Skocz do zawartości

marek1712

Użytkownicy
  • Postów

    281
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O marek1712

  • Urodziny 17.12.1985

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    okol. Gniezna
  • GamerTag:
    Marek1712
  1. Widzisz - miałeś 7 lat, gdy tę skrzynkę założyłem. GMaila wtedy nie było. Każdy, kto chce mnie znaleźć zna te adres. I nie zamierzam się go pozbywać. Perez - dzięki za info. Reguła w poczcie utworzona.
  2. Dzisiaj dostałem maila na skrzynkę Onetową. Dokładniej mówiąc... SPAM! Ktoś mi powie jakim cudem dostałem info o nowym wydaniu z jakiegoś newslettera, skoro do żadnego się nie zapisywałem (a na pewno nie w ciągu ostatnich 5 lat)? Jakieś wyjaśnienia? Mailing wysłany z gorillamail.pl, wypisanie przenosi na domenę prosurf.pl
  3. marek1712

    Ninja Gaiden 3

    Ooo - i takiej opinii potrzebowałem. Zwłaszcza ten Londyn z trailerów mnie odstraszał. Jeśli jednak dalej jest kontrastowo i podobnie jak w poprzednich częściach to po wypłacie chyba grę kupuję W tej części też sąachievementy za przejście gry samymi IS i Windmillem (tzn. chodzi o szybkie odblokowanie ach za wszystkie bronie)? Bo ten element najbardziej mi się podobał...
  4. marek1712

    Ninja Gaiden 3

    Hmm, te pustynne obrazki wyglądają znacznie lepiej niż kolejne ponure miasto. Choć i tak wolałbym klimat a'la Tairon - orientalny, tajemniczy - a nie klon Ninja Blade.
  5. To może zróbmy grę, którą da się obsługiwać jak poprzednie PoP (przeszedłem całe jakby co)? Znaczy analog i jeden uniwersalny przycisk? Jest jakaś granica. Jak to napisał PC z ACS - AC nie potrzebuje wielkich zmian w rozgrywce, a i tak fani zagrają. Jak ktoś chce diametralnych zmian - ma HAWX itp.
  6. Obejrzałem trailer... Średnio się prezentuje - muzyka rodem z CoD (co w tym przypadku nie jest zaletą). Preferuję styl muzyczny z poprzednich części. Widowiskowość? ŁAŁ. Szkoda, że zaczyna to HAWX przypominać. Preferuję widok z kokpitu, tudzież z dzioba. Na razie jednak pokazują wszystkie inne, tylko nie ten... No i Strangerealm >> naszego świata. Jeśli zrobią z tego naparzankę, a nie poprowadzą świetnie fabuły, to będzie jak z RA2 i RA3 na PC. Ta sama seria, ale w jedną część gra się setkami godzin, w drugą - kilka h i koniec.
  7. marek1712

    Halo 3: ODST

    Mnie na Heroic właśnie trochę ponad 8h zajęła. Czyli przyzwoity czas
  8. marek1712

    Firefigt team-up

    Hmm, też bym sobie chętnie pograł w multi. Zwłaszcza jeśli chodzi o oba Vidmaster Challenge po Live Z tym, że mnie pasują raczej tylko weekendy...
  9. marek1712

    Halo 3: ODST

    Scorp1on - CoD4 graficznie na mnie nie robił wrażenia już po premierze Z wodą o konsystencji ścieków na czele. Crysis - za to co innego; tam widać porządną grafikę. Szkoda, że gameplay był zaledwie ciekawy Pytanie odnośnie "znajdziek": jedyne jakich się szuka to Audio Logi czy czaszki też są?
  10. marek1712

    Halo 3: ODST

    Dokładnie. Choć sama grafika wygląda "jedynie" przyzwoicie, to jak pisali na GS: nadrabia artyzmem. Kilka razy widać w grze windy oritalne, w tym Gdy z kolei zasuwamy Romeo wraz z Duchem [czyt Daczem] można podziwiać chmury ze szczytów wieżowców miasta. I proszę, ludzie. Przestańcie mówić, że CoD4 ma lepszą grafikę (tak samo CoD:MW2). Te gry są robione na mocno modyfikowanym engine CoD2. Uwidacznia się to choćby w prologu CoD4 na statku. Może na TV tego nie widać ale w wersji PC bije po oczach.
  11. marek1712

    Halo 3: ODST

    Od wczoraj wieczora gram. Co mogę powiedzieć? Z początku byłem delikatnie zawiedziony kampanią - chaos i tyle. Po kilku flashbackach taka formuła mi się spodobała Jest tylko jedna rzecz, która mnie dobija: brak matchmakingu w trybie Firefight. Wolałbym dołączyć do losowych ludków i sobie pograć, niż żebrać na forum, by ktoś pograł ze mną (to samo kampania).
  12. marek1712

    IL-2 Sturmovik

    No właśnie obrót śmigła na symulacji jest dobijający. Gdyby analog pada był dłuższy to można by to korygować - a tak sprawia to wielkie problemy. Gdyby tylko X52 działał z X360... Odnośnie tego przeciągnięcia - wiemy o co chodzi Ale faktycznie źle napisałem - przy mniejszej prędkości wystąpi przeciągnięcie. Dzięki za zwrócenie uwagi
  13. marek1712

    Halo 3: ODST

    "The Covenant attack the Earth city of New Mombasa which is like Old Mombasa but with more weapon crates" I LOL'd hard
  14. marek1712

    IL-2 Sturmovik

    Trymer służy do korygowania kierunku/wysokości lotu. W BoP nie ma go jako takiego - jest tylko "wypoziomowanie", bodaj przez przytrzymanie A. Klapy chyba też w tej grze nie mają przypisanego klawisza. Podstawowe ich użycie to zwiększenie siły nośnej przy zmniejszonej prędkości (inaczej - zwiększona jest prędkość, przy której wystąpi przeciągnięcie). Przydatne zwłaszcza przy lądowaniu - pozwalają obniżyć wysokość, bez nabierania prędkości.
  15. marek1712

    IL-2 Sturmovik

    Eee, wolę myśliwce fly-by-wire Ale grę na pewno kupię - gdy tylko stanieje do ~120zł. No i do tego czasu muszę opanować chaos jaki nieraz sięna ekranie pojawia. Że nie wspomnę o wychodzeniu z korkociągu, które jest czystą loterią (a raczej QTE).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...