Opublikowano 4 lutego 201213 l Ten Marian jest zaje.bisty dla mnie lepszy niź Super Mario Galaxy 1 i 2. Taki jakiś...hm bardziej spójny. Najgorszy minus to, że szybko levele się łyka i muszę bardzo dozować A no i jest jeszcze jedna rzecz, która mnie trochę denrwuje. Ten strój tego zwierzaka (szopo-bobra), jest za często i przez to czasami mam wrażenie, że nie gram w mariana bo widzę ciągle jakiegoś futrzaka. Lubię ten klasyczny design mariana (czapka, wąsy i czerwono-niebieskie barwy). Zrezygnował bym z tego power up ale niestety często jest on bardzo pzydatny do zdobywania gwiazdek, ba czasami wręcz niezbedny np korby, które podkręcamy ogonem, chyba, że można to robić w innym wdzianku, jak tak to jak ? Ale ogólnie mega szpil dla fana platformerów jak narazie 9+/10 Edytowane 4 lutego 201213 l przez balon1984
Opublikowano 25 lutego 201213 l Sorry, ale jak odblokować ten tryb Special World, bo przeszedłem wszystkie poziomy zdobywając 3 gwiazdki/medale, ale jakoś nie widzę przejścia do tego specjalnego świata. I jak odblokować Luigiego? Edytowane 25 lutego 201213 l przez MBeniek
Opublikowano 25 lutego 201213 l Jeden wchodzi, a drugi wchodzi do ekranu. Ja wolę ten wypukły. Jak podskakuję Marianem to jakby wyskakiwał lekko z ekranu. he ? A nie zwieksza glebie efektu 3d ? Wg instrukcji powieksza wrazenie trojwymiaru.
Opublikowano 25 lutego 201213 l Chodziło mi o to, że oprócz standardowego przejścia gry trzeba w każdej planszy: zebrać 3 monety przejść poniżej 5 śmierci zdobyć złotą flagę przejść wszystkie plansze Lugim Skąd będę wiedział, że daną planszę przeszedłem poniżej 5 śmierci? Jest to gdzieś zaznaczne, tak jak złote flagi? Sorry, ale jak odblokować ten tryb Special World, bo przeszedłem wszystkie poziomy zdobywając 3 gwiazdki/medale, ale jakoś nie widzę przejścia do tego specjalnego świata. I jak odblokować Luigiego? Jak przejść do SW to już wiem, ale nadal mnie ciekawi jak się odblokowuje Luigiego? Trzeba przejść wszystkie plansze w SW??
Opublikowano 25 lutego 201213 l Jak przejdziesz gre Mario, mozesz odpalic special event i wtedy masz Luigiego do wyboru. Ja cisne Luigim te special event- jest trudniej. No wlasnie tex, skad te dane brac ? zlota flaga? >5zgonow itd.
Opublikowano 25 lutego 201213 l @luck1985, Złote flagi masz zaznaczone o tak: Z tymi poniżej 5 żyć to nie wiem czy to nie jest tylko jakiś wymysł, bo kilka poziomów przeszedłem nawet na jednym życiu, a nie mam ich w żaden sposób zaznaczone. W ogóle to nie byłoby nawet żadne wyzwanie poniżej 5 żyć (chyba żadnej planszy nie powtarzałem 5 razy, dlatego mam nadzieję, że ten special world będzie trudniejszy).
Opublikowano 25 lutego 201213 l Zlota flaga to na koncu musze wskoczyc na sam czubek ? Kurde, ciezko bedzie ;p Zawsze mi wskakuje w polowie, na gore wskakuje jak mam stroj szopa.
Opublikowano 25 lutego 201213 l Zlota flaga to na koncu musze wskoczyc na sam czubek ? Kurde, ciezko bedzie ;p Zawsze mi wskakuje w polowie, na gore wskakuje jak mam stroj szopa. Na większości plansz jak się sprężysz to bez stroju szopa da radę złotą flagę wciągnąć. Będą jednak levele gdzie tylko z tym strojem to da radę, wtedy pop prostu trzeba zaopatrzyć się w ten strój i do dzieła. Ja mam pytanie z innej beczki. Przeszedłem na 100 % podstawowe levele (gwiazdki i flagi), czy te specjale są jakie inne bo narazie to praktyczni to samo wszystko tylko utrudnione.
Opublikowano 25 lutego 201213 l Utrudnione sa. Filmikiem na YT przypomnialem sobie o zyciach- 1.2 swiat. Po 999 licznik jedzie dalej, pojawila sie korona i oklaski w tle. Skonczylo sie na 3 koronach
Opublikowano 4 maja 201212 l Wygląda na to, że jednak nie trzeba zebrać złotych flag obiema postaciami - wystarczy, że zdobędziemy jedną, a drugą po prostu przejdziemy planszę. Po ponownym odpaleniu danego poziomu flaga sama zmienia się na złotą .
Opublikowano 15 września 201212 l Super Mario 3D Land, 130 monety, czas 6.11 minut. Oczywiście to tylko tryb story, który (poza niektórymi fragmentami) jest łatwy, prosty i przyjemny. To właściwie zapoznanie się z grą, bo teraz czeka mnie jeszcze wymaksowanie wszystkiego (czyli ponad połowę plansz będę musiał przejść jeszcze raz liżąc ściany) i special worlds, które są podobno o wiele trudniejsze, a jest ich tyle samo co zwykłych. Więc grania jeszcze jest od groma. Generalnie podoba mi się podejście Nintendo do gier - easy to play, hard to master. Sama gra jest po prostu fantastyczna! Określibym ją jako hybrydę trójwymiarowych Marianów pokroju SM64, czy SMG i serii NSMB. Z obydwu tych odnóg Super Mario 3D Land bierze to co najlepsze. Z trójwymiarowych sposób poruszania się po mapce, swobodę, a z NSMB dynamikę i szybko zmieniające się otoczenie. Bardzo mi się podoba to rozwiązanie, gra jest dużo szybsza od Galaxy, dużo bardziej dynamiczna. I dzięki temu inna niż reszta Marianów 3D i nie jest tak odtwórcza jak NSMB. Od tych ostatnich bardziej mi się podoba. A od SM64/SMG? Ten sam poziom, czyli najwyższy możliwy. Graficznie SM3DL masakruje. Duży ekran 3DS XL jest idealny do tej gry, nie wiem jak można w tak epicką platformówkę grać na zwykłym 3DS. Doznania muszą być kilkakrotnie gorsze. Efekt 3D jest fantastyczny, idealnie pasuje do tej gry. Głębia bardzo pomaga, dla testów przeszedłem jeden świat bez 3D - dwie różne gry. Mam nadzieję, że WiiU będzie wspierać 3D i do tego czasu telewizory 3D bez okularów będą w normalnych cenach. Design światów jest świetny, jak to w Marianach. Trochę się różnią od tych z M64/SMG. Są mniejsze, ale za to bogatsze w elementy i szybciej się je przechodzi. Nie są jednorodne tematycznie. Ani to wada, ani zaleta Jedyne czego mi brakuje to w pełni kontrolowalna kamera, ale taka konwencja gry. O audio mogę powiedzieć tylko tyle, że jest. Niczym się nie wyróżnia (jak fantastyczna muzyka w M64, albo orkiestra w Galaxy). Nie przeszkadza, ale też nie zapamiętałem żadnego utworku. Niektóre są z Galaxy. Odgłosy jak to w Mario. Ogólnie audio na wysokim poziomie, ale to chyba najsłabszy element. Gameplay to typowa platformówa. Jak to w Mario. Biegamy po całej miejscówce jak w Marianach 3D, ale nie ma questów jak we wcześniej wymienionych. Za to każdej planszy są 3 monety jak w NSMB. Czasem są one na wierzchu, a czasem zmyślnie ukryte. Trochę zmienia to sposób grania. W SM64/SMG do każdej miejscówki wracamy kilka razy i dzięki temu lepiej ją poznajemy i zapada w pamięć. W SM3DL każdy świat możemy skończyć w 100% przy jednym podejściu i więcej do niego nie wracać. Zważywszy na to, że nie są jakieś bardzo długie jest wrażenie, że nie poznajemy gry na wylot jak to ma miejsce wiadomo gdzie. Za to tych światów jest o wiele więcej (ponad 40, przy 15 w SM64). Ogólnie gra jest fantastyczna, i zdecydowanie warto było kupić 3DS XL nawet tylko dla niej. 10/10
Opublikowano 16 września 201212 l A jak jakieś 2-3 miesiące temu pisałem Tobie w CW, że dla mnie 3d land jest lrepszy niż SMG 1/2 to nie byłeś za bardzo wyrozumiały z tego co pamiętam:)
Opublikowano 17 września 201212 l 3D Land jest fantastyczna gra, jej jedyna wada to to jest jest... za prosta, jak wymasteruje w koncu Galaxy na Wii to chyba (zanim zaczne przechodzic od nowa 64 DS, tym razem na 3DSie(circle pad mnie ciekawi jak sie sprawdzi w tej grze))zaczne przechodzic 3D Landa raz jeszcze ale bez wykorzystania tanooki suita
Opublikowano 17 września 201212 l To CPP działa ze wszystkimi grami ?? Do tej pory jak coś korzystało z CPP to trzeba było konfigurować w menu (sprawdzałem w MGS3 i RE). A żeby nie było offtopu to zapytam: jak bardzo 3D land różni się od Galaxy i 64 ?? Pytam bo obie mi strasznie nie siadły. Mario 64 wytrzymałem 2 godziny a SMG około 3 i potem już zawiedziony wyłączałem. Nie chciałbym wydac kasy na coś co potem bedzie trzeba na szybko komus na allegro sprzedać żeby odzyskać chociaż troche pieniędzy. Edytowane 17 września 201212 l przez pawelgr5
Opublikowano 17 września 201212 l CPP działa tylko z grami dedykowanymi pod podstawkę. Co do 3D Landa - przeszedłem ją z różnym protentem ukończenia trzy razy. A rzadko kończę współczesne gry bo czasami sen czy znużenie jest silniejsze ode mnie. To powinno służyć za recenzję.
Opublikowano 17 września 201212 l Pawelgr5, przeczytaj mojego posta wyżej. Dosyć dużo porównań tam jest. Ale IMO jeżeli nie spodobał Ci się SM64 i SMG (WTF swoją drogą) to olej 3D Landa
Opublikowano 17 września 201212 l tak gwoli wyjasnienia, mowiac o graniu w SM64DS na circle padzie nie mialem na mysli CPP tylko normalny "analog" 3dsa pawelgr5, jesli Tobie nie spodobaly sie ani 64 ani galaxy to tutaj raczej nie masz co szukac..
Opublikowano 17 września 201212 l Rayos, ale ten analog nie działa jak analog w N64 na przykład (w tej grze oczywiście) tylko jak krzyżak. Żeby biegać nadal musisz mieć wciśnięty przycisk. Żebyś się nie rozczarował
Opublikowano 17 września 201212 l no jasne, ja doskonale to wiem nie jestem laikiem w tych sprawach ;F ale mimo wszystko, jak pogralem chwile przed zamkiem Peach Yoshim to gralo sie miliard razy lepiej niz krzyzakiem, wiec wnioskuje ze jednak nie bedzie tak zle
Opublikowano 17 września 201212 l Jasne. Kręcenie Bowserem na pewno będzie o wiele lepsze niż krzyżakiem. Ale to nie jest to nadal Chociaż i tak kupiłbym sobie, szkoda, że ta gra kosztuje 50+ zł :o
Opublikowano 17 września 201212 l Dla tej gry w 1997 roku kupiłem N64 zamiast PSXa Skończyłem ją dziesiątki razy na N64, emulatorach na Xboxie, PC, mam ją w Virtual Console na Wii i miałem ją na NDS, gdzie również wymasterowałem kilka razy (150 gwiazdek, wszystkie minigierki). Więc wiem, że warto
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.