Skocz do zawartości

Uszkodzona płyta - co z gwarancją?


Grampel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pewien problem - kupiłem na Allegro nową grę na Xboxa 360, Metro 2033 - gra była zafoliowana, z plombą. Niestety płyta posiadała 4 odciski palców na krańcach płyty po dwa z przeciwległych stron. Nie da się tego wyczyścić specjalną szmatką - nie daje to żadnego efektu. Nie da się gry zainstalować na twardzielu, w połowie wyskakuje błąd, że nośnik jest zanieczyszczony. Po odpaleniu gra zawiesza się po kilku sekundach (jeszcze przed intrem).

 

Kontaktowałem się w tej sprawie ze sprzedającym - twierdzi, że gra jest nowa i nie miał wpływu na to uszkodzenie. No i raczej ma rację. Polecił mi się skontaktować z wydawcą gry.

 

Wydawcą jest CD Projekt - na ich stronie są opisane warunki gwarancji, ale tylko dla gier na PC! A co z innymi platformami? Nie ma o tym nic wspomniane. Jutro zadzwonię do ich pomocy technicznej - zobaczę co uda mi się dowiedzieć.

 

Jak w rzeczywistości wygląda sprawa z gwarancją? Jaka gwarancja mi przysługuje? Czy ktoś już spotkał się z podobnym problemem?

 

Proszę o pomoc i wskazówki jak w takiej sytuacji postąpić.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Grampel niestety jeśli sprzedający nie prowadzi działalności (i nie jest uczciwy), a ty nie masz paragonu/rachunku (który w naszym kraju jest podstawą do reklamacji) możesz mieć problem z załatwieniem tego. Niestety większość wydawcy i producenci gier to oszuści, bo ściąganie ich gier to kradzież własności intelektualnej, ale jak już zepsuje ci się nośnik tej ich własności to mają cie w poważaniu i leją na ciebie ciepłym moczem, każdą zapłacić za wymianę lub kupić nową kopię.

Odnośnik do komentarza

jesli masz paragon to reklamujesz u sprzedawcy. masz prawo zwrocic towar bez podania przyczyny, a Ty masz wyrazna przyczyne.

zreszta moze warto napisac do allegro, przedstawic im sprawe i zapytac jak to wyglada ich zdaniem. na tzw. chlopski rozum sprzedajacy bierze odpowiedzialnosc za towar. nie moze byc tak, ze kupujesz kota w worku, zdejmujesz worek a tam pies, bo kupowales kota, a nie worek. co z tego ze gra byla w folii. koles nie sprzedawal Ci folii tylko gre czyli glownie nosnik, ktory jest uszkodzony.

tranzakcja doszla do skutku, nawet jak nie ma paragonu to jest aleegro. ja bym sie kopal ze sprzedajacym.

Edytowane przez jiloo
Odnośnik do komentarza

gra była zafoliowana, z plombą. Niestety płyta posiadała 4 odciski palców na krańcach płyty po dwa z przeciwległych stron. 

Ojojoj plyt ręczne raczej w fabryce nikt do pudełek nie wkłada, hehe. Czyt. ciekawe czy nie była drugi raz chałupniczo foliowana na "nówkę"

ha! tez mi to przeszlo przez glowe.

tym bardziej, ze znam osobiscie typa ktory delikatnie odkleja plombe tylko z jednej strony, zeby pozniej zakleic i sprzedac gierke jako nowke.

Edytowane przez jiloo
Odnośnik do komentarza

Grampel niestety jeśli sprzedający nie prowadzi działalności (i nie jest uczciwy), a ty nie masz paragonu/rachunku (który w naszym kraju jest podstawą do reklamacji) możesz mieć problem z załatwieniem tego. Niestety większość wydawcy i producenci gier to oszuści, bo ściąganie ich gier to kradzież własności intelektualnej, ale jak już zepsuje ci się nośnik tej ich własności to mają cie w poważaniu i leją na ciebie ciepłym moczem, każdą zapłacić za wymianę lub kupić nową kopię.

 

 

Dokładnie - dzwoniłem do pomocy technicznej CD Projekt i tylko potwierdziłem to co napisałeś - delikatnie mówiąc mają mnie w głębokim poważaniu i kazali zwrócić się do THQ albo 4A Games. Nie mam czasu na przepychanie się ze sprzedającym ani z wydawcą, raz już przez to przechodziłem. Tak więc dzisiaj wysłałem płytę do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...