Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.01.2011 o 10:43, BoryzPL napisał:
W dniu 12.01.2011 o 00:02, xylaz napisał:

Grałem ostatnio w DS1 na poziomie niemożliwym... myślałem że będzie zaszczucie, strach o życie itd... nic takiego nie ma z prostego powodu: bezproblemowy dostęp do zapisu stanu gry i jakby tego było mało - checkpointy!!! Zawsze gdy ginąłem pojawiałem się przed drzwiami ostatniego pomieszczenia... nie ma prawie żadnych konsekwencji biegania na przypał i marnowania amunicji, zawsze można zginąć i szybko poprawić błędy... nic nie wskazuje na to, żeby w DS2 coś się zmieniło pod tym względem...

 

zupełnie odwrotna sytuacja miała kiedyś miejsce w Alien Ressurrection na psx - mało amunicji, mało sejwów, brak checkpointów... i niesamowicie wpływało to na klimat zaszczucia i strach, do tej gry bało się wracać :)

 

Z playtestu na portalu wynika ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa tylko 3 zapisy do dyspozycji.

 

 

http://dev.ppe.pl/news-5128-Playtest__Dead_Space_2.html

 

To jest piękny news, że aż ciężko w niego uwierzyć ;].

Poważnie? Coś jeszcze ciekawego można się dowiedzieć z tego playtestu?

 

Jeszcze jestem ciekaw jak wygląda sprawa z checkpointami. Właśnie się tak zastanawiam czy od razu nie zacząć na najwyższym możliwym poziomie.

 

@Sylvan

 

Premiera Aftermatch bodajże 25 albo 26 akurat idealnie przed premierą.

Odnośnik do komentarza

@SlupekPL

 

Nie powiem duzo wiecej, bo playtest dlugi a nie chcialem sobie psuc frajdy z gry bo pre-order zlozony. Przewijalem tak pobieznie i sluchalem co mowi autor poniekad i gdzies wlasnie pod koniec powiedzial ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa te 3 zapisy. Spodobal mi sie natomiast motyw z wybijaniem szyb i posylaniem potworkow w przestrzen kosmiczna, nastepnie trzeba strzelic w odpowiednie miejsce zeby "zaslona" zabezpieczyla otwor i zeby Isaaca nie wciaglo w przestrzen tez :) No i te dzieciorki potworki tez krwi napsuja :)

Odnośnik do komentarza

@SlupekPL

 

Nie powiem duzo wiecej, bo playtest dlugi a nie chcialem sobie psuc frajdy z gry bo pre-order zlozony. Przewijalem tak pobieznie i sluchalem co mowi autor poniekad i gdzies wlasnie pod koniec powiedzial ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa te 3 zapisy. Spodobal mi sie natomiast motyw z wybijaniem szyb i posylaniem potworkow w przestrzen kosmiczna, nastepnie trzeba strzelic w odpowiednie miejsce zeby "zaslona" zabezpieczyla otwor i zeby Isaaca nie wciaglo w przestrzen tez :) No i te dzieciorki potworki tez krwi napsuja :)

 

Też mi się to podoba, a te dzieciaki to przypominają trochę te z Dante's Inferno, ale developer ten sam.

Odnośnik do komentarza

@SlupekPL

 

Nie powiem duzo wiecej, bo playtest dlugi a nie chcialem sobie psuc frajdy z gry bo pre-order zlozony. Przewijalem tak pobieznie i sluchalem co mowi autor poniekad i gdzies wlasnie pod koniec powiedzial ze na najwyzszym poziomie trudnosci sa te 3 zapisy. Spodobal mi sie natomiast motyw z wybijaniem szyb i posylaniem potworkow w przestrzen kosmiczna, nastepnie trzeba strzelic w odpowiednie miejsce zeby "zaslona" zabezpieczyla otwor i zeby Isaaca nie wciaglo w przestrzen tez :) No i te dzieciorki potworki tez krwi napsuja :)

 

Od razu mi się przypomina "finał z albinosem" w Obcym ;].

 

Poniekąd w TFU też coś takiego było - mniej więcej.

Nie wiem jak to wygląda w praktyce ale po tym co napisałeś to brzmi to genialnie. Naprawdę zapowiada się mocarny sequel z nowymi patentami.

 

Zax podaje cytat z recenzji GI "To sequel-bestia, który oferuje więcej straszności i więcej ekscytacji, niż się wcześniej spodziewałem..."

 

@Voytec zgadzam się z Tobą ten Launch Trailer słaby w ogóle jakby nie DS-owy. Już o wiele lepszy jest ten trailer co kiedyś wrzucałeś.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Od razu mi się przypomina "finał z albinosem" w Obcym ;].

 

Poniekąd w TFU też coś takiego było - mniej więcej.

Nie wiem jak to wygląda w praktyce ale po tym co napisałeś to brzmi to genialnie. Naprawdę zapowiada się mocarny sequel z nowymi patentami.

 

 

 

No dokladnie, nawet zapomnialem o tym mimo ze juz bylo pisane, patrze gdzie gracz celuje zamiast w idaca w niego strone ekipe, szyba trach i wszystko zaczyna byc wciagane, Isaac ciagniety po podlodze w kierunku przestrzeni i dopiero w polowie drogi jakos trafia w przelacznik, swietnie to wygladalo. Demo juz mnie tak wkrecilo ze teraz po troche nadrabiam pierwsza czesc, bo 2 lata temu jeszcze na PC nie przypadlo mi do gustu :) Bede mial ciaglosc zaraz po pierwszej czesci zaraz za druga sie wezme.

 

 

Odnośnik do komentarza

Trzy zapisy to jakaś kpina. Nie chodzi mi o poziom trudności tylko o to, że jak się nam gra zawiesi to co wtedy? Jak będziemy mieli wolną godzinkę to nie zagramy bo konsola będzie musiała chodzić do momentu jak wrócimy bo szkoda save'a ;) Trochę dziwne, ale zobaczymy jak to będzie i co najważniejsze jaki będzie czas gry.

Odnośnik do komentarza

A DS: Aftermatch sobie obejrzę chyba po ograniu gry. Downfall dla mnie było dobrym uzupełnieniem DS1, ale jednak nie materiałem do puszczania przed zagraniem w grę.

 

Noo Downfall i komiksy to tylko po skończeniu jedynki ale z tego co piszą to Aftermatch ma opowiadać historię przed dwójką. Jak Znak wpłynął na Sprawl City więc chyba można obejrzeć przed zagraniem choć lepiej poczekać na opinie.

 

Ja w każdym bądź razie polecam ten klasyk kto nie widział "Ukryty Wymiar" http://www.filmweb.pl/film/Ukryty+wymiar-1997-559

Raz, że świetny film który na pewno jeszcze bardziej napali na DS-a. Dwa to typowo, 100 % klimaty DS-a a po trzecie ja sam obejrzałem film stosunkowo niedawno już po skończeniu DS-a. I byłem w szoku ile patentów, smaczków czy nawet lokacji DS czerpie z Ukrytego Wymiaru ;], serio.


 

Z innej beczki jeżeli chodzi o moje największe obawy (część została rozwiana) to:

 

a)długość singla (pierwsze recki mówią, że jest długi)

 

b)gorsza wersja na PS3 (demo w zupełności rozwiało tą wątpliwość)

 

c)że będzie mniej straszniej niż w jedynce (demo, filmiki które widziałem, opinie po części rozwiały tą wątpliwości)

 

d)i ostanie boję się, że Sprawl City nie będzie tak klimatyczne, zaje.biste jak Ishimura (choć Butch pisze, że jest). No w demie nie podobał mi się ten kościół (scjentologów może T. Cruise jako boss :turned: ) bo był za zwykłą lokacją, nie pasował do DS-a do kosmosu. No ale zobaczymy w końcu to tylko skrawek lokacji jak będzie tak jak na IShimurze to :wub:

 

I to w zasadzie największa obawa bo reszta prawie obalona.

 

Btw czy kogoś w ogóle interesuje multi w DS-ie? ;] Czy nawet DS: Extraction?

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza
Trzy zapisy to jakaś kpina. Nie chodzi mi o poziom trudności tylko o to, że jak się nam gra zawiesi to co wtedy? Jak będziemy mieli wolną godzinkę to nie zagramy bo konsola będzie musiała chodzić do momentu jak wrócimy bo szkoda save'a ;) Trochę dziwne, ale zobaczymy jak to będzie i co najważniejsze jaki będzie czas gry.

Pewnie chodzi o trzy sloty na swoje zapisy, a checkpointy standardowo.

 

 

Co do Aftermath to ja oglądam po skończeniu gry. Downfall też oglądałem po skończeniu jedynki. Gdybym obejrzał przed zagraniem to gra by sporo straciła.

Odnośnik do komentarza

Pewnie chodzi o trzy sloty na swoje zapisy, a checkpointy standardowo.

Jakoś mi to nie pasuję

 

W sillent hill 2 było tak że na najtrudniejszym poziomie można było zrobić jednego sava między checkpointami a nie trzeba było mówić że były one cholernie długie. Więc chyba chodzi raczej o to ?? tylko znowu 3 sava to trochę dużo

Odnośnik do komentarza

To pokolei.

 

Fuji dokładnie, a do tego nie każdy może wysępić nawet godzinę grania np. tacy maturzyści. :confused:

 

Słupek ja jednak Aftermatch obejrzę po ograniu dwójki, bo trailery jakoś mnie specjalnie nie przekonują. Obejrzę tylko dlatego, bo jestem fanem serii Dead Space. Jeśli chodzi o obawy:

- jak gra jest długa to spoko, ciekawe w ogóle czy znów grę podzielą na rozdziały.

- no jakby DS2 na PS3 było gorsze, to bym się wściekł na EA Games <_< No, ale demo działało spoko, Dante's Inferno też super działało, więc pod tym względem wierzę w Visceral Games. Jedynie co, to będzie można się doszukiwać prawdopodobnie różnic graficznych, minimalnych.

- obejrzałem m.in relację Butchera, ale jakoś specjalnie mnie to nie straszyło (no może 1 fragment), to samo gameplaye itd. Mam większe obawy, że nie będzie już tego klimatu, co w jedynce. No, ale poczekamy. Bo co innego oglądać DS2 na komputerze i z relacji, a co innego samemu zagrać na konsoli, z TV Full HD, w pokoju ze zgaszonymi światłami i zasłoniętymi roletami. Odpowiednie otoczenie w sumie potęguje klimat survival-horrorów.

- zgodzę się z tobą co do specyfiki The Sprawl. Kościół wyglądał fajnie, ale jednak to nie to. Ishimura miała swój klimat i to po części dzięki tego odczucia osamotnienia. A tego osamotnienia teraz będzie mniej. Ale spoko, motyw postapokaliptycznego miasta może być ciekawy.

 

DS: Extraction się nie interesuję, bo docelowo ma być to na Move'a. Chociaż słyszałem ploty, że i na zwykłym padzie można to ograć. Jeśli tak, to zagram z wielką chęcią.

Jeśli mowa o multi to między innymi dlatego kupuję grę przy premierze, bo ten multiplayer nie ma dużego potencjału, a trofea za multi będą na 100%. Założę się, że będzie tak jak z GTA IV - ludzie pograją na multi góra 4 miesiące, a potem opuszczą serwery.

 

Crying_Wolf zgadzam się co do filmów. Downfall nie miał dla mnie nic z klimatu jedynki, bardziej to traktowałem jak trochę niegrzeczną bajkę dla dzieci.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@Tyski

 

DS: Extraction na 100% chodzi też na padzie bo sam wklejałem tu kiedyś tego newsa ;].

 

A co do trophy z multi już większość jest znana (są w dziale) i Bóg zapłać ale nie ma za multi. Co prawda nie są znane trofea ukryte ale to chyba jak zawsze będą fabularne.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Trofeow za multi NIE BEDZIE. Sami tworcy przyznali, ze tryb ten jest tylko dodatkiem. Chwala im za to.

 

Oraz nie rozumiem o co chodzi z tymi 3 sejwami na hard. Czy trzeba bedzie przejsc gre podczas max 4 posiedzen przed ekranem (co jest bez sensu bo czasami mam czas wlaczyc konsole tylko na godzine, a wiec jestem przymuszony do dluzszej gry) czy chodzi moze o wykorzystanie max 3 slotow? Mam nadzieje, ze to drugie; zreszta na Impo w jedynce sam gralem na 3.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...