Opublikowano 19 grudnia 200915 l niech zrobią dobrą kontynuację gry ,a nie na od(pipi) jak jest to w przypadku L4D2 . cześć pierwsza DS bardzo mi się podobała ,miała klimat czego obecnym grom brakuje ,od 2 oczekuje tego samego tylko x2 . No i kwestia tego multi budzi moje mieszane uczucia ,mogli by sobie odpuścić .... Edytowane 19 grudnia 200915 l przez canuks
Opublikowano 19 grudnia 200915 l A co zle zrobili z L4D2? Dali wiecej, lepiej, ciekawiej. Gra przebija sprzedaz 1 czesci mimo tego smiesznego bojkotu
Opublikowano 19 grudnia 200915 l no wiesz mnie nie jara tłuczenie zombi w biały dzień patelnią lub gitarą sorry ,do mnie cześć 2 w cale nie trafia. ] Zombi + biały dzień to się na wzajem wyklucza ... koniec i kropka , cześć 2 nie ma ani grama klimatu z cześci 1 . Po prostu valve poszło na kasę i tyle.
Opublikowano 19 grudnia 200915 l A co zle zrobili z L4D2? Dali wiecej, lepiej, ciekawiej. Gra przebija sprzedaz 1 czesci mimo tego smiesznego bojkotu A to wypowiedź z tematu o Batman : AA 2. Gre trzeba bojkotowac bo wyjdzie zapewnie rok po BAA, doda nowych przeciwnikow, gadzety i cos tam jeszcze. Scorp1on Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni?? A co do kontynuacji, szczególnie takich nietuzinkowych tytułów, niestety juz tak jest, że następna częśc ju tak bardzo nie zaskoczy i juz nie będzie taka świeża - norma.
Opublikowano 19 grudnia 200915 l Jeśli gra jest dobra, to mi wystarczy , że dostanę więcej tego samego, z nowymi pomysłami, misjami. DS'a mógłbym chłonąć non-stop. Cała ta otoczka religijna, majstersztyk. Jest gdzieś na necie dokładny opis fabuły w grze Dead Space? Grałem rok temu i nie pamiętam sporej części twistów fabularnych.
Opublikowano 19 grudnia 200915 l A co zle zrobili z L4D2? Dali wiecej, lepiej, ciekawiej. Gra przebija sprzedaz 1 czesci mimo tego smiesznego bojkotu A to wypowiedź z tematu o Batman : AA 2. Gre trzeba bojkotowac bo wyjdzie zapewnie rok po BAA, doda nowych przeciwnikow, gadzety i cos tam jeszcze. Scorp1on Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni?? A co do kontynuacji, szczególnie takich nietuzinkowych tytułów, niestety juz tak jest, że następna częśc ju tak bardzo nie zaskoczy i juz nie będzie taka świeża - norma. Post w BAA2 byl napisany dla zartu, chcialem sprawdzic czy ludzie potrafia byc identyczni jak w przypadku gry ktorej nastepna czesc wydana jest za rok. W przypadku BAA2 ludzie sie ciesza zas w L4D2 byly smuty ze "gra wyszla rok temu i juz druga czesc daja, mogli dac jako DLC",itp jako ciekawostke dodam ze L2 ogloszono na E3 zas BAA2 pare miesiecy po premierze gry
Opublikowano 31 grudnia 200915 l http://www.gamersyde.com/news_dead_space_2_images-8854_en.html shoty, sliczne.
Opublikowano 31 grudnia 200915 l Fajne shoty ,zapowiada sie ciekawie, NO i nowi "zainfekowani" oby tego nie zepsuli jak L4D2 .
Opublikowano 31 grudnia 200915 l Nie maja raczej czego zepsuc, bo nie ma tu klas przeciwnikow z cudacznymi umiejetnosciami, tylko swietnie zaprojektowane ciala mutowane przez obce pasozyty. Widac, ze beda kontrowersje wokol tych zainfekowanych dzieci ze shotow ;]
Opublikowano 31 grudnia 200915 l No i te dzieci i właśnie "podobają" mi się najbardziej ( bez zbereźnych skojarzeń ) , co jak co ale horrorach najbardziej nie lubie i najbardziej się boje dobrej muzyki i dzieci w roli zabójców .
Opublikowano 31 grudnia 200915 l Graficznie jest pieknie, czy tylko mnie te "dzieciaki" kojarza sie z mutasami z Pandorum (btw. polecam obejrzec ?
Opublikowano 31 grudnia 200915 l mmm smakowicie i klimatycznie. co prawda wciąż bardzo niewiele wiemy, ale wszystko na razie wygląda bardzo obiecująco.
Opublikowano 1 stycznia 201015 l hmmm trochę to mi się...nie podoba...Isaac wyglądający jak maderfakker w zbroi robota a'la Halo...design stworków jak ze slashera, design pomieszczenia jak ze slashera (jakaś komnata wtf?!) gdzie unikalny klimat/design ds1, to coś ma być w kosmosie? :confused:
Opublikowano 1 stycznia 201015 l Miejsce akcji to stacja kosmiczna. Ja uwazam, ze design prawidlowo wyewoluowal i prezentuje sie genialnie.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l http://konsolowisko.pl/?t=news&id=4197 Skany, ta gra jest nie do zepsucia, licze na mocarza. Nowy design zbroi jest masakrycznie piekny. Edytowane 3 stycznia 201015 l przez Gość
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Wpis. Nie wierzę, że zj.ebią DS a nowa zbroja na tych screenach miażdży. W poprzednich skanach nie za bardzo mi pasiła ale tu ...poezja. No i nowe Nekroformy-bachory dają radę.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l w tej zbroi Isaac wyglada juz jak pogromca nekromorfow, typowy motherfucker. w jedynce bardziej podobal mi sie jego kombinezon, moim zdaniem bardziej klimatyczny. oczywiscie wszystko wyjdzie w praniu natomiast rowniez licze ze DS2 nie spartola po doskonalej czesci pierwszej.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Wiadomo, ze nie bedzie tym samym naukowcem z jedynki, po tym co przezyl jego jaja sa twardze niz cojones plutonu egzekucyjnego. Nie ma elementu zaskoczenia z 1.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Dla mnie zbroja wyglada za bardzo madafakersko, dodatkowo kojarzy mi sie z suitem ala Rayden z MGS czy innych japonskich gier/filmow/anime
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Naukowcem ? Przecież on był zwykłym robolem Inżynier jak pamiętam. inżynier to nie robol, o kuerwa.
Opublikowano 4 stycznia 201015 l Nie wiem co wy się tak napalacie. DS2 jest zapowiedziany na 2011 premiera światowa, a w polsce pewnie 2012, więc możemy nie doczekać tej gry, wiecie czemu...(armageddon) Edytowane 4 stycznia 201015 l przez Spyker
Opublikowano 4 stycznia 201015 l na razie to pogloski i wedlug nich zapowiedziana na poczatek 2011 roku. czemu w takim razie w Polsce ma byc w 2012? wtf? skad takie podejscie?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.