Jump to content

NHL 12


Recommended Posts

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=59356

 

759980062.jpg

 

To co mnie cieszy to powrót naprawdę dokładnych statystyk... niby detal, ale kiedy grałem w staruteńki NHL 2000, to mnie urzekł pierylion statystyk zarówno przed, po jak i w trakcie meczu, to jeszcze bardziej zbliżało grę do transmisji telewizyjnych.

Link to comment
  • Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nom i ja chyba też w to wejdę ,ostatnie NHL jakie grałem to od 2K 2009 :/ .Miałem zamiar kupić NHL 10 lub 11 ale na zamiarach się skończyło .

A za starych czasów na ps2 to się łupało tylko w NHL :) .

Poczekam na demko i zaopatrzę się najnowszą odsłonę

Link to comment
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ktoś z was grał już? Ja rozegrałem 1 tercję i na razie nic poza lepiej wykonaną widownią i nowymi animacjami nie zauważyłem...

Ja nie mam na chwilę obecną neta w domu, więc nie mam możliwości obadania. Ale jak te wielkie zmiany będą tylko marketingową ściemą to wycofam preorder.

Link to comment

Wyszło demko i wielkie rozczarowanie jak dla mnie . Nie tego się podziewałem strasznie topornie się gra (prowadzi zawodników ) ,mało dynamiczna gra ... wszystko jak by "na zaciągniętym ręcznym " . Ja dla mnie krok w tył względem NHL 11 a nawet 10 ( porównując dema ). Kilka zmian kosmetycznych względem poprzednich części nie zauważalnych gołym okiem ... czyli standard od EA w tasiemcach .

Na chwilę obecną gra nie jest warta tych 199zl już chyba lepiej kupić 11 lub czekać te 3-4 miesiące aż cena zejdzie o te 80zl .

Link to comment
  • 4 weeks later...

Dotarł do mnie w końcu NHL 12, zagrałem kilkanaście meczy i... REWELACJA. To, co wydawało się że jest idealne zostało poprawione, coś co było zaj.ebiste jest wy.ku.rwiste... Poniżej parę rzeczy które są nowe w tej edycji:

- Full Contact Physics naprawdę działa. Zderzenia hokeistów są liczone na bieżąco, a rezultat zderzenia jest zależny od: masy, prędkości, części ciała która została uderzona. Są i soczyste bodiczki, są też zwykłe wywrotki, potknięcia, odepchnięcia, są też zachwiania zawodnika który łapie równowagę i śmiga dalej. Zmiany są widoczne i poprawiają gameplay. Przepychanki pod bramką są fajne i dają duże możliwości strzelenia gola po przypadkowym odbiciu krążka. Widać że te sytuacje nie są schematyczne, tylko za każdym razem jest inaczej.

- Przewidujące AI też jest widoczne. Zawodnicy lepiej wychodzą na pozycje, ustawiają się podczas gry w obronie. Mniej jest sytuacji że wjeżdżamy do tercji obronnej przeciwnika i nie ma komu podać. Zawsze jest ktoś kto zamknie akcję albo przechwyci odbity od bramkarza krążek. Podczas ataku pozostawiają jedną nogę w tercji środkowej aby uniknąć spalonego.

- Bramkarze nie stoją jak wazony, tylko wyjeżdżają w pole, atakują zawodników drużyny przeciwnej, walczą o krążek. Jak ktoś popchnie bramkarza ten odwzajemnia cios i dochodzi do bijatyki.

- Winter Classic - mecz rozgrywany na lodowisku pod chmurką z padającym śniegiem. Fajny dodatek, nic ponadto.

To były nowości ostro reklamowane, a teraz rzeczy które się zmieniły:

- Zmieniona jest zmiana zawodnika. Kiedyś zmiana była na zawodnika najbliżej krążka, a teraz z zasadami Przewidującego AI. Zmiana może być na hokeistę, który wychodzi na pozycję i krążek dopiero dotrze do niego. Trzeba się przyzwyczaić do tego, i gra się naprawdę dobrze.

- Gra się inaczej niż we wcześniejsze edycje, zostały porzucone schematy na rzecz prawdziwego meczu hokeja. Porównam to do PES i Fify: PES swego czasu był schematyczny (rajd skrzydłem, wrzutka w pole karne i bramka) natomiast Fifa bardziej wyglądała jak prawdziwy mecz. Trzeba było kombinować, walczyć, starać się i wypracowywać sytuacje bramkowe. I tak właśnie wygląda NHL 12 - liczona na bieżąco fizyka krążka i zawodników powoduje że każda sytuacja wygląda inaczej.

- FaceOff i Slapshot wymagają lepszego timingu niż wcześniej. Trzeba odpowiednio poruszyć drążkiem aby wygrać uwolnienie (jeśli zrobimy to za wcześnie to zawodnik może się zachwiać i przewrócić). Podobnie jest ze strzałami - krążek nie jest już "przyklejony" do kija, tylko może odskoczyć czy po prostu odjechać od zawodnika i nici ze strzału. Opanowanie timingu to podstawa w tych kwestiach.

- Zawodnikom spadają kaski i zostają na lodowisku. Miałem sytuację że mój obrońca stracił kask i pół tercji śmigał bez niego, kask sobie leżał na łuku bandy i zmieniał kierunek krążka. Krążek się od niego odbijał.

- Zawodnicy na ławce rezerwowych reagują na mecz i zdarza się że prowadzą działania zaczepne - podstawiają kij zawodnikom drużyny przeciwnej jadącym obok ławki.

- Można bodiczkiem wyrzucić zawodnika za lodowisko przy ławce rezerwowych. Jest tam niższa banda. Szyby jeszcze nie udało mi się rozbić, ale ostro nad tym pracuję.

- Dodano trochę animacji, zawodnicy poruszają się bardziej realistycznie.

- Graficznie zmian nie ma dużo, twarze super jak zawsze, bardziej stonowana jest kolorystyka (np. koszulki zawodników Red Wings nie świecą czerwienią, kolor jest intensywny ale nie jaskrawy), odnoszę wrażenie że mniej starszą ząbki na krawędziach.

- W czasie meczu jak jakiś zawodnik się wyróżnia jest skrót sytuacji (fajna sprawa - jak w transmisji w TV), jak zdobyłem Zetterbergiem hat trick to pojawił się skrót z bramkami, a widownia zaczęła rzucać czapeczki na lodowisko.

- Menusy są ładniej zrobione, bardziej dopracowane.

- Po każdej tercji są wyświetlone ciekawsze momenty, można bardzo szybko obejrzeć replay danej sytuacji - bramki, bijatyki, zderzenia graczy.

 

Na chwilę obecną to chyba tyle nowości i zmian. Ja coś zauważę to dopiszę.

 

edit:

EA ma jakiś problem z serwerami i podczas wczytywania Season Mode albo GM gra się zawiesza. Pasek ładowania dochodzi do 100%, ale następuje freeze konsoli. Żeby tego uniknąć należy się wylogować z PSN i grać off line. Trzeba czekać aż EA naprawi ten błąd.

Edited by Kris77
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.