Jump to content

Lukas_AT

Użytkownicy
  • Content Count

    1816
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Lukas_AT last won the day on November 18 2017

Lukas_AT had the most liked content!

Community Reputation

692 Nie-random

About Lukas_AT

  • Birthday 02/20/1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Poznań
  • Zainteresowania:
    gry, film, sport, muzyka, psychologia
  • PSN ID:
    LucasX-AT

Recent Profile Visitors

3194 profile views
  1. Resident Evil 4 ogrywane w 2005 roku - jedno z najlepszych „doswiadczen” growych w zyciu.
  2. Poziom trudnosci na hardzie jest wymierzony idealnie, tak by gra byla wymagajaca, ale nie frustrujaca. Resident Evil 7 pod tym wzgledem byl o wiele gorszy i przesadzony i bez piły bym nie podchodził.
  3. Mogli by juz potwierdzic date PS Meeting majac na uwadze ludzi, ktorzy chca na ten dzien zagwarantowac sobie urlop w pracy, by ogladac transmisje na zywo.
  4. Najlepszym rozwiązaniem byłoby robienie gry przez dwa oddzielne studia, gdzie port na poprzednią generację byłby inną grą. Było tak w przypadku Battlefielda 3, gdzie wersje na PS3 i X360 miały mniej graczy i mniejsze mapy. Pewnych rzeczy nie dało się wtedy przenieść na konsole ze względów technicznych. A tu mamy mieć tę samą grę, ktora na next-genie przez to nie rozwinie swoich skrzydel. Tak wiec w przypadku gier cross-genowych zawsze jedna strona cierpi - albo poprzednia generacja dostaje port zrobiony na kolanie (gdy ten jest inna grą - Mordor, Forza Horizon 2), albo nowy sprzęt nie wykorzystuje potencjalu.
  5. Te plotki z trybem Windowsa to niezly zart. MS zarabia na tym, ze ktos kupi Wiedzmina 3 w Xbox Store lub wersje na plycie. I mialby zachecac do kupna na Steamie?
  6. Speed runy to rzecz opcjonalna dla kazdego. Jesli komus sprawia przyjemnosc to w czym problem. Tak samo jak sa ludzie, ktorzy przechodza Dark Souls uzywajac tylko piesci - tez mozna by powiedziec, ze obdziera to gre z klimatu, bo nie zbiera sie uzbrojenia czy rozwija postaci. Nie jest to rdzen gry, a dodatkowa zabawa dla tych, ktorzy gre ukonczyli kilka razy. Samo omijanie niektorych wrogow zawsze bylo obecne w Residentach. Juz w oryginalnej jedynce niktore zombiaki sie omijalo (np do góry nad jadalnią), by oszczedzac amunicje, ktorej brakowalo. Nie mowiac juz o hunterach czy pajakach w rezydencji - tam ucieczka grajac pierwszy raz byla koniecznoscia.
  7. PlayStation było dla mnie główną platforma do ogrywania wszystkiego. X360, X1 i Switcha kupilem dla exów, wiec jak te tytuly doliczysz do listy, to na pewno nie jest to 1/7, a juz na pewno nie 5% wszystkiego. Stawiam, ze kolejnej generacji 30-40% gier, ktore bede przechodzic w kombinacji PS5, Xbox i Switch to beda exy. Czasu na granie mniej niz za czasow PS3, gdzie wpadlo troche smieciowych multiplatform, wiec filtracja bedzie wieksza.
  8. Lukas_AT

    Stardew Valley

    I zbieranie jajek do specjalnego schowka. Do tego stół do craftowania, ktory pobiera przedmioty ze znajdujacych sie obok skrzyn, jakis nowy staw na farmie, nowe poziomy w kopalni... zreszta odkryjci sami. Przede mna jeszcze spokojnie 60h gry.
  9. Wcale tak malo tych gier first party sie nie ogrywa, gdy ma sie wiecej niz jedna konsle. Patrzysz na suche liczby. Ile z tych gier multiplatfomowych to kandydaci na GOTY jak Zelda, God of War lub Forza Horizon 4. Odfiltruj z multiplatform wszystkie tasiemce i badziewia od EA, Ubisoftu czy Activision i tych wartych ogrania multiplatfom AAA niewiele zostanie. Przewaznie trzeba dlugo czegac na jakis ceniony tytul multiplatfomowy pokroju Wiedzmina 3, Cyberpunka czy RDR2.
  10. Lukas_AT

    Stardew Valley

    Wrocilem po 100h grania po przerwie i nadal mam sporo do roboty. Musze w koncu zlapac wszystkie ryby, scraftowac i sprzedac kazdy przedmiot (wciaz mam jakies nieznane na liscie), a na samej farmie jeszcze jest sporo do zrobienia. Nowa zawartosc naprawde spoko - mam nadzieje, ze to nie ostatnia tego typu aktualizacja. Troche nowych przedmiotow, automatyczne dojenie zwierząt, mozliwosc posiadania wiecej niz jednej skrzyni do sprzedazy przedmiotow, nowe questy, sekrety, nowe bundle do zbierania na wzor questu z Community Center, nowe scenki i wiele wiecej. Znow gra mnie pochlonela.
  11. I nadal będą kupować, bo remastery i wsteczna będą żyć koło siebie. Jest wiele osób, które w dany tytuł jeszcze nie zagrało i wybierze lepszą jakość remastera, nawet jeśli ten będzie na początku droższy.
  12. Prawda, ale tez nie przypominam sobie, by te wolne bieganie jakos przeszkadzalo w rozgrywce, tak by uczynic ja wlasnie niegrywalna. Potworom tak czy owak latwo uciec - gracz ma wyjscie z sytuacji. Czy to byla walka z babka czy z ucieczka przed dziadkiem, nie czulem dyskomfortu. Co prawda te czworonozne potwory biegaly bardzo szybko, ale taki byl zamysl tworcow, by gracz wiedzial, ze stanowia zagrozenie. Dyskomfort z powodu slamazarnosci postaci czulem w oryginalnej jedynce, gdzie huntery mogly dopasc nas w sekunde i odciac glowe. Ale siodemka moim zdaniem nie powoduje tego dyskomfortu. Moze da sie to odczuc w tych dodatkowych trybach, grzie walczymy na czas, ale w nie nie inwestowalem czasu i te zostaly zaprojektowane po macoszemu, by przedluzyc gre.
  13. Jesli chodzi o AI to rzygam juz tym standardowym modelem skradania sie wpchanym glownie do open worldow, gdzie zabijamy z ukrycia oponenta na oczach drugiego (ktory nie reaguje), albo wbiegamy w krzaki 7 metrow od straznika i ten nas nie widzi. Chcialbym zeby na tym polu to poszlo do przodu.
  14. I jak długo byłbyś w stanie biec takim maksymalnym tempem by pobic rekord olimpijski? Akcja RE7 dzieje się całą noc. Normalny czlowiek po trzech takich interwałach stracilby początkową wydajność. A tu bohater jeszcze siluje sie z potworami, jest rzucany o ścianę itd. Wiec nic dziwnego, ze te całą noc biegnie truchtem.
  15. To wczesniejsze okreslenie to chyba re-imagine, bo remade i remake to to samo.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.