Jump to content

Nemesis

Premium Member
  • Content Count

    6768
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nemesis last won the day on December 19 2009

Nemesis had the most liked content!

Community Reputation

950 Nie-random

About Nemesis

  • Birthday 07/20/1989

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Raccoon City
  • Zainteresowania:
    faster, stronger, better and more badass?
  • PSN ID:
    NemesisUS

Recent Profile Visitors

7443 profile views
  1. Nemesis

    Daymare: 1998

    Tak właśnie powinno zostać przedstawione Raccoon City w RE3 remake. Oczywiście na RE Engine. Daymare technicznie niedomaga ale nadrabia klimatem lat 90. Bawiłem sie przednio.
  2. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    Nadal jeszcze jestem w pierwszym akcie. Dzisiaj eksplorowałem wyspę, od czasów Wiedźmina 3 tak się nie wkręciłem w zwiedzanie otwartego świata. Aż korci, żeby zajrzeć do każdej pojedynczej chatki, nie używać szybkiej podróży, zatrzymywać się aby podxiwiax ten świat. Póki co, najlepszy open-worldzik od Sony.
  3. Gierka jest skierowana dla tych co pamiętają czasy strzelanek- platformerów PS2 i Xboxa. Już nawet wtedy nie była to wybitna marka. Dobra gierka o parodii inwazji kosmitów w USA. Jak będzie w promo to warto wziąć.
  4. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    To się nazywa fachowa opinia. Wszystko solidnie zargumentowane. Co do stealtn zgadzam się. Kompletnie odstaje od reszty gameplayu. Od razu wpadam w obozy i walczę jak na samuraja przystało.
  5. Nemesis

    The Last of Us Part II

    Abby ma ogólnie lepszy scenariusz.
  6. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    To tak jakby grać w Wiedźmina po angielsku. Tylko oryginał.
  7. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    Brakowało mi godnego następcy Wiedźmina 3. W sumie jakby przesunęli Cuszime i TLoU 2 na PS5 to nikt by nie psioczył na jakość grafiki. Bo to się prezentuje i porusza next-genowo, serio.
  8. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    Wkręciłem się w ten świat. Sama jazda konno w akompaniamencie tych szumiących drzew jest po prostu odprężająca. Taki sam efekt był właśnie w Wiedźminie 3. Rzadko zerkam na mapę, sporo miejscówek odkrywam po drodze. System walki jest świetne. Póki co jestem wciąż na pierwszej wyspie. Ciągle coś mnie odrywa od robienia fabuły.
  9. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    W tej gierce używanie szybkiej podróży to grzech. Te widoki cały czas zachwycają.
  10. Bo wszyscy patrzą przez pryzmat Wiedźminów. A to w sumie zupełnie inna gra się szykuje.
  11. Nemesis

    Ghost of Tsushima

    Mnie tylko na początku wkurzało jak po przegranej walce nie było już tej samej grupki tylko pojawiła się w innym miejscu. Często niedaleko pierwszej walki.
  12. Pani Motyl to była dla mnie próba wytrwałości z Sekiro. Dwa dni się z nią męczyłem. No i tradycyjnie końcowy boss zatrzymał mnie na prawie tydzień. Zgadzam się z Hendrixem co do małej przydatności zbieranych po drodze przedmiotów. Większość potyczek ogarnąłem bez wspomagaczy. W takim Dark Souls III czy Bloodborne użyteczność ze zdobytych łupów jest bardziej praktyczna. Ale system walki to jednak Sekiro. Zdecydowanie.
  13. Przecież to mogą być foty sprzed kilku a nawet kilkunastu miesięcy. Pewnie niedługo po wydanie Spidermana PS4 zapadła decyzja o tym rozszerzeniu.
  14. Nemesis

    Halo Infinite

    A Halo 4/5 ma takie za(pipi)isty design. Chief wygląda o ile lepiej niż dawniej. Większy, bardziej porysowany pancerz a nie rycerzyk w lśniącej zielonej zbroi.
  15. Tak właśnie myślałem, dzieki za info.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.