Posted August 23, 200915 yr przyznam, że do tej pory czekalem na grę Heroes Over Europe. jak tylko pojawilo się demo Sturmovika na XBL, to pospiesznie sciągnąlem i ogralem nieco... już teraz wiem, że dla tej gry stracę glowę, a Heroes Over Europe musi ustawić się w kolejce i czekać cierpliwie na swój czas. o ile w ogóle nadejdzie. playtest HIVa zachęcil mnie jeszcze bardziej do tej gry. sądzę, że wystawiona ocena pójdzie o co najmniej pól oczka do góry w ostatecznej ocenie. HIV również wspomnial pod koniec tekstu o jakimś tajemniczym kontrolerze, który ma w zalożeniu być przystosowany do gry na najwyższym poziomie trudności... ktoś coś o nim wie ? zakladam, że to jest dżojstik (manetka ?) wyglądem zbliżona do prawdziwego kontrolera wraz z przepustnicą
August 23, 200915 yr Playtest był Kaliego, nie HIVa. Jedyne co znalazłem, to taki pro kontroler. LINK
August 23, 200915 yr Author racja, najmocniej przepraszam autora tekstu. skąd Ty już masz Sturmovika ? jak się gra ? 300USD to jednak zbyt duża cena, jak na kontroler do 2-3 gier. raczej spasuję.
August 23, 200915 yr Author w takim razie kiedy recka ? a może uchylisz nieco info nt jak się w to gra... chociażby na najwyższym poziomie trudności za pomocą pada ; ]
August 23, 200915 yr Playtest wersji pełnej PL w przyszłym tygodniu na portalu, recka ok. 4 września. Uchylę rąbka, że gra się trudno, ale bez przesady. Trochę wyczucia i ogrania a da się nawet prosto lecieć
August 24, 200915 yr Po obczajeniu demka - dla mnie gra sie fajnie, sterowanie intuicyjne, troche trudno strzela sie do celów naziemnych z rakiet (bo nie sterowane hehe) no i bedzie polonizacja (w demku juz jest)
September 6, 200915 yr Author konkretne pytanie - jak do cholery zmienić język w grze ? uruchamiam grę a tam wszystko pisane cyrylicą. instrukcja wskazuje błędne miejsce zmiany języka. przejrzałem z dziewczyną, która zna rosyjski, całe menu w grze, ale nic nie znaleźliśmy. przyznam, że mam mocnego v(pipi)a ! EDIT > problem się rozwiązał, znaczy rozwiązał go MrSatan. dzięki wielkie, stary ! dla innych - wystarczy zmienić język w dashu na polski. Edited September 6, 200915 yr by zimzvm
September 6, 200915 yr aa, to Ty byłeś Niestety, gra jest tłoczona w wersji na Europę środkową i centralną, i jeśli ktoś ma ustawiony dashboard na język angielski, gra uznaje go jako domyślny, czyli w tej wersji rosyjski (gra od Gaijin Entertainment, czyli ziomków ze wschodu ).
September 6, 200915 yr Author ano to ja byłem : ] niestety będę musiał się przestawić na łamany pl i eng... przynajmniej na czas grania w ten tytuł.
September 9, 200915 yr Eee, wolę myśliwce fly-by-wire Ale grę na pewno kupię - gdy tylko stanieje do ~120zł. No i do tego czasu muszę opanować chaos jaki nieraz sięna ekranie pojawia. Że nie wspomnę o wychodzeniu z korkociągu, które jest czystą loterią (a raczej QTE).
September 19, 200915 yr Co w treningu Simulation instruktor mówi o trim i flaps? Na zwykłym TV napisy nie nadają się do czytania, a w ostatnich misjach tutorialowych wcina głos instruktora (jakiś bug?). Wyczaiłem, że trim służy do blokowania drążka. Wiem, że klapy pomagają w manewrach, ale konkretnie?
September 20, 200915 yr Trymer służy do korygowania kierunku/wysokości lotu. W BoP nie ma go jako takiego - jest tylko "wypoziomowanie", bodaj przez przytrzymanie A. Klapy chyba też w tej grze nie mają przypisanego klawisza. Podstawowe ich użycie to zwiększenie siły nośnej przy zmniejszonej prędkości (inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie). Przydatne zwłaszcza przy lądowaniu - pozwalają obniżyć wysokość, bez nabierania prędkości.
September 22, 200915 yr Wyczaiłem trymer. Właściwie jest tu mało przydatny. Np. po przyciągnięciu drążka i wciśnięciu A, drążek będzie wracał w to ustawienie po puszczeniu gałki. Na boki nie działa, a szkoda, bo na symulacji obrót śmigła powoduje przekręcanie samolotu i ciągle trzeba korygować ręcznie. Muszę spróbować z tym przytrzymaniem A, ale chyba tego nie ma, bo w tutorialu było tylko o naciskaniu. Te klapy to muszę wypróbować przy lądowaniu, bo w walce to jakoś nie bardzo. ...(inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie)... A nie zmniejszona? Edited September 22, 200915 yr by Les777
September 22, 200915 yr No właśnie obrót śmigła na symulacji jest dobijający. Gdyby analog pada był dłuższy to można by to korygować - a tak sprawia to wielkie problemy. Gdyby tylko X52 działał z X360... Odnośnie tego przeciągnięcia - wiemy o co chodzi Ale faktycznie źle napisałem - przy mniejszej prędkości wystąpi przeciągnięcie. Dzięki za zwrócenie uwagi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.