Opublikowano 26 października 200915 l Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty.
Opublikowano 11 grudnia 200915 l Jakies wskazowki co robic, zeby po d/b+3, d+2 wchodzilo czesciej? Probowalem cancelowac przez u ale i tak jest ciezko
Opublikowano 12 grudnia 200915 l ... prosto trafiać podciną Albo jeśli widać że trafiło się pod kątem, step w przeciwną stronę. Czy jakoś tak.
Opublikowano 12 grudnia 200915 l Może mi ktoś przybliżyć jak nim grać? Jestem ciekaw bo kurde on ma prawie same highe u siebie w command liscie;] Edytowane 12 grudnia 200915 l przez Aramis
Opublikowano 13 grudnia 200915 l Lapac 1,2,1 na ch wiecej nie trzeba, a po podcincie klepnij szybko gore i zaraz potem d+2 wchodzi bez problemu
Opublikowano 13 grudnia 200915 l Hmm chyba z plejady postaci w Tekkenie moja ulubiona postać obok Bryana. Ma ciekawe ciosy, realistyczny styl walki i fajne wejścia w parter. Poza tym z daleka widać że jest z niego niezły bad ass. :]
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Może mi ktoś przybliżyć jak nim grać? Jestem ciekaw bo kurde on ma prawie same highe u siebie w command liscie;] Z tego co zauważyłem to żółci grają nim głównie na iWR+2 (chociaż osłabione w stosunku do automatowego T6 to wciąż najlepszy jego cios ). Do tego można dodać d+2, d/f+1 i do karania 12 klatkowe 4,1, aha no i u/f+3 to chyba wciąż jeden z lepszych ciosów (w DR na czele jego Top Ten ). Generalnie według mnie to wciąż jedna ze słabszych postaci ze względu na słaby tracking i karalność <_< . Zawsze mi się ta postać podobała, ale gra nią nigdy mi nie wychodziła więc aby zaoszczędzić sobie frustracji odpuściłem go. 8) EDIT: Aha no i bym zapomniał, oprócz iWR+2 gra sie też głównie jak to ktoś już wspomniał na 1,2,1, które ponoć jest hit confirmation Edytowane 14 grudnia 200915 l przez Cambion
Opublikowano 14 grudnia 200915 l http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?postid=3927838#post3927838 ja tego nie potrafię ale tutaj jakiś kolo pisze że można więc pewnie najlepsi to potrafią ^_^ Edytowane 14 grudnia 200915 l przez Cambion
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Nie no spoko tylko jak rozróżniają czy był normal hit czy CH przy pierwszych 2 ciosach skoro są one NC;]. Ok doczytałem i oni są chyba nienormalni bo mam to confirmować na zasadzie "musisz zobaczyć że się wciałeś w cios, albo robić to na podstawie innego dźwięku uderzenia". Nie no spoko, chciałbym zobaczyć jak taki teoretyk mi to confirmuje w walce na zlocie / turze gdzie cały czas jest jakis szum, gadki itd;]. Edytowane 15 grudnia 200915 l przez Aramis
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Wydaje mi się że kolo to jakiś idealista któremu tylko wydaje się że to umie, ale na pewno znajdzie się jakiś skośny który to potrafi
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Nie chwaląc się, mi się to udaje hit-confirmować, trzeba trochę tym pograć i załapać "kobiecą intuicję" ;P.
Opublikowano 15 grudnia 200915 l No właśnie tu bardziej działa intuicja a nie prawdziwe hit comfirmowanie. Nie ma żadnej różnicy ani w wyglądzie ani w dźwięku, trzeba tylko się przyglądać czy trafiliśmy przeciwnika w trakcie ataku czy nie. A jak wiadomo to czy przeciwnik zaatakował może być złudne. Jak trafimy przeciwnika w połowie jego ataku to nie jest problem to zauważyć, problem będzie kiedy trafimy tym w początkowych klatkach ataku kiedy to animacja niewiele różni się od neutrala, oraz wtedy kiedy trafimy tym kiedy postać zaatakowała ale skończyły się już klatki exe oraz skończyły się już klatki aktywne, wtedy trafiamy już na recovery czego czasem nie da rady zauważyć i już CH nie mamy. Także nie problem pomylić atak z jakimś przejściem do postawy z której też nie będzie CH. A już zupełnie łatwo pomylić jakiś atak z początkowymi klatkami rzutów, a jak wiemy przerywając atakiem rzut też nie złapiemy CH. Tak więc to tak bardziej na siłe ten hit comfirm. To trochę jak z hit comfirmem u Kazia gdzie na TZ wszyscy piszą jakie to fajne i hit comfirmowalne a jak dotąd na żadnych walkach topowych kaziów nie widziałem żeby ktokolwiek tego używał hit comfirmując.
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Jaki hit-confirm u Kazia? Zresztą, strata po 1,2,1 jest niewielka... spróbujcie sobie CH-confirmować b+2,1 (KIN f+2) u Yosha. Mission impossible. (jak wejdzie to gwarantowane >60dmg w plecy... a jak nie to gwarantowana wybita na karę ). Gdyby były to trzy hity jak 1,2,1, to byłoby więcej czasu na zastanowienie się "dokończyc czy nie?". A tak... ciężko, trzeba to zjanić, taki samobójczy atak. Najlepszy chyba CH gwarant w całej grze to Shark Attack Yosha (jakieś 80dmg to kroi, mała strata na bloku). Ale cóż To nie to forum. Edytowane 15 grudnia 200915 l przez Tenshi:)
Opublikowano 15 grudnia 200915 l b+1,2, można to strasznie opóźniać ale tylko przy bardzo małym opóźnieniu całość jest gwarantowana no i samo b+1 ma bardzo małe recovery. No ale to nie to forum xD.
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Najlepszy chyba CH gwarant w całej grze to Shark Attack Yosha (jakieś 80dmg to kroi, mała strata na bloku). Ale cóż To nie to forum. OT: FC f+1,2, d/f+1 Jacka - Bezpieczny string NCc z wybitką na counterze, kroisz ponad pół paska. Na ścianie zmieniasz d/f+1 na f+1 i kroisz jeszcze więcej. A w temacie: Setupy i mind-game'y. Drag nie ma niczego czym możnaby spamować i ma cienkie karanie. Zasadniczo TU jest wszystko co trzeba wiedzieć.
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Wydawało mi się że Drag jest niezły w karaniu... (b+3,4 i te sprawy) A whiff punishing to przede wszystkim mocne f+1+2 + JG
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Nie no Drag imo nie jest taki zły w karaniu - dobre 1,2, 4,2 z dużą przewagą, dobre d/p+2 (chyba wybija nawet schylonych), bardzo dobre moim zdaniem kary z FC (12 klatkowe WS+1 z naturalem + ściana, bardzo dobre WS+2 i wisienka na torcie czyli błyskawiczne 12 fr WS+1+2 które kara rzeczy, których chyba nic innego nie kara;]) i super whiff punishery. No i podoba mi się agresywna natura tej postaci - nie ma turtlowania - trzeba atakować;].
Opublikowano 15 grudnia 200915 l Eeee... Co z tego że dobrze kara -10 i -12, skoro d/f+2 ma skopany hitbox, nie ma karania -13 i żałosne karanie -14 o praktycznie zerowym zasięgu. No ale co kto lubi.
Opublikowano 15 grudnia 200915 l d/p+2 zostało ponoć osłabione w stosunku do automatowego T6 no i teraz jest raczej średnim JS-em :confused: (gdyby było bezpieczne jak d/p+2 Paula to co innego), ale akurat 4,1 jest stosunkowo niezłą karą: NC, i12, +8 na trafieniu, -6 na bloku i kroi chyba ze 33dmg.
Opublikowano 21 marca 201015 l Postac jest genialna, zanczy sie super swietnie mi sie nia gra, jest dosyc trudna w wymasterowaniu - masa NCc, nie jest top tierem i zwyciezacnie nia przynajmniej u mnie daje wielka frajde. Najbardziej przezywam brak homingow i prawie same strinigi/ciosy na high. Trzeba sie naprawde nameczyc, zeby cos ugrac. Jakby wszystkie postaci byly na poziomie Dragunova to Tekken bylby piekny :o Tak jak Cambionowi najbardziej mi sie podoba 4,1 :o Oprocz tego magiczne 1,2,1 i trzymanie przeciwnika na ziemi. Jego ilosc rzutow i jakosc nie sa co prawda tak jak u Marduka, ale nie psiocze (p,p+1+2) xD Postac pitbull, ktora trzeba wywierac ciagly presing i liczyc na CH, troche za duzo opoznien na podstawowych launcherach qcb qcf+2. Z lepsiejszych ciosow w polu ma jeszcze b+1+2 i gwarantowanego stompa - kocham. Skiepszczone u/f+4 - powinno byc co najmniej jak u Bryana... bla, bla, bla... Namco balans !
Opublikowano 6 kwietnia 201015 l Tekken jest tak skonstruowany, ze w koncu nawet malo inteligentny czlowiek majacy jakiekolwiek pojecie o Tekkenie wstanie w sposob prwidlowy ;P Poki co wstaja, ale obrywaja
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.