapleczem itd. Prysznice do tego mały catering w cenie. 4 napoje i burger gratis. Owoce też. Na koniec rozdanie pucharów. Pierwsze 3 miejsca miały swoje pit girls na wyścigu :)))

Tor ma fajne szybkie łuki i parę nawrotów w tym jeden mega ciasny :) Nie wyhamowałem na nim i poszedłem w żwir. Ale motocykl się nie przewrócił więc jest ok :D Do tego 4 wniesienia. Po 3 wniesieniach są zakręty więc trzeba uważać. Zwłaszcza na jednym :D Jak się zacznie hamować na wzniesieniu to wyrzuca tył do góry. A za ostatnim wzniesieniem jest prosta więc jest gaz na maksa. Przy ok 200 wbijam się na górkę, przednie koło w powietrzu i walisz ogniem :) Prosta start meta tak do 260-270 potem grube hamowanie :D Są też 2 długie i bardzo szybkie winkle. Wchodzisz przy 170 a wychodzisz przy 200. Kolano oczywiście jest :) Drugi podobny i bardzo długi na wzniesienie. BOMBA !!!!

 

Przy okazji dowiedziałem się co są warte moje opony Pilot Road 2CT. I to są dobre opony ale do bike'a typu duży naked albo turystyk. A nie Fajer. Dostałem slicki i na następny raz zakładam :D A na ulicę kupię Supercorsy.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Panowie nadszedł czas na zmianę mojego Kawasaki KLE500 na coś innego i tutaj rodzą się moje wątpliwości...

 

Chciałbym zainwestować pieniądze w coś mocniejszego, ale równocześnie niezbyt przesadzonego. Obecnie mam na oku Horneta, ale sam nie wiem. Zakup w sumie się nie śpieszy, bo motór ma być docelowo na wiosnę, jednak już teraz wolę zainteresować się sprawą.

Odnośnik do komentarza

Z tego co mi poleciliście będę szukał Kawasaki ER-5, cena, moc, spalanie, wygląd wszystko ok. Mam pytanie jaka jest pozycja na tym motocyklu? bo to jest sportowo/turystyczny, można jechać w miarę wyprostowanym? czy trzeba być cały czas zgarbiony/pochylony jak na ścigaczach? jest to dla mnie ważne zależy mi aby nie za bardzo musiał być pochylony. proszę o odpowiedź

 

Nie lepiej już kawe er-6? Nowsza konstrukcja, nowsza technologia. Nie przejmuj się pojemnoscią bo tak naprawdę ten motor jest łagodny jak baranek. Wiadomo, że droższy ale problemu ze sprzedaniem nie będzie.

Odnośnik do komentarza

Panowie nadszedł czas na zmianę mojego Kawasaki KLE500 na coś innego i tutaj rodzą się moje wątpliwości...

 

Chciałbym zainwestować pieniądze w coś mocniejszego, ale równocześnie niezbyt przesadzonego. Obecnie mam na oku Horneta, ale sam nie wiem. Zakup w sumie się nie śpieszy, bo motór ma być docelowo na wiosnę, jednak już teraz wolę zainteresować się sprawą.

Oprócz Horneta poleciłbym poszukać jeszcze w tych modelach: FZ6, XJ6N, GSR600, SV650

Edytowane przez teddy
Odnośnik do komentarza

Na pewno muszę się przejechać najpierw. Szkoda tylko, że ten SV ma wybitnie ścigaczową linię, a ja preferuję motory typu naked albo klasyki. Hmm, a może Honda Shadow? :D

 

Hornet albo Shadow, niezły masz rozrzut xD Poleciłbym jeszcze Triumph Speed Triple, ale to jest chyba nie do dostania w Polszy. Zastanawiałeś się może nad jakimś supermoto? Za(pipi)ista sprawa. Niewielkie pojemności urywają jaja, a moto nie ma praktycznie żadnych ograniczeń.

Odnośnik do komentarza

Hehe, jeździłem kiedyś na Shadow i była to świetna sprawa :) Do supermoto mnie jakoś nigdy nie ciągnęło, sam nie wiem dlaczego... Ogólnie motor ma mi służyć do poruszania się po mieście, więc nie potrzebuję jakichś ogromnych pojemności. Pewnie będę sobie jeździć też dla przyjemności, ale komunikacja będzie główną funkcją.

Odnośnik do komentarza

Supermoto to typowa zabawa. nie miasto spoko. jeśli mowa o prawdziwym supermoto. pozycja wygodna bo siedzisz prosto i wysoko. ale przy tych przełożeniach to na gumę rwie z 4ki. ale trasy odpadają bo będą męczące. No i obsługa motocykla. Jak cross który zasuwa to 2 takt. a z nimi jest zabawa.

Nakedy to hornety, fz6, z750. Najciekawsze :P

Odnośnik do komentarza

Biorąc pod uwagę, że to moto kumpla, znałem jego historię (włącznie z "mega bombą" xD) i co było w nim robione i jest do zrobienia, że był przeze mnie wielokrotnie objeżdżony i wiem jak był użytkowany to jakoś nie czuje, żebym źle zainwestował. Cena: 50% wartości allegrowych fazerek z tego roku

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...