Opublikowano 10 maja 201212 l Ja już wiem, czym będę zabijał pomioty Diablo http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/witch-doctor#hcYVTd!WdT!caYZYc Ewentualnie Soul Harvest zamienię na Hount + Resentful Spirit lub Spirit Barrage
Opublikowano 10 maja 201212 l jak juz szaman to coś takiego u mnie: http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/witch-doctor#bZYViT!ged!cccccc summony + obszarówki
Opublikowano 10 maja 201212 l Planowałem grać tym typem, ale rzucanie wazonami z pająkami w becie ciut mnie zniechęciło ;/
Opublikowano 10 maja 201212 l Ja jako pierwszą postać wybieram doktora z takim nastawieniem na zabawę: http://eu.battle.net...gdkT!bYf!acaYaZ EDIT: Ja ogólnie strasznie jestem nastawiony na ten Spirit Barrage wierząc, że będzie tak samo dobry jak słynny skill nekromanty z D2 "Duch Kości" Zobaczymy za 4 dni Edytowane 10 maja 201212 l przez Sobies
Opublikowano 10 maja 201212 l Problem taki, że teraz możemy sobie zrobić "build idealny" a jak przyjdzie do praktyki to się może okazać, że połowa naszych pomysłów się nie sprawdza...
Opublikowano 10 maja 201212 l Panowie a mozecie podpowiedziec cos na build dla DH. nie gralem bety, wiec nawet nie mam pojecia co i jak wyglada w praktyce:) z gory dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi.
Opublikowano 10 maja 201212 l Mi DH strasznie topornie się grało i w ogóle go nie czułem, więc nie pomogę.
Opublikowano 10 maja 201212 l To nie WoW, nie ma takich restrykcji w buildach - każdy będzie grał tym co mu przypasuje pod względem stylu
Opublikowano 10 maja 201212 l Panowie a mozecie podpowiedziec cos na build dla DH. nie gralem bety, wiec nawet nie mam pojecia co i jak wyglada w praktyce:) z gory dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi. przeciez nie bylo premiery a w becie były zr 4 skille , nikt nie wie jaki build bedzie dobry pzoatym skille mozesz zmieniac bez żadnych kar, mozesz je sobie zmieniac co kilka sekund, wiec sam sobie wyprubujesz rozne rzeczy i jak cos sie nie spodoba to zmienisz a jak spodoba to bedziesz używał
Opublikowano 11 maja 201212 l Autor Po to jest osobna tablica, żeby nie robić bałaganu. Załóżcie sobie temat o DH i tam się zastanawiajcie. Ja jako pierwszą postać wybieram doktora z takim nastawieniem na zabawę: http://eu.battle.net...gdkT!bYf!acaYaZ EDIT: Ja ogólnie strasznie jestem nastawiony na ten Spirit Barrage wierząc, że będzie tak samo dobry jak słynny skill nekromanty z D2 "Duch Kości" Zobaczymy za 4 dni Też się zastanawiałem nad Wall of Zombies, ale podejrzewam, że będzie to równie skuteczne co Bone Wall w D2, lepiej już wziąć Grasp of the Dead z runą spowalniającą. Edytowane 11 maja 201212 l przez Shankor
Opublikowano 20 maja 201212 l Mam dwa pytania nie tyle o strategię, co o mechanikę Diablo, bom newbie 1) Używając Poison Dart / Splinters, to posiadając staty HP per Hit dostaję danę liczbę HP za każdy z trzech dartów, prawda? Ale jak sprawa wygląda w przypadku DoTów? Jeżeli rzucam na grupkę Locust Swarm, to dostanę HP jedynie raz za każdego zainfekowanego moba, czy regen będzie mi tykać wraz z każdym tickiem DoTa? Jeżeli użyję Haunta (pomijamy runę na pasywne HP regen) to dostanę HP tylko wtedy gdy trafię w cel, czy także gdy duch przeskoczy na nowy cel? 2) Locust Swarm zadaje 360% w przeciągu 8 sekund. To nam daje 45% owego damage tyka co sekundę. Runa could of Insects wydłuża czas trwania z 8 do 10 sekund. Ale jak to wpływa na damage? Czy teraz co sekundę wróg będzie otrzymywał jedynie 36% damage? Czy może należało by to przeliczyć w taki sposób: 45% dmg co sekundę x10 sekund = 450% dmg. Na pierwszy rzut oka wydaje się słaba ta runa. No ale jak mówiłem, jam newbie i dopiero się "uczę" mechanikę wykorzystywać w sposób optymalny
Opublikowano 3 czerwca 201212 l Autor http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/witch-doctor#hfQZRT!bZW!acZacY Póki co dałem sobie spokój z psami i wybuchem. Fetysz z runą do regeneracji many i spamowanie zombie bears na potworki spowolnione graspem i ew. acid cloud.
Opublikowano 3 czerwca 201212 l Szakira, w razie problemów: Ten build, taka kolejność skilli, od 1 do 4, i przez Hell lecisz jak przez masło. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aZUdfS!bZV!aaaZcY Edytowane 3 czerwca 201212 l przez Kazuun
Opublikowano 4 czerwca 201212 l Szakira, w razie problemów: Ten build, taka kolejność skilli, od 1 do 4, i przez Hell lecisz jak przez masło. http://eu.battle.net...UdfS!bZV!aaaZcY Wyrabiasz przy tym z mana ?! Bo niedźwiedzie kosztują fortunę. Ja tam bawię się tak, jednak jestem dopiero na trzecim akcie piekła, bo miałem wymuszoną przerwę ponad tydzień od gry: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#afUdPQ!WUV!accZbb
Opublikowano 4 czerwca 201212 l @Sobies To nie jest Stampede Bear build, więc tak - wyrabiam. To jest moja osobista mieszanka Dart i Bear buildów. Jak chcesz heavy Bear build to robisz: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#fQUdPT!bUW!cbaZbY Odpalasz Garga + Fetysze po to by mieć tanka i połowę z wymaganych skilli na CD. Wbijasz ze SW + SH by mieć kolejne 2 na CD i spamujesz misie. Wtedy nie masz probowmów z maną, a damage jest nieziemski. Tyle, że ten build jest dla mnie zbyt nudny więc się nie bawiłem. Dart build polega na wzięciu Poison Dart -> Splinters, attack speed na gear, Life per Hit i dobraniu 5 skilli które pomoga Ci przeżyć (wedle woli w sumie). Build który podałem Shankorowi wcześniej lubię dlatego, bo: - uwielbiam Locust Swarm - takie fajne fire and forget - misie w chwili gdy mam okazję/konieczność do mocnego DPSu aoe - ładny surv dzięki pasywce, Spirit Walk oraz Soul Harvestowi z Siphonem - Darty by sobie pluć z daleka w niegrzeczne mobki i rozwalac otoczenie
Opublikowano 22 sierpnia 201212 l Autor O ja was przepraszam. Zagrałem sobie chwilkę po patchu z buildem http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#SZYTVU!ade!YaYYZa Moby, czempiony, Warden, wszystko - po prostu się topiło. Grasp + firebomb w środek, psy i potwór trzymają wszystko w kupie, ja otwieram chrupki. Jak będę miał chwilę czasu to zobaczymy czy dalej niż w 1 akcie da się grać. Póki co czuję, że WD jest przesadzony ;-) Ewentualnie zmienię runę w firebomb na tą co zostawia kałużę, ale póki co jest plaża.
Opublikowano 14 grudnia 201212 l Witam, Zakupilem dzis diablo 3, nie siedze w temacie. Czy da sie doctora zrobic pod summonera tak jak to bylo z necro w d2?
Opublikowano 16 grudnia 201212 l Na normalu daje rade, wiec jeszcze chwile zostane przy summonerze. Powinienem sie skupiac na maksowaniu siły zeby pety mocniej bily?
Opublikowano 16 grudnia 201212 l Autor Grając Szamanem skupiaj się na zbieraniu inteligencji i witalności oraz odporności. Siła nie ma tu nic do gadania. Normal to tak naprawdę tylko wprowadzenie i szansa na zaznajomienie się z mechaniką. Na inferno psy raczej są zbyt słabe, ale już gargantuan jest solidnym wsparciem jako tank.
Opublikowano 19 grudnia 201212 l http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#SZURYT!agd!bZabYY takiego uzywam, na piekle jeszcze daje rade. Jesli chodzi o itemy to mysle o czyms podobnym ten regen hp pozwala summonom dluzej przezyc. http://us.battle.net/d3/en/profile/Peter-1403/hero/5983291 Edytowane 19 grudnia 201212 l przez Traktorzysta
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.