Opublikowano 23 listopada 200816 l Autor premiera byla w piątek 21 listopada sory za spolier nie spodziewalem sie ze ktos mobly sie obrazic za spoliery w takiej grze jak LR zwłąszcza ze nie ujawniałem detali zawiłej fabuły pełnej zwrotów tylko nieco mechaniki swoja droga serio nie kumam co tu mozna uznac za spoler w typowym znaczeniu ;p znaczy ze w najnowszym PE jest spioler w receznji mirror edge bo recenzent napsial ze postac nie uczy sie nowych skilli Edytowane 23 listopada 200816 l przez Yano
Opublikowano 24 listopada 200816 l Nie retail tylko już full w PAL'u. Zerknij na allegro ROBSON sprzedaje już od czwartku pełniaki. Może mi ktoś wytłumaczyć do czego służą nutki i te itemy co zbieramy podczas gry i minigier?
Opublikowano 24 listopada 200816 l Autor Może mi ktoś wytłumaczyć do czego służą nutki i te itemy co zbieramy podczas gry i minigier? mozemy nimi rozbudowywac dom muimui (pokoje i meble) , ogolnie ten domek chyba jest slabszy niz w LR1 , tam mozna bylo ustawiac rozne elementy zeby ludziki po nich biegały, a ten niby jest wielki i skomplikowany ale praktycznie nic w nim nie robimy oprocz kupowania kolejnych bzdetów , muimuie same sobie nim chodzą i nie robią wiele ciekawego, mozemy im sugerowac użycie danego mebla/przedmiotu ale jak narazie wiecej interakcji nie spotkalem.. inne minigierki sa ciekawsze Edytowane 24 listopada 200816 l przez Yano
Opublikowano 24 listopada 200816 l Reatil to retail - pełna wersja to wersja sprzedawana w sklepie i "gdzie indziej". Retailowi bliżej już do bety (to jest beta czyli nie pełna wersja a przedpremierowy produkt do dyspozycji recenzentów - patrz niedopracowany-niepełny). Dzięki Yano, a do czego służą nutki?
Opublikowano 24 listopada 200816 l Retail, a full nie różnią się niczym. Ty myślisz, że jeżeli premiera gry jest dnia 21 listopada, to do 20 listopada cały czas pracują nad kodem? Dużo wcześniej pełna wersja musi trafić do prasy, drukarnii itp. Rzadko się zdarza, by jeszcze poprawiono błędy z tego, co daje się prasie. Swoją drogą - szkoda mi, że sprzedałem PSP. Bardzo chętnie pograłbym sobie w tę grę, szczególnie, że jak czytam, sporo nazmieniano i dodano, a już pierwsza cześć mi się bardzo podobała .
Opublikowano 24 listopada 200816 l Raven, ty jednak jesteś bezgranicznie głupi i nie chodzi mi o ten temat tylko o te zagrywki wcześniej. Zadowolony? Yano, przeszedłeś? Wiesz może ile jest wszystkich poziomów i minigier? Byłbym wdzięczny. Pozdro Edytowane 28 listopada 200816 l przez winner
Opublikowano 24 listopada 200816 l Retail to z angielskiego sprzedaż detaliczna - retail copy to kopia gry/filmu/muzyki, ktora zostala nabyta w sklepie. Chyba normalne jest, ze w sklepie sprzedaje sie pelna (full) wersje, nie? Wiec wytlumacz mi, prosze, czym sie rozni wersja full od wersji retail, ale z konkretnym linkiem, k? To wlasnie beta sie pojawila kilka tygodni temu a nie retail zaden. Retail'owi blizej do bety - wtf?
Opublikowano 24 listopada 200816 l Autor winner - kilka tygodni temu to wlasnie pojawila sie beta a nie reatil, a teraz jest juz full bo premiera byla 21 co do nutek - za każde 100 na danym levelu jest bonus, 100 - łatwiej zjadac muchy (wiekszy zasieg wciągania) 200 - pojawia sie mapka levelu (w menu pausy) , zaznaczone sa na niej rozne rzeczy ciekawe :> (chociaz nie widac dokładnie gdzie cos jest) 300 i wiecej - nie wiem, nie zebralem jeszcze oczywsicie nutki sie kumulują, tzn jak przedziesz 10 razy level i zdobedziesz zakazdym razem ileś tam to beda sie sumowac nie przeszedlem calej gry, zrobilem moze ze 35% chociaz to czysty strzał bo w koncu nie wiem ile jest wszystkich poziomow
Opublikowano 24 listopada 200816 l Autor w międzyczasie ;p przechodzac gre spotkasz w rożnych levelach goscia ktory "odblokuje" nowe skille
Opublikowano 26 listopada 200816 l Autor wlasnie wczoraj wieczorem przeszedlem gre, jesli dobrze pamietam to jest krotsza niz jedynka bo wtedy bylo chyba ze 40lvli a teraz okolo 24 (potem policze i dopisze) , chociaz dzieki temu kazdy level "cos w sobie ma" , nie ma sytuacji z jedynki "omg juz 5 razy to samo .. buee" , chociaz z drugiej storny nawet pomijajac masterowanie to przejscie conajmniej 2-3 razy jest wskazane ze wzgledu na nowe mozliwosci , mimo wszystko ja bym wolal troche wiecej leveli ;p wydaje mi sie ze gra jest o wieeele łatwiejsza niz jedynka - prawie wszystkie levele przeszedlem za 1 razem z okolo 17-18 locami, tylko chyba ze 3 mialem ponizej 15 za pierwszym podejsciem, a w jedynce pamietam ze przy pierwszym podejsciu bardzo czesto mialem okolo 12 loco znalezionych chociaz mozliwe ze porpsotu nabralem wprawy w przeszukiwaniu wszystkiego poprostu xD co do walki z majoline - trzeba ją walnąć w oczy jak jedno sie zamknie to trzeba walnac w drugie zanim pierwsze sie otworzy ;p
Opublikowano 26 listopada 200816 l Mnie się właśnie wydaje, że dwójka jest trudniejsza. Jak dotąd ani razu nie zdobyłem dwudziestu jagód za pierwszym podejściem, o tych mniejszych owocach nie wspominając. W części pierwszej to było na porządku dziennym, nawet całe plansze zaliczałem od razu. Także trudniej znajduje się te ludziki MuiMui. Ale gierka jest wspaniała, kocham całą tę porąbaną otoczkę i pozytywny klimat. No i ten genialny design postaci. Co ciekawe, kiedy pokazuję LocoRoco znajomym, nie pytają "chłopcze, ile ty masz lat?", ale zastanawiają się, co ostatnio paliłem i pod czego wpływem byli twórcy tej gry ;]. Edytowane 26 listopada 200816 l przez Grzehoo
Opublikowano 17 czerwca 20177 l Również LocoRoco 2 dostanie remaster na PS4, ma wyjść do końca 2017 - https://www.playstation.com/en-us/games/locoroco-2-remastered-ps4/
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.