Opublikowano 17 lipca 201113 l W jednym wywiadzie mówili, że wybrali do TEJ gry Cry Engine, bo umożliwia bardziej otwartą strukturę leveli. Liczę więc na dużą różnorodność i dużo możliwości wykonania zadania, bo liniowa gra o snajperze nie może być "z najwyższej półki". Rozumiem, jak jest to jeden level w CoDzie czy BFie, ale to ma być cała gra! A czy uważasz, że gra traktująca wyłącznie o byciu snajperem musi ociekać schematem? Każda misja może być różnorodna, nie musi być identyczna jak pozostałe. Po przykładzie Crysisa 2 widać, że dzięki CryEngine 3 lokacje wydają się być dość szerokie przez co gra stwarza złudzenie takiego sandboksa. W Sniper 2 poszli chyba w stronę terenów górskich więc może być ciekawie. Chyba źle mnie zrozumiałeś Właśnie myślę, że gra snajperska ma wszelkie predyspozycje do tego, aby nie ociekać schematem itd. Tylko, że w pierwszym Sniperze byliśmy prowadzeni za rączkę przez niemal cały czas. Liczę dokładnie na to samo co ty, czyli większą swobodę w rozgrywce.
Opublikowano 13 marca 201312 l Powiem jedno. Właśnie jestem po ograniu wersji na PC, Xbox i PS3. Na PC grafika wymiata i jest piękna, na ps3 i xbox360..... zostawię bez komentarza. To jakaś kpina jak ta gra wygląda. Dobrze, że chociaż jest ciekawa bo inaczej by mnie krew zalała.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.