Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z DLC Rockband

Featured Replies

Opublikowano

Witam, dziś postanowiłem zassać nieco dodatkowych kawałków dlc z marketplace co by przedłużyć żywotność tej kozackiej gry. Niestety, jak to zwykle bywa, coś musiało się spier*****. Otóż jeden z kawałków zawiesza grę na planszy z loadingiem (chociaż można wyjść do dashboardu itp.), mimo że jest widoczny na trackliście. Nie mam za bardzo pojęcia o co chodzi, reszta kawałków śmiga jak należy bez zająknięcia. Próbowałem usunać go z dysku po czym zassać ponownie, nie pobierałem nigdy nic na inny dysk ani nie podłączałem go nigdy do innej konsoli - to mój pierwszy kontakt z marketplace i Live! w ogóle i od razu taki zonk...Czy ktoś miał podobną sytuację?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 516
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Też tak miałem z jednym darmowym kawałkiem, ale nie chciało mi się z tym bawić i go usunąłem.

Opublikowano
  • Autor

Cóż, u mnie jest to płatny utwór, w dodatku taki na który trochę czekałem, a mianowicie "I Stand Alone" Godsmacka ;) Byc może błąd bierze się stąd, że track jest stosunkowo nowy (wyszedł 20 stycznia), a jak wiadomo Harmonix już niejedną wtopę z DLC zaliczyło (vide PAX na PS3). Czy komuś działa ten kawałek?

Opublikowano

Także pobrałem I Stande Alone w dniu premiery i nie miałem żadnych problemów.

Opublikowano
  • Autor

Na oficjalnym forum RB ( link ) ktoś też miał ten problem, rozwiązaniem ma być zaaplikowanie patcha. Jako, że w sprawach obsługi Live'a jestem newbie, czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi jak należy zrobić stosowny update? Należy odszukać go w marketplace, czy można to zrobić z poziomu dashboarda? Z góry thx.

Edytowane przez rhapthorne

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.