Jump to content

IL-2 Sturmovik


zimzvm

Recommended Posts

przyznam, że do tej pory czekalem na grę Heroes Over Europe. jak tylko pojawilo się demo Sturmovika na XBL, to pospiesznie sciągnąlem i ogralem nieco... już teraz wiem, że dla tej gry stracę glowę, a Heroes Over Europe musi ustawić się w kolejce i czekać cierpliwie na swój czas. o ile w ogóle nadejdzie.

 

playtest HIVa zachęcil mnie jeszcze bardziej do tej gry. sądzę, że wystawiona ocena pójdzie o co najmniej pól oczka do góry w ostatecznej ocenie.

 

HIV również wspomnial pod koniec tekstu o jakimś tajemniczym kontrolerze, który ma w zalożeniu być przystosowany do gry na najwyższym poziomie trudności... ktoś coś o nim wie ?

zakladam, że to jest dżojstik (manetka ?) wyglądem zbliżona do prawdziwego kontrolera wraz z przepustnicą

Link to comment
  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

konkretne pytanie - jak do cholery zmienić język w grze ?

uruchamiam grę a tam wszystko pisane cyrylicą. instrukcja wskazuje błędne miejsce zmiany języka. przejrzałem z dziewczyną, która zna rosyjski, całe menu w grze, ale nic nie znaleźliśmy.

przyznam, że mam mocnego v(pipi)a !

 

EDIT > problem się rozwiązał, znaczy rozwiązał go MrSatan. dzięki wielkie, stary !

dla innych - wystarczy zmienić język w dashu na polski.

Edited by zimzvm
Link to comment
  • 2 weeks later...

Co w treningu Simulation instruktor mówi o trim i flaps?

Na zwykłym TV napisy nie nadają się do czytania, a w ostatnich misjach tutorialowych wcina głos instruktora (jakiś bug?).

Wyczaiłem, że trim służy do blokowania drążka. Wiem, że klapy pomagają w manewrach, ale konkretnie?

Link to comment

Trymer służy do korygowania kierunku/wysokości lotu. W BoP nie ma go jako takiego - jest tylko "wypoziomowanie", bodaj przez przytrzymanie A.

Klapy chyba też w tej grze nie mają przypisanego klawisza. Podstawowe ich użycie to zwiększenie siły nośnej przy zmniejszonej prędkości (inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie). Przydatne zwłaszcza przy lądowaniu - pozwalają obniżyć wysokość, bez nabierania prędkości.

Link to comment

Wyczaiłem trymer. Właściwie jest tu mało przydatny. Np. po przyciągnięciu drążka i wciśnięciu A, drążek będzie wracał w to ustawienie po puszczeniu gałki. Na boki nie działa, a szkoda, bo na symulacji obrót śmigła powoduje przekręcanie samolotu i ciągle trzeba korygować ręcznie. Muszę spróbować z tym przytrzymaniem A, ale chyba tego nie ma, bo w tutorialu było tylko o naciskaniu.

 

Te klapy to muszę wypróbować przy lądowaniu, bo w walce to jakoś nie bardzo.

...(inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie)...

A nie zmniejszona?

Edited by Les777
Link to comment

No właśnie obrót śmigła na symulacji jest dobijający. Gdyby analog pada był dłuższy to można by to korygować - a tak sprawia to wielkie problemy. Gdyby tylko X52 działał z X360...

Odnośnie tego przeciągnięcia - wiemy o co chodzi ;) Ale faktycznie źle napisałem - przy mniejszej prędkości wystąpi przeciągnięcie. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...