Opublikowano 5 czerwca 201212 l Ja pierdziele jaka wioska Japonce jednak po(pipi)ane sa Reggie to chyba nie Japończyk.
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Jedno jest pewne. Oglądając konfe N, żal mi dupę ściska, że Sony i M$ nie pokazali nowych zabawek
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Ja pierdziele jaka wioska Japonce jednak po(pipi)ane sa Reggie to chyba nie Japończyk. Chodziło mi o zabawe pluszanka
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Oglądając konfe N, żal mi dupę ściska, że Sony i M$ nie pokazali nowych zabawek Ale Sony pokazało gry, które nie maja prawa pójść na PS3, a jednak pójdą.
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Ciekawe czy to będzie wygodne z tymi przyciskami na krawędziach i na tylnej ścianie przy tych gabarytach.
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Skoro maja pokazac tyle gier w godzine, to przy takiej ilości gadania spodziewam sie jeszcze biedniejszych trailerów niż miał MS.
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Specyfikacja WiiU podobno: http://www.neogaf.co...ad.php?t=476997 Main Application Processor PowerPC architecture. Three cores (fully coherent). 3MB aggregate L2 Cache size. core 0: 512 KB core 1: 2048 KB core 2: 512 KB Write gatherer per core. Locked (L1d) cache DMA per core. Main Memory Up to 3GB of main memory (CAT-DEVs only). Note: retail machine will have half devkit memory Please note that the quantity of memory available from the Cafe SDK and Operating System may vary. Graphics and Video Modern unified shader architecture. 32MB high-bandwidth eDRAM, supports 720p 4x MSAA or 1080p rendering in a single pass. HDMI and component video outputs. Features Unified shader architecture executes vertex, geometry, and pixel shaders Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel) Read from multi-sample surfaces in the shader 128-bit floating point HDR texture filtering High resolution texture support (up to 8192 x 8192) Indexed cube map arrays 8 render targets Independent blend modes per render target Pixel coverage sample masking Hierarchical Z/stencil buffer Early Z test and Fast Z Clear Lossless Z & stencil compression 2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes sRGB filtering (gamma/degamma) Tessellation unit Stream out support Compute shader support GX2 is a 3D graphics API for the Nintendo Wii U system (also known as Cafe). The API is designed to be as efficient as GX(1) from the Nintendo GameCube and Wii systems. Current features are modeled after OpenGL and the AMD r7xx series of graphics processors. Wii U’s graphics processor is referred to as GPU7. Sound and Audio Dedicated 120MHz audio DSP. Support for 6 channel discrete uncompressed audio (via HDMI). 2 channel audio for the Cafe DRC controller. Monaural audio for the Cafe Remote controller. Networking 802.11 b/g/n Wifi. Peripherals 2 x USB 2.0 host controllers x 2 ports each. SDCard Slot. Built-in Storage 512MB SLC NAND for System. 8GB MLC NAND for Applications. Host PC Bridge Dedicated Cafe-to-host PC bridge hardware. Allows File System emulation by host PC. Provides interface for debugger and logging to host PC. Edytowane 5 czerwca 201212 l przez Hela
Opublikowano 5 czerwca 201212 l Podziwiam ludzi którzy wymyślają nadal nowe nazwy z Mario w tytule. Batman, Zwyrol kisiel hehe.
Opublikowano 5 czerwca 201212 l sam nie wierzę ale ekstra prezentują się te bajery na tablecie. taka mapka w GTA, menu, wybór rzeczy itd. mega
Opublikowano 5 czerwca 201212 l sam nie wierzę ale ekstra prezentują się te bajery na tablecie. taka mapka w GTA, menu, wybór rzeczy itd. mega To samo masz na... telewizorze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.