Opublikowano 31 sierpnia 201014 l WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie a zobaczymy co to warte
Opublikowano 1 września 201014 l WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie a zobaczymy co to warte mann jest ok, wkładka k&n to szmelc który bardzo słabo filtruje (koni żadnych dodatkowych nie daje wbrew bzdurnym obiegowym opiniom) i w dodatku trzeba to czyścic i smarować (po jezdzie zapyloną drogą k&n juz niczego nie przepuszcza ). znacznie lepsze właściwości mają zwykłe bawełniane wkłady.
Opublikowano 1 września 201014 l Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika...
Opublikowano 1 września 201014 l Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika... k&n to nie koniecznie stożek tylko najczęsciej wkładka w miejsce seryjnego filtra zbudowana z tego samego materiału co filtr stożkowy (jak już napisałem to szmelc). u siebie mam CAI (cold air intake) czyli stożek (suchy - bez tego smarowidła co w k&n ) i filtr znajduje się pod autem.
Opublikowano 2 września 201014 l Ja K&N również nie polecam, z doświadczenia i ze słyszanych opinii. A to pytanie chyba zadać można było w "Pytania różne i różniste" bo jako temat to i tak się zaraz wypali.
Opublikowano 2 września 201014 l Autor http://www.motoallegro.pl/k-n-filtr-powietrza-e-2653-bmw-520d-320d-318-i1209137616.html czyli nie warto? Jedni chwalą drudzy nie widzą różnicy.. jestem zmieszany a chce powoli zamawiac te filtry i pomozcie mi dokonać wyboru... napaliłem sie na to w sumie, bo mocy jednak brakuje a nie mam 10 baniek na zmiany map sillnika...
Opublikowano 3 września 201014 l jak ci pasuje to bierz, ladnie wyglada, ale roznicy zadnej na nim nie zaobserwowalem, albo byla naprawde minimalna.
Opublikowano 3 września 201014 l Bierz wszystko Manna, pracowałem w sklepie z częściami i nigdy nikt na niego nie narzekał. Jakość podobna do oryginału.
Opublikowano 3 września 201014 l Jeżeli sądzisz, że sam filtr powietrza da ci jakikolwiek przyrost mocy to grubo się mylisz.
Opublikowano 3 września 201014 l Mozna zmienic nazwe tematu na "Czesci samochodowe" i mozna sie poklocic, ze Impergom jest lepszy od Febiego. Dzisiaj zamowilem filtry Knechta i Olej Motul. Jestem ciekaw jak bedzie chodzil na tym Motulu - obecnie jezdze na Mobilu SuperS.
Opublikowano 3 września 201014 l Kup zwykły filtr i posprzątaj lepiej samochód, a w szczególności bagażnik. Odchudzisz go kilka kilogramów to i chodził będzie lepiej i palił mniej ^_^
Opublikowano 4 września 201014 l Autor ku.rwa przytylo mi sie a to że wy macie burdel in da car to nie znaczy ze każdy hoduje grzyby pod wycieraczką, odkurzam i czyszcze tapicerke raz w tygodniu, wycieraczki codziennie sobie wytrzepię, jak tylko coś wniose. Więc kur.wa rzekne aby tak pie.rdole to... uzbieram te je.bane 9 baniek na zmiane mapy silnika chociaż na te 140 koni, wszystko razem z hamownią... ale to w swoim czasie bo to nie priorytet akurat dla mnie w tej chwili. A nie wy.(pipi)ie tapicery, siedzen i koła zapasowego i wygluszen by miec większą moc na rzecz takich udogodnień, wole by mnie polonez wyprzedził niż kierować autem siedząc na taborecie, dobrze jadam i chudnac też nie będę!
Opublikowano 6 września 201014 l Co za bzdury o K&N tu czytam ? Sama wkładka g..ówno da, za to dolocik na stożku z doprowadzeniem powietrza np ze zderzaka da już jakieś efekty (do tego wydech na przelocie by się przydał) Sam mam K&N stożek i nie narzekam (nie zauważyłem aby się zapychał), może koledzy piszący wcześniej podróby jakieś kupili ? A czyści się stożki K&N raz na 40-50tyś km, wolę czyścić chemią za 70 zeta raz na te 40 tyś niż kupować nowy... CAI tez jest fajne ale w deszczu nie pojeździsz bo masz filtr przy asfalcie i o zassanie wody nietrudno... hydrolock i silnik na śmietnik... i żadne skarpety na filtr typu injen hydroshield nie pomogą, g..ówno dają a kosztują krocie Edytowane 6 września 201014 l przez Łebi
Opublikowano 7 września 201014 l Mapowanie silnika zaj*bie Ci turbinę... Przemapowanie w granicach rozsadku nie spowoduje wiekszych uszkodzen. Cholera, sam sie przymierzam do tego. 30KM zawsze robi swoje.
Opublikowano 7 września 201014 l W granicach rozsądku jest to często nawet wskazane Ale liczcie się że to się odbije też na spalaniu. Poza tym +30 przy 115 konnym silniku to jest już przyrost o ponad 1/4.
Opublikowano 8 września 201014 l do ~30 % powinny byc bezpieczne przyrosty, zaleznie od silnika, czasami nawet wiecej.
Opublikowano 8 września 201014 l Teoretycznie tak. Tylko na to składa się dużo rzeczy, o których nie każdy warsztat podnoszący moc raczy Ci powiedzieć...
Opublikowano 9 września 201014 l 1.8 TFSI - Audi A4. Moim celem jest ok. 220KM,gdyz wydaje mi sie ta granica jest w miare bezpieczna dla tego silnika. Po mapowaniu na zmiane czeka kilka czesci.
Opublikowano 10 września 201014 l zdaj relacje jak sie auto sprawuje, jak bardzo odczuwalny jest przyrost mocy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.