mlokon 8 Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie a zobaczymy co to warte Quote
POSNANIAK 50 Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 WYmieniam teraz wszystkie filtry w swoim roverze 75, stwierdzilem że będzie to firma Mann & Hummel, albo Knechta, z kolei do powietrza zdecydowalem się jednak na tego K&N sportowy, chyba du.py mi nie roz(pipi)ie a zobaczymy co to warte mann jest ok, wkładka k&n to szmelc który bardzo słabo filtruje (koni żadnych dodatkowych nie daje wbrew bzdurnym obiegowym opiniom) i w dodatku trzeba to czyścic i smarować (po jezdzie zapyloną drogą k&n juz niczego nie przepuszcza ). znacznie lepsze właściwości mają zwykłe bawełniane wkłady. Quote
wilku00034 11 Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika... Quote
POSNANIAK 50 Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 Jeżeli chodzi o filtr stożkowy, to musi on być wyprowadzony w miejsce gdzie będzie pobierał powietrze z poza komory silnika... k&n to nie koniecznie stożek tylko najczęsciej wkładka w miejsce seryjnego filtra zbudowana z tego samego materiału co filtr stożkowy (jak już napisałem to szmelc). u siebie mam CAI (cold air intake) czyli stożek (suchy - bez tego smarowidła co w k&n ) i filtr znajduje się pod autem. Quote
Hubi. 39 Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Ja K&N również nie polecam, z doświadczenia i ze słyszanych opinii. A to pytanie chyba zadać można było w "Pytania różne i różniste" bo jako temat to i tak się zaraz wypali. Quote
mlokon 8 Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 http://www.motoallegro.pl/k-n-filtr-powietrza-e-2653-bmw-520d-320d-318-i1209137616.html czyli nie warto? Jedni chwalą drudzy nie widzą różnicy.. jestem zmieszany a chce powoli zamawiac te filtry i pomozcie mi dokonać wyboru... napaliłem sie na to w sumie, bo mocy jednak brakuje a nie mam 10 baniek na zmiany map sillnika... Quote
mj 13 Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 jak ci pasuje to bierz, ladnie wyglada, ale roznicy zadnej na nim nie zaobserwowalem, albo byla naprawde minimalna. Quote
Wiolku 1592 Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Bierz wszystko Manna, pracowałem w sklepie z częściami i nigdy nikt na niego nie narzekał. Jakość podobna do oryginału. Quote
Guest Albert Wesker Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Jeżeli sądzisz, że sam filtr powietrza da ci jakikolwiek przyrost mocy to grubo się mylisz. Quote
Yacek 852 Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Mozna zmienic nazwe tematu na "Czesci samochodowe" i mozna sie poklocic, ze Impergom jest lepszy od Febiego. Dzisiaj zamowilem filtry Knechta i Olej Motul. Jestem ciekaw jak bedzie chodzil na tym Motulu - obecnie jezdze na Mobilu SuperS. Quote
mlokon 8 Posted September 3, 2010 Author Posted September 3, 2010 odechciało mi się tego filtra <_< Quote
Guest Albert Wesker Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Kup zwykły filtr i posprzątaj lepiej samochód, a w szczególności bagażnik. Odchudzisz go kilka kilogramów to i chodził będzie lepiej i palił mniej ^_^ Quote
Yacek 852 Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Njawiecej koni idzie z masy ku rwa rzeklem. Quote
mlokon 8 Posted September 4, 2010 Author Posted September 4, 2010 ku.rwa przytylo mi sie a to że wy macie burdel in da car to nie znaczy ze każdy hoduje grzyby pod wycieraczką, odkurzam i czyszcze tapicerke raz w tygodniu, wycieraczki codziennie sobie wytrzepię, jak tylko coś wniose. Więc kur.wa rzekne aby tak pie.rdole to... uzbieram te je.bane 9 baniek na zmiane mapy silnika chociaż na te 140 koni, wszystko razem z hamownią... ale to w swoim czasie bo to nie priorytet akurat dla mnie w tej chwili. A nie wy.(pipi)ie tapicery, siedzen i koła zapasowego i wygluszen by miec większą moc na rzecz takich udogodnień, wole by mnie polonez wyprzedził niż kierować autem siedząc na taborecie, dobrze jadam i chudnac też nie będę! Quote
wilku00034 11 Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Mapowanie silnika zaj*bie Ci turbinę... Quote
Łebi 311 Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 (edited) Co za bzdury o K&N tu czytam ? Sama wkładka g..ówno da, za to dolocik na stożku z doprowadzeniem powietrza np ze zderzaka da już jakieś efekty (do tego wydech na przelocie by się przydał) Sam mam K&N stożek i nie narzekam (nie zauważyłem aby się zapychał), może koledzy piszący wcześniej podróby jakieś kupili ? A czyści się stożki K&N raz na 40-50tyś km, wolę czyścić chemią za 70 zeta raz na te 40 tyś niż kupować nowy... CAI tez jest fajne ale w deszczu nie pojeździsz bo masz filtr przy asfalcie i o zassanie wody nietrudno... hydrolock i silnik na śmietnik... i żadne skarpety na filtr typu injen hydroshield nie pomogą, g..ówno dają a kosztują krocie Edited September 6, 2010 by Łebi Quote
Infidel 218 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Mapowanie silnika zaj*bie Ci turbinę... Przemapowanie w granicach rozsadku nie spowoduje wiekszych uszkodzen. Cholera, sam sie przymierzam do tego. 30KM zawsze robi swoje. Quote
wilku00034 11 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 W granicach rozsądku jest to często nawet wskazane Ale liczcie się że to się odbije też na spalaniu. Poza tym +30 przy 115 konnym silniku to jest już przyrost o ponad 1/4. Quote
mj 13 Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 do ~30 % powinny byc bezpieczne przyrosty, zaleznie od silnika, czasami nawet wiecej. Quote
wilku00034 11 Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Teoretycznie tak. Tylko na to składa się dużo rzeczy, o których nie każdy warsztat podnoszący moc raczy Ci powiedzieć... Quote
Infidel 218 Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Ja juz mam zamowione mapowanie silnika. Ze 160KM ma byc 197 Quote
Infidel 218 Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 1.8 TFSI - Audi A4. Moim celem jest ok. 220KM,gdyz wydaje mi sie ta granica jest w miare bezpieczna dla tego silnika. Po mapowaniu na zmiane czeka kilka czesci. Quote
Dud.ek 2058 Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 zdaj relacje jak sie auto sprawuje, jak bardzo odczuwalny jest przyrost mocy. Quote
wilku00034 11 Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Ja również liczę na relację. Mam nadzieje że wszystko się uda Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.