Skocz do zawartości

Stormrise


kant1983pl

Rekomendowane odpowiedzi

Stormrise to osadzona w postapokaliptycznym świecie strategia czasu rzeczywistego, stworzona przez studio Creative Assembly.

Gracz trafia na futurystyczne pole walki i dowodzi bezpośrednio z jego poziomu swoimi wojskami. Stąd też charakterystyczna kamera z perspektywy trzeciej osoby (TPP) z możliwością przybliżania i oddalania widoku.

Fabuła gry opowiada o walce dwóch frakcji- Echelon (polega na zaawansowanej technologii) i Sai (na prymitywnych instynktach i rozwiniętych zmysłach).

Gra wykorzystuje system sterowania (tzw. Whip Select), który bazuje na wychyleniach prawej gałki analogowej w kierunku ikon grup/jednostek widocznych na skraju ekranu.

 

Oficjalna strona >>LINK<<

Whip Select Trailer >>LINK<<

Trailer >>LINK<<

Developers Diary 1 >>LINK<<

Developers Diary 2 >>LINK<<

 

48763b6e34799_featured_without_text_stormrise.jpg

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 5
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Potworek? Moim zdaniem to przesada, aby nazywać tak tę grę. Bardziej tu pasuje: "ambitna porażka".

 

Stormrise mam od niedawna i zanim zdecydowałem się na zakup, miałem poważne wątpliwości: kilku moich znajomych, którzy w nią grali, dało mi jasno do zrozumienia, że uważają ten tytuł za crapa/ totalną porażkę.

Po kilku godzinach gry wiem już, co ich zraziło. Za dużo tu nowych patentów, które wcisnęli developerzy gry: kamera TPP, sterowanie, "trójwymiar" pola bitwy.

Muszę przyznać, że zauważyłem także inny, pojawiający się okazjonalnie, chaos podczas walki, wynikający ze zbyt wielu przywołanych jednostek. W jego okiełznaniu nie pomaga czasami nawet grupowanie jednostek ( LB-służy do tworzenia grup jednostek, a krzyżak do przełanczania się między 4 wybranymi).

 

Moim zdaniem Stormrise zgubiła ambicja Twórców (chcieli przedefiniować gatunek RTSów) i nie lubiących zbyt wielu zmian/ nowości na raz Graczy.

Sądzę, że AMBITNE porażki są zawsze warte poznania ( jak np.: Okami, Madworld ).

Zwłaszcza za tą cenę :) .

 

Co mi się podoba: mroczny klimat, kamera, intensywna akcja, dobrze pomyślane sterowanie, "trójwymiarowość"-walka może toczyć się w powietrzu, na ziemi i pod jej powiechrzchnią, ciekawa muzyka.

Co wnerwia: bezużyteczna mapa dostępna pod Back'iem, bezmózgie odziały własne (ok-przesadzam, ale kiedy w końcu doczekam RTS'a, gdzie piechota SAMA się schowa za przeszkodą?)=niewykorzystany potencjał osłon, znikoma destrukcyjność otoczenia, okazjonalnie chaos.

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Tak się składa, że Stormrise (nówka w folii) zdobyłem drogą wymiany, za Dead Space :) i nie żałuję...

Do kamery idzie przywyknąć. Ja stosuję trick z EndWar'a- dowodzę z kamery przyczepionej do jednostki powietrznej. Korzystam też często z Mapy, aby precyzyjniej przełączać się miedzy jednostkami( mi to pomaga i to bardzo, gdy nie ma dostępnych lataczy...).

Anyway: ta gra ma w sobie coś, co powoduje u mnie odruch "jeszcze jednej bitwy"...

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...