Skocz do zawartości

Tom Clancy's HAWX


Dr.Czekolada

Rekomendowane odpowiedzi

Wstyd !!

 

Żeby tematu jeszcze nie założyć, a od czwartku mamy demo tej zajefajnej produkcji !

Już jestem zainteresowany pełną wersją, myśliwce to nigdy nie był mój temat, ale ta gra na pewno to zmieni :).

Sama premiera przecież niedługo (do "premiery" na Ultimie :P).

 

tomclancyhawx2.jpg

hawxc.jpg

hawxscreenubidays142.jpg

hawx3.jpg

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 18
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Ściągnąłem i zagrałem w demo i... stwierdzam, że gra jest wyjątkowo słaba. Dawno już nie miałem okazji obcować z tak słabą produkcją ze znaczkiem "Tom Clancy's". Nie grałem nigdy wcześniej w podobne gry, więc w sprawach symulatorów jestem zielony (konsole mam od niedawna, a na PC grałem jedynie w starusieńkiego Apache'a). Mimo to, gra natychmiast mnie odrzuciła... Absolutnie nie czuć prędkości samolotu, a i graficznie gra prezentuje się przeciętnie. Po zagraniu w demo dałbym co najwyżej 6/10.

 

IMO Warhawk był o niebo lepszy...

Odnośnik do komentarza

Ten ostatni screen taki urzekający, ale to są tylko pozory. Grafika jest jak z PS2 - wystarczy przelecieć się nad miastem. Gameplay to prymitywny arcade, bez polotu. Demko zagrałem, nie tknę kijem pełnej wersji.

Odnośnik do komentarza
Ten ostatni screen taki urzekający, ale to są tylko pozory

Bo to nie jest render z gry.

Grafika jest jak z PS2

Aha ...... . Dobra a tak na serio, to na pewno mówimy tu o HAWX ?.

wystarczy przelecieć się nad miastem

Fakt jakość podłoża w demie mokrych majtek raczej nie robi, cóż trochę to dziwne skoro Geo Eye oferuje jakość zdjęć satelitarnych w HD, można naiwnie tylko wierzyć że w pełnej wersji tego nie uświadczymy.

 

Z innej beczki:

Nie grałem nigdy wcześniej w podobne gry, więc w sprawach symulatorów jestem zielony

 

Gameplay to prymitywny arcade