Jump to content


Dr.Czekolada

Użytkownicy
  • Content Count

    5731
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Dr.Czekolada last won the day on October 2 2016

Dr.Czekolada had the most liked content!

Community Reputation

1306 Nie-random

About Dr.Czekolada

  • Birthday 12/20/1991

Kontakt

  • ICQ:
    0
  • GG:
    5013353

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    Drczekolada
  • Steam ID:
    Drczekolada

Recent Profile Visitors

10150 profile views
  1. @Ukukuki Limited run dopiero wysłał tego Bloodstained czy brałeś z innego źródła?
  2. O to to, próbowałem ostatnio zagrać w remaster Bulletstorma i nie dałem rady. Postać "przyczepiona" do poziomów, wszędzie niewidzialne ściany i ogólnie betonowa, liniowa rozrywka. Sam się sobie dziwie, że kilka lat temu dałem radę to skończyć i nawet mi się podobało. Tak teraz prędzej juz odpaliłbym jakiegoś HL, do którego gry zdają się wracać.
  3. Mnie się Ocarina bardzo podobała ale nie będe ukrywał, że były dla mnie nużące momenty (niektóre dungeony były irytujące, backtracking). BOTW to trochę inna gra ze względu na duży nacisk na open world. Ocarina/Majora mają nieliniową strukturę ale polegają mocno na rozwiązywaniu łamigłówek i kombinowaniu gdzie pójść dalej z nowymi narzędziami. Jeżeli taki typ gry ci nie odpowiada to nie wiem czego tutaj szukać.
  4. Dr.Czekolada

    Doom Eternal

    A kogo innego to może być styl?
  5. Po ok 3 latach w końcu będą jakieś gry na te 60 klatkowe potwory.
  6. 4 dni przed premiera, ELO cyfrowcy. 

  7. Jakieś autystyczne tematy beriona pozostawione a tamten poleciał? To forum zaczyna walić kupichą.
  8. No jak widać ninny nie daje umrzeć zeldom z lotu ptaka więc na pewno będą gdzieś tam się pojawiać takie projekty obok Zeld 3D.
  9. To wszystko czego chcecie zależy od devteamów nie od samego sprzętu wiecie o tym?
  10. Co robi cyfrowiec z grą która mu się nie spodoba?

    Znalezione obrazy dla zapytania try not to cry

    1. Show previous comments  4 more
    2. kubson

      kubson

      Normalnie oddaje grę na xboxie 

    3. chris85

      chris85

      Ja normalnie  instaluje  gierke z biblioteki game passika

    4. chris85

      chris85

      a NIE spodoba XD

      W abonamencie to mi się wszystkie podobają. 

  11. W wewnętrznym nie da się trzymać filmów/muzyki.
  12. U mnie zakup nowej konsoli będzie oznaczał również nowy tv. Nie mam jakiegoś ciśnienia by brać sprzęt od razu po premierze, nawet jeżeli będzie prawilny bc z jakimiś ulepszeniami. Brałem ps3 na premierę i przez pryzmat czasu to był raczej zły pomysł (do tego YLOD po 2 latach). PS4 pojawił się u mnie dopiero pod koniec 2016 i to był dla mnie dobry okres, dużo dobrych gierek za małe pieniądze i jest w czym przebierać. Mam awersje do konsol na premierę ze względu na ich problemy wieku dziecięcego wolę przeczekać aż będzie pewne, że trafi człowiek na model który bezproblemowo posłuży na lata.
  13. Ogólnie do emulacji na tv jak ktoś nie może patrzeć na pc ale chce odpalić coś więcej niż psx (gcn, wii) to najmocniejszy jest chyba Nvidia Shield, a plotki niedawno były, że mogą wypuścić jakąś nową wersję. W Chinach Super Mario Galaxy nawet dostał swój port na ten tv box.
  14. Problem z szynami w 13 był wałkowany multum razy. Różnica polega na innym pacingu i narracji a ta w 13 była kryminalnie zła. W X owszem też szliśmy od punktu a do b ale po drodze mieliśmy jakąś historię, wprowadzenie do lore, były jakieś tam wioski po drodze, gdzie można było na chwile odsapnąć od przygody. Słowem był zachowany pacing. W XIII dostajemy wszystko podane tak, jakby gracz był ignorowany albo już wszystko wiedział. Żeby cokolwiek zrozumieć trzeba było czytać logi, co było najgorszą możliwą decyzją biorąc pod uwagę ilość materiału źródłowego do przerobienia. Za wioski służyły w większości przypadków jakieś punkciki, gdzie można było co 5 minut zapisywać grę, kupić potrzebne rzeczy itd. Jakakolwiek immersja została wyrzucona przez okno ale co tam przynajmniej była grafika? FFX jak i poprzednie części stosowały sztuczki by odciągać od myślenia, że idziemy jedną ścieżką: zbieraliśmy pochowane przedmioty, trafiały się minigierki, blitzball, dungeony z puzzlami. FF XIII ? Najlepiej wyobraź sobie poziomy z X tylko ciągną się 3 razy dłużej, bez żadnych npc po drodze, bez wiosek (poza może dwoma, trzema momentami w fabule np Chapter 7), itemy praktycznie walają się po drodze i zawsze chroni je jakaś armia stworów. Po jakiś 40 godzinach nieustannej walki i łażenia połączonej z cutscenkami, gdzie i tak większość pojęć nie zrozumiemy w końcu dostajemy coć na wzór "otwartego świata" z FF7 czy Calm Lands z FF X gdzie można faktycznie porobić coś więcej niż iść do przodu i walczyć. FF XIII nie był w żadną stronę elastyczny, nawet rozwój postaci w porównaniu do sphere grid leżał. FF XIII jest jak prosta słomka, FF X i pozostałe są jak mocno zakręcona słomka.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.