Skocz do zawartości

Grafika 3D z gier na psx


Ziolo4ever

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z wyciągnięciem grafiki 3D z gier na psx. Jestem programistą C++ i chciałem zrobić konwersję paru gier z psx na PC i symbian. Czy znacie jakiś program, którym bym mógł tego dokonać? Wiem, że na pewno jest taka możliwość, ponieważ spotkałem się już z paroma takimi konwersjami na symbian i na pc.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

A jakie programy można byłoby stosować do konwertowania tych formatów? I mam jeszcze jedno pytanko, czy romy psx można już legalnie pobrać z neta (nie, żebym nie wiedział, że można pobrać), bo słyszałem coś o ich legalizacji, ale nie jestem pewien.

 

Jest jeszcze ktoś na tym forum? Jakoś od dłuższego czasu nie mogę uzyskać odpowiedzi.

Edytowane przez Ziolo4ever
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
A jakie programy można byłoby stosować do konwertowania tych formatów? I mam jeszcze jedno pytanko, czy romy psx można już legalnie pobrać z neta (nie, żebym nie wiedział, że można pobrać), bo słyszałem coś o ich legalizacji, ale nie jestem pewien.

 

Jest jeszcze ktoś na tym forum? Jakoś od dłuższego czasu nie mogę uzyskać odpowiedzi.

 

trzeba jeszcze grrrubo poczekac na darmowe romy

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...