Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

ot, i wpadł wreszcie komplecik pinów, napociłem się nad tymi m-comami, ostatni zrobiłem jak podłożyłem ładunek, zginąłem i zdążyłem się przed wybuchem odrodzić. Wolę jednak osłaniać innych niż samemu się w to bawić.

 

Co do nudy - może nie gram za dużo ale jeszcze jej nie uświadczyłem, ilość narzędzi i terenu oddanych graczom do zabawy jest tak wielka, że praktycznie każda rozgrywka niesie ze sobą jakieś nowe sytuacje. Trochę jakby przechodzić ciągle te same plansze tylko że z nową fabułą. Dlatego na pc uwielbiam grać w team fortress 2, ale bc2 do emocji związanych ze współzawodnictwem i współpracą dodaje niebywałe odczucia audio-wizualne. To jest gra na miesiące zabawy dla mnie i czułem to od pierwszego trailera jaki zobaczyłem :)

Odnośnik do komentarza

Ejj dodajcie mnie kto mnie nie ma ;D Wczoraj chcialem pograc o 22, to mialem 1 osobe na liscie w BC :/

 

Skonczylem singla, zrobilem wszystkie z nim zwiazane trofea i jest fajnie. Tylko mam jakiegos buga, ze w ostatniej misji z m-comami, jednego mi nie zaliczylo, ale na mapie go juz nie ma :/ Moje szczescie, ze wystarczylo 22/24 ,a nie wszystkie, bo bym musial od nowa gre przechodzic. Dzwiek te broni skalarnej byl kosmiczny ;o Niby ciary na plecach, ale za kazdym razem jak go slyszalem to sie cieszylem xD Ogolnie fajniusi singiel, tylko szkoda ze nie ma jak w CoDzie typowo snajperskiej misji.

Odnośnik do komentarza

Ejj dodajcie mnie kto mnie nie ma ;D Wczoraj chcialem pograc o 22, to mialem 1 osobe na liscie w BC :/

 

Skonczylem singla, zrobilem wszystkie z nim zwiazane trofea i jest fajnie. Tylko mam jakiegos buga, ze w ostatniej misji z m-comami, jednego mi nie zaliczylo, ale na mapie go juz nie ma :/ Moje szczescie, ze wystarczylo 22/24 ,a nie wszystkie, bo bym musial od nowa gre przechodzic.

nie musiałbyś - jak przejdziesz misje to mozesz ja sobie właczyć z poziomu menu - zdobywasz barkujący M-com i wychodzisz z misji. Na ekranie wyboru misji Ci pokaze ze zdobyleś ;]

 

przeklejam - Grigori, sklej posty pls :)

 

Zmiany jakie wprowadziło Dice w najnowszym patchu, który możliwe, że dotrze na PS3

na szybkensa potłumaczyłem ;)

 

Zwiększono bazowy zasięg wszystkich automatycznych i półautomatycznych broni w celu ujednolicenia walki na bliskie odległości

 

Lekko zwiększono siłe półautomatycznych karabinów na odcinku długiego zasięgu - w celu ujednolicenia obrażeń.

 

Zwiększono rozrzut broni w LMG podczas zoomowania i biegania (to drugie po to by zredukować 'biegam i se strzelam z LMG :P)

 

Zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane przez M60 i XM8 żeby zbytnio nie odstawały swoją moca pośród innych LMG.

 

Zmniejszono obrażenia zadawane przez PKM na długim zasięgu zeby zbalansować te obrażenia w zestawieniu z innymi LMG.

 

Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Type88 LMG by nie odstawał jakością od reszty LMG

 

Lekko zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane przez M16 i G3 zeby zbalansować to z ich długim zasięgiem.

 

Lekko zwiększono obrażenia zadawane na długim dystansie przez AEK971, F2000, AN94, i AUG zeby bardziej zbalansować je na tle innych karabinów szturmowych.

 

Zmniejszono zabójczy zasięg granata i M2CG zeby podkreślic to iż są to bronie drugorzędne w rozprawianiu się z piechotą.

 

Lekko zmniejszono zasięg 40mm shotguna by zbalansować go pośród innych shotgunów.

 

Lekko zwiększono obrażenia i zmniejszono zasięg jaki posiadały shotguny by podkreślić jaki jest idealny dystans na jakim trzeba ich uzywać.

 

 

Zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane przez PP2000 by zbalansować to ze zwiększonym zasięgiem.

 

Zwiększono obrażenia zadawane na długim dystansie prze 9A91 by zbalansować to z jego małym magazynkiem.

 

Zwiększono obrażenia i zasięg M9, M92 by Gracze częściej wybierali je jako drugą broń.

 

Zwiększono zasięg MP443 by Gracze częściej wybierali go jako drugą broń.

 

Zwiększono obrażenia na długim dystansie MP412 by zbalansować to z małą szybkostrzelnością.

 

Lekko zmniejszono częśtotliwości szybkostrzelności w M1911 by zbalansowac go wśród innych pistoletów.

 

 

Zwiększono prędkość naprawiania i przegrzewania się Power Tool'a - teraz szybciej się przegrzewa ale też szybciej naprawia (taką samą ilość punktów).

 

Zwiększono ilość Motion Sensor'ów z 2 do 3 a także prędkość ich odnawiania z Ammo Box'ów.

 

Zwiększono prędkość lotki z Tracer Dart'a dzięki czemu łatwiej jest uzywac go przeciw latającym celom.

 

Zwiększono czas oczekwiania na Mortar Strike i zmniejszono obrażenia jakie zadaje pojazdom.

 

Zmniejszono zasięg Snajperek Bol-Action (te przeładowujące po każdym strzale) i Pump shotgunów w połączeniu z Magnum ammo. By zbalansować cały zestaw jaki nosi postać - ważne zwłaszcza na Hardcore.

 

Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Lekko zwiększono ilość życia żołnierzy w trybie Hardcore dla lepszego balansu.

 

Zwiększono korzyści z posiadania specjalizacji Medkit Heal+ żeby gracze częściej to wybierali.

 

Zmniejszono korzyści płynące z Vehicle Reload Speed by zbalansować te specjalizacji na tle innych Specjializacji pojazdów.

 

Lekko zmniejszono korzyści płynące ze specjalizacji podnoszących accuracy broni by zbalansować zmiany dystansowe i accuracy.

 

Naprawiono Bug, który powodował, że BMD3 przyjmował więcej obrażeń w przedni Armor

 

Zmniejszono obrażenia zadawane od wybuchów rakiet z heli.

 

Zwiększono obrazenia broni AA przeciw wszystkim celom - dzięki czemu będzie bardziej wartościowa jako broń przeciwko piechocie w Port Valdez.

 

Te zmiany powinny trafić rówznież na PS3 i X360 - póki co dogadujemy się z Sony i M$ by kontynuowac support BFBC2 na wszystkie platformy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

"Lekko zmniejszono podstawowe obrażenia i zasięg jaki posiadały shotguny by podkreślić jaki jest idealny dystans na jakim trzeba ich używać."

 

Teraz nikt już nie będzie tego używał. Pistolety na kapiszony zadają większe obrażenia. Raz zaczaiłem się za medykiem z SPAS i zginął za 4 strzałem dopiero. Z 2-3 metrów strzelałem.

Odnośnik do komentarza

"Lekko zmniejszono podstawowe obrażenia i zasięg jaki posiadały shotguny by podkreślić jaki jest idealny dystans na jakim trzeba ich używać."

 

Teraz nikt już nie będzie tego używał. Pistolety na kapiszony zadają większe obrażenia. Raz zaczaiłem się za medykiem z SPAS i zginął za 4 strzałem dopiero. Z 2-3 metrów strzelałem.

Sorry mój błąd - prawidłowo powinno być, że obrażenia zostały lekko ZWIĘKSZONE, a zasięg lekko ZMNIEJSZONY.

Już poprawiłem to.

 

Więc jak widać na krótki dystans shotguny dostały kopa więc będzie większy sens uzywać - swoją droga dla assaulta jak podniosłem karabin z podczepionym shotgunem to kolesia na jeden strzał z bliska zdejmowałem o_O

Odnośnik do komentarza

Można właczyc muzykę z hdd podczas gry w multi?

nie chyba w żadnej grze na ps3 się nie da

W KZ2 się da ;)

To jest największa zmora PlayStation3. Jeden twierdzi, że w ogóle się nie da. Drugi mówi, że da się w jakiejś tam grze. Ja z kolei wiem, że pierwszy się myli jednak co do racji drugiego nie mam pewności. W Killzone grałem pół roku i nie przyszło mi do głowy, żeby to sprawdzić bo opcję tą ma niecałe 10 gier chyba.

Odnośnik do komentarza

Raz grałem z kolesiem w ekipie i przez headset słyszałem cały czas muzę, możliwe że z PS, w końcu zdobyłem parę dni temu pierwszą PLATYNĘ w BC2 choć trochę za łatwo wpadła szkoda że do zdobycia jej nie trzeba mieć wszystkich insygni i pinów :)

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...