Skocz do zawartości

Filtry do auta

Featured Replies

Opublikowano

WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie ;) a zobaczymy co to warte

  • Odpowiedzi 36
  • Wyświetleń 9,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie ;) a zobaczymy co to warte

 

mann jest ok, wkładka k&n to szmelc który bardzo słabo filtruje (koni żadnych dodatkowych nie daje wbrew bzdurnym obiegowym opiniom) i w dodatku trzeba to czyścic i smarować (po jezdzie zapyloną drogą k&n juz niczego nie przepuszczawoot.gif ). znacznie lepsze właściwości mają zwykłe bawełniane wkłady.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika...

Opublikowano

Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika...

 

 

k&n to nie koniecznie stożek no.gif tylko najczęsciej wkładka w miejsce seryjnego filtra zbudowana z tego samego materiału co filtr stożkowy

(jak już napisałem to szmelc). u siebie mam CAI (cold air intake) czyli stożek (suchy - bez tego smarowidła co w k&n sick.gif ) i filtr znajduje się pod autem.

Opublikowano

Ja K&N również nie polecam, z doświadczenia i ze słyszanych opinii.

 

A to pytanie chyba zadać można było w "Pytania różne i różniste" bo jako temat to i tak się zaraz wypali.

Opublikowano
  • Autor

http://www.motoallegro.pl/k-n-filtr-powietrza-e-2653-bmw-520d-320d-318-i1209137616.html

 

czyli nie warto? Jedni chwalą drudzy nie widzą różnicy.. jestem zmieszany a chce powoli zamawiac te filtry i pomozcie mi dokonać wyboru... napaliłem sie na to w sumie, bo mocy jednak brakuje a nie mam 10 baniek na zmiany map sillnika...

Opublikowano

jak ci pasuje to bierz, ladnie wyglada, ale roznicy zadnej na nim nie zaobserwowalem, albo byla naprawde minimalna.

Opublikowano

Bierz wszystko Manna, pracowałem w sklepie z częściami i nigdy nikt na niego nie narzekał. Jakość podobna do oryginału.

Opublikowano

Jeżeli sądzisz, że sam filtr powietrza da ci jakikolwiek przyrost mocy to grubo się mylisz.

Opublikowano

Mozna zmienic nazwe tematu na "Czesci samochodowe" i mozna sie poklocic, ze Impergom jest lepszy od Febiego.

 

Dzisiaj zamowilem filtry Knechta i Olej Motul. Jestem ciekaw jak bedzie chodzil na tym Motulu - obecnie jezdze na Mobilu SuperS.

Opublikowano

Kup zwykły filtr i posprzątaj lepiej samochód, a w szczególności bagażnik. Odchudzisz go kilka kilogramów to i chodził będzie lepiej i palił mniej ^_^

Opublikowano

Njawiecej koni idzie z masy ku rwa rzeklem.

Opublikowano
  • Autor

ku.rwa przytylo mi sie a to że wy macie burdel in da car to nie znaczy ze każdy hoduje grzyby pod wycieraczką, odkurzam i czyszcze tapicerke raz w tygodniu, wycieraczki codziennie sobie wytrzepię, jak tylko coś wniose. Więc kur.wa rzekne aby tak pie.rdole to... uzbieram te je.bane 9 baniek na zmiane mapy silnika chociaż na te 140 koni, wszystko razem z hamownią... ale to w swoim czasie bo to nie priorytet akurat dla mnie w tej chwili. A nie wy.(pipi)ie tapicery, siedzen i koła zapasowego i wygluszen by miec większą moc na rzecz takich udogodnień, wole by mnie polonez wyprzedził niż kierować autem siedząc na taborecie, dobrze jadam i chudnac też nie będę!

Opublikowano

 Co za bzdury o K&N tu czytam ? Sama wkładka g..ówno da, za to dolocik na stożku z doprowadzeniem powietrza np ze zderzaka da już jakieś efekty (do tego wydech na przelocie by się przydał)

 

Sam mam K&N stożek i nie narzekam (nie zauważyłem aby się zapychał), może koledzy piszący wcześniej podróby jakieś kupili ? A czyści się stożki K&N raz na 40-50tyś km, wolę czyścić chemią za 70 zeta raz na te 40 tyś niż kupować nowy...

 

CAI tez jest fajne ale w deszczu nie pojeździsz bo masz filtr przy asfalcie i o zassanie wody nietrudno... hydrolock i silnik na śmietnik... i żadne skarpety na filtr typu injen hydroshield nie pomogą, g..ówno dają a kosztują krocie

Edytowane przez Łebi

Opublikowano

Mapowanie silnika zaj*bie Ci turbinę...

Przemapowanie w granicach rozsadku nie spowoduje wiekszych uszkodzen. Cholera, sam sie przymierzam do tego. 30KM zawsze robi swoje.

Opublikowano

W granicach rozsądku jest to często nawet wskazane :) Ale liczcie się że to się odbije też na spalaniu. Poza tym +30 przy 115 konnym silniku to jest już przyrost o ponad 1/4.

Opublikowano

do ~30 % powinny byc bezpieczne przyrosty, zaleznie od silnika, czasami nawet wiecej.

Opublikowano

Teoretycznie tak. Tylko na to składa się dużo rzeczy, o których nie każdy warsztat podnoszący moc raczy Ci powiedzieć... 

Opublikowano

Ja juz mam zamowione mapowanie silnika. Ze 160KM ma byc 197

Opublikowano

1.8 TFSI - Audi A4. Moim celem jest ok. 220KM,gdyz wydaje mi sie ta granica jest w miare bezpieczna dla tego silnika. Po mapowaniu na zmiane czeka kilka czesci.

Opublikowano

Ja również liczę na relację. Mam nadzieje że wszystko się uda :) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.