Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online


waldusthecyc

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym jednak wolal aby zaczeli poprawiać błędy.Ale tak na poważnie ,a nie patchami które psują.Dodatki dodatkami ale DICe niczego sie nie naumiało.Pewnie bedziemy dostawać takie patche psuje z musu, do BC3 które bedzie miało też problemy.

ja tez bym wolal, chociaz osobiscie bardzo malo ich trafiam, i nie mam takiej (pipi)icy jak niektorzy tutaj, ktorym podobno w kazdym meczy zdarzają sie kosmiczne rzeczy

 

jedyny powazny bład jaki mam to ten ze snajperką z dlc ktorą gość trzyma jak francuz (ręce do góry!) , ale mało mnie to boli bo i tak nie mialem zamiaru jej uzywac zbytnio

 

 

btw druga snajperka z BTK wydaje sie miec statsy podobne do M98 , moze troszke słabsze ale bliżej jej do M98 niż do SV98 (tak na oko)

 

 

 

z innej beczki - podejzewam ze nowe rzeczy pojawia sie na battlelogu dopiero po pełnej premierze (na pc i X) czyli dopiero w polowie nastpenego tygodnia. najpierw mysalem ze nie zdążyli albo coś . ale czuje że poprostu czekaja aż wszyscy beda mieli dlc zeby umieścic rzeczy z niego na battlelogu. szkoda bo to utrudnia sledzenie postepów

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

uzyj wyszukiwarki serwerów i odszukaj taki serwer w którym playlista składa się tylko z map B2K

Gdzie mam to znaleźć?

 

wciskasz R3 i zaznaczasz sobie że chcesz tylko mapki z dodatku

 

a i jak ktoś chce wbić sobie trophy za pływanie w basenie to można to zrobić na zatoce oman na ostatniej bazie

Edytowane przez mersi
Odnośnik do komentarza

Są jakieś promocje na dog tagi na terenie Europy? W US&A można dostać paczkę niezłych blaszek za obejrzenie trailera filmu (Act of Valor), albo wpisując kod z nakrętki napoju (Dr. Pepper), a u nas zdaje się, że nie ma nic takiego. Nawet na PC logując się na stronie Alienware można dostać niezłą blachę (zęby kostuchy!). Wiecie coś na ten temat bo szukam i niczego znaleźć nie potrafię?

Edytowane przez mclusky
Odnośnik do komentarza

Irytuje mnie powoli Javelin- obiecywalem sobie wiecej,duzo wiecej po tym sprzecie. Wczoraj na Kanałach jeżdżę sobie czołgiem, patrzę, a tu ktoś little birdy ponaświetlał laserem (odkad gram to dopiero drugi raz mi sie to zdarzylo), a ze mialem Javelina akurat pod reka, to wysiadlem i zaczalem naparzac. Wystrzelilem w sumie 4 czy 5 rakiet i nie trafilem ani razu! :confused: Nie mam pojecia, dlaczego- wygladalo to tak, jakby rakiety po prostu nie dolecialy czy zgubily slad, mimo ze przy naprowadzaniu laserowym to nie powinno sie zdarzac, no i tyle razy?!?

Kolo, ktory namierzal, tez zadnych punktow nie dostal i po paru minutach przestal to robic, pewnie myslac, ze nikt nie korzysta z tego i tak...

 

W ogole wczoraj nad Sekwaną trafilem chyba na goscia z Dice- ubił mnie jakis kolo giwerą z 12x lunetą, ale niestety nie mialem okazji zabrać mu dog taga, zeby sprawdzic i sie upewnic :)

 

EDIT: @Yano: aaa, widzisz, calkiem możliwe :)

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

W ogole wczoraj nad Sekwaną trafilem chyba na goscia z Dice- ubił mnie jakis kolo giwerą z 12x lunetą, ale niestety nie mialem okazji zabrać mu dog taga, zeby sprawdzic i sie upewnic :)

to nie musial być gość z dice , bronie z BTK mają odrazu odblokowaną lunete x12, nawet karabinki inżyniera, zupełnie nie wiem po co :P i tez nie wiem po co ktoś tej lunety używa, w koncu na taka odległosci odrzut broni powoduje znikoma skuteczność

jedynie karabiny assaulta mogą jeszcze miec troche sensu ustawione na pojedynczy ogien, ale z drugiej strony to wtedy luneta x8 jest lepsza, bo x12 to ma sens dopiero na wielkie odległosci, na bliskie nie da sie na celwoac bo za małe pole widzenia jest jak sie celuje do kogoś względnie blisko (co z tego że czyjaś głowa zajmuje cały celownik skoro może on uciec z pola widzena i cieżko go śledzic)

Odnośnik do komentarza

Ale mialem kilka fajnych meczy przed chwila: padl m. in. rekord dla heli skauta: 2170 pkt.- glownie dzieki temu, ze mialem kumatego goscia w zespole, ktory wskoczyl ze spawarka i naprawial. Skaut jest prawie niezniszczalny w takim ukladzie :) W sumie dopiero niedawno z Waszych komentarzy wyczailem, ze to w ogole jest mozliwe- gdyby w bojowych to dzialalo, to dopiero bylaby miazga :D

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie jako pilota to bomba :)

 

PS: Nie gadajcie, ze stingery nic nie potrafia w walce z heli, zwlaszcza ze skautami- jak nie ma inzyniera (a grajac z randomami zazwyczaj nie ma), to bez problemow da sie go zestrzelic. Przede wszystkim one wystepuja glownie na kanale i demawendzie, a wiec mapach najeżonych wieżami, budynkami, dźwigami, taśmociągami i innym przeszkodami, gdzie strzelec po pierwsze moze sie naprawde dobrze ukryc, a po drugie jesli juz nawet go namierzysz, to ciezko sie tam lata na niskim pulapie zeby go zdjąć, a z wysokiego- przy celownikach w tych maszynach- prawie graniczy to z cudem.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy było ale Pracownik Dice przedstawił przyszłą listę poprawek, jest to nie potwierdzone oraz nie wiadomo jeśli wyjdzie patch to w jakiej ilości

 

  • Slightly increased the AEK971 recoil.
  • Slightly increased the ASVAL recoil.
  • Added Extended Mags to the ASVAL.
  • Slightly increased the recoil on the M249.
  • Reduced the recoil of the SKS rifle.
  • Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
  • Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
  • Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
  • Increased the damage of the G3, M60, and M240 at close range.
  • Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
  • Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
  • The Radio Beacon, Mortar, Mav, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
  • C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
  • The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player’s death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
  • Claymores now also persist through death, the player can have 2 claymores planted.
  • 9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
  • Increased the damage of the 9x39mm rounds.
  • Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
  • Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
  • All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
  • Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range.
  • Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
  • Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
  • Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
  • Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper aiming reticule.
  • The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
  • The spread for buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.
  • Semiautomatic weapons will no longer “jam” if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.
  • Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry. Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.
  • Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
  • Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
  • Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
  • Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
  • Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
  • Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
  • Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
  • Increased the damage the MBT’s primary weapon does to other main battle tanks.
  • AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
  • Reduced the damage AA missiles do to jets.
  • Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
  • Slightly reduced the damage of Jet cannons.
  • Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
  • Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
  • Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
  • Helicopter guns should now suppress correctly.
  • Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
  • Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
  • Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
  • Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
  • Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
  • Adjusted the F35′s Center of Mass and Lift Engine for more stable, level flight.
  • Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other air craft.
  • Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
  • Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
  • Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
  • You can now spot with the EODbot.
  • Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
  • Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
  • Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
  • Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
  • Reduced the black screen fade in time on spawn.

 

 

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie jako pilota to bomba :)

 

PS: Nie gadajcie, ze stingery nic nie potrafia w walce z heli, zwlaszcza ze skautami- jak nie ma inzyniera (a grajac z randomami zazwyczaj nie ma), to bez problemow da sie go zestrzelic. Przede wszystkim one wystepuja glownie na kanale i demawendzie, a wiec mapach najeżonych wieżami, budynkami, dźwigami, taśmociągami i innym przeszkodami, gdzie strzelec po pierwsze moze sie naprawde dobrze ukryc, a po drugie jesli juz nawet go namierzysz, to ciezko sie tam lata na niskim pulapie zeby go zdjąć, a z wysokiego- przy celownikach w tych maszynach- prawie graniczy to z cudem.

Spada po 3 stingerach,także sporo wytrzyma.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...