Skocz do zawartości

rhapthorne

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Kontakt

  • GG:
    4131819

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Outer Heaven
  1. rhapthorne

    Rock Band 2

    Skoro już jesteśmy w temacie, czym wyciszyliście swoje perki (jeśli w ogóle)? Mam sprzęt z "jedynki", ale z tego co zaobserwowałem u znajomych, gary z RB2, mimo że mniej klekoczące, nadal nie zapewniają komfortu pod tym względem. Póki co, zainwestowałem w piankę izolacyjną do uszczelniana wanny ( ) i obkleiłem nią końcówki pałeczek - uderzenia są ZNACZNIE cichsze, ale to tylko prowizorka, pianka po kilku tygodniach zwyczajnie się ściera;/ Słyszałem o dedykowanych nakładkach wyciszających, ale nigdy nie znalazłem takowych w polskich sklepach konsolowych czy na Alledrogo. Orientujecie się gdzie można je dostać i za ile?
  2. rhapthorne

    Rock Band 2

    Jeśli chodzi o funkcjonalność, nie dają one nic nowego czego nie można by wykonać na podstawowym zestawie garów, tu chodzi o jak najlepszy feeling z gry i zbliżenie do rzeczywistości Jasne, gra na perce z cymbalsami zapewnia o wiele lepsze wrażenia, ale chyba już zamiast rozbudowywać perkę z RB wolałbym zainwestować w prawdziwe gary, za podobną cenę można już dostać coś z drugiej ręki, zwłaszcza że doświadczenie z Rock Banda ponoć się przydaje w opanowaniu prawdziwego instrumentu
  3. rhapthorne

    Rock Band 2

    @marcin0903 Jeśli chodzi o stopki, to może ten tutorial w czymś Ci pomoże (bardzo przydatny jeśli gramy hardcore'owe kawałki w których stopy nawalać trza z szybkością karabinu maszynowego). Na początku może wydawać się to trudne, ale po kilku dniach (tygodniach?) wykonianie tego nie jest takie nierealne jak się z pozoru wydaje, choć póki co kawałek ów jestem w stanie zaliczyć na około 90% ledwie na hardzie;/ Co do Iron Maiden, owszem - najwygodniej uderzać czerwony gar oburącz, inaczej po skończonym kawałku ręka już "nie Twoja" na najbliższe kilka godzin
  4. Na oficjalnym forum RB ( link ) ktoś też miał ten problem, rozwiązaniem ma być zaaplikowanie patcha. Jako, że w sprawach obsługi Live'a jestem newbie, czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi jak należy zrobić stosowny update? Należy odszukać go w marketplace, czy można to zrobić z poziomu dashboarda? Z góry thx.
  5. Cóż, u mnie jest to płatny utwór, w dodatku taki na który trochę czekałem, a mianowicie "I Stand Alone" Godsmacka Byc może błąd bierze się stąd, że track jest stosunkowo nowy (wyszedł 20 stycznia), a jak wiadomo Harmonix już niejedną wtopę z DLC zaliczyło (vide PAX na PS3). Czy komuś działa ten kawałek?
  6. Witam, dziś postanowiłem zassać nieco dodatkowych kawałków dlc z marketplace co by przedłużyć żywotność tej kozackiej gry. Niestety, jak to zwykle bywa, coś musiało się spier*****. Otóż jeden z kawałków zawiesza grę na planszy z loadingiem (chociaż można wyjść do dashboardu itp.), mimo że jest widoczny na trackliście. Nie mam za bardzo pojęcia o co chodzi, reszta kawałków śmiga jak należy bez zająknięcia. Próbowałem usunać go z dysku po czym zassać ponownie, nie pobierałem nigdy nic na inny dysk ani nie podłączałem go nigdy do innej konsoli - to mój pierwszy kontakt z marketplace i Live! w ogóle i od razu taki zonk...Czy ktoś miał podobną sytuację?
  7. rhapthorne

    Too Human

    ech...powiem tak: mimo umiarkowanie pozytywnych ocen jakie gra zebrała w recenzjach, grę odpaliłem z optymistycznym nastawieniem, w końcu już kilka razy było tak, że ocena profesjonalnych recenzentów rozminęła się z moim gustem. Jakoś nieszczególnie przejąłem się "surowością" grafy, w końcu to hack&slash, w którym liczy się głównie fun z szatkowania setek przeciwników. Niemniej jednak, szczena opadła mi bezwiednie gdy zobaczyłem animację ruchów bohatera...no czegoś tak żałosnego to nie dane mi było uświadczyć od zamierzchłych czasów psxa. Nie chodzi tu bynajmniej o "klatkowanie", ale o niesamowitą wręcz sztywność z jaką bohater się porusza, co przy niemal zerowej dynamice początkowych potyczek czyni mieszankę niestrawną nawet dla kogoś, kto przesiada się wprost z PS2. Naprawdę, widziałem już sporo gier na current-geny, ale czegoś podobnego nie uświadczyłem jeszcze w żadnym tytule na c-g. Czy panowie z Silicon Knights widzieli, jak dobre 10 lat temu poruszał się Raziel w SR? Przebolałbym jeszcze tę iście "Rasiakową" animację biegu i totalnie uproszczone ciosy zarówno pod względem systemu jak i wizualiów (slice dash to jakieś koszmarne nieporozumienie, bohater "przybliża się" do przeciwnika niczym w Fajnalach za czasów SNESa, czyt. nie używając nóg:-), ale brak "powera" który powinien cechować tego typu gry jest w mojej opinii gwoździem do trumny dla tej produkcji (i nie pomogą tu niebieskie "tasiemki" za ruchem ostrza mające symbolizować smugi :-). Może i histeryzuję, może oczekiwałem zbyt wiele, a może po prostu czepiam się pierdół nie zgłębiwszy się za bardzo w meandry fabuły (grałem jakieś 3h), ale - kruca fak! - zawiodłem się jak cholera, IMO gra ma takie wewnętrzne "fuj", które rzuca się w oczy od pierwszych chwil zabawy. Xboxowe "Haze"? W moim przekonaniu jak najbardziej tak.
  8. rhapthorne

    Current-geny a HDTV

    jeśli dysponujesz kwotą do 2k, zdecydowanie polecam ten TV: http://www.ceneo.pl/1423030 Jak za tę cenę (około 1,7k) z taką przekątną (32") nie znajdziesz niczego o lepszych parametrach. Jasność na bardzo dobrym poziomie (500 cd/m2), jednak kompletnie rozwalający jest niesamowity wręcz kontrast jak na ten przedział cenowy. 15 000:1 to wartości jakie osiągają telewizory z wyższego pułapu cenowego, a naprawdę spora ilość funkcji i ustawień dopełnia "ideału". Widziałem ten tv w MM i od razu podjąłem decyzję o kupnie, teraz czekam na kuriera. Dam znać jak się prezentuje w "praniu"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...