Skocz do zawartości

Jonny2003

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna
  1. Rozwalił mnie tekst, że WII U ma najwięcej tytułów w 1080P i 60 FPS pod komentarzem Ubi, że WII U jest za słabe na najnowszego Assasina. Co z tego, że ma skoro te gry jakością grafiki odstają od poziomu PS4/Xbone. Full HD i 60 FPS kosztem czego innego. Takim sposobem da się zrobić każdą grę na każdą platformę nawet na PS3 i X360 wszystkie gry mogą być w 1080P i 60FPS. Takie tłumaczenie rozumiałbym gdyby np takie Shadow of Mordor wyszło na wszystkie 3 konsole i tylko na WII U(przy takiej samej grafice jak na PS4) gra chodziła w 60 klatkach. Albo inna multiplatformowa gra. A że jakieś exclusywne popierdółki w których łatwo jest uzyskać 1080P i 60 FPS bo nie potrzebują wiele mocy jak Mario Kart są to wcale nic nie świadczy o mocy konsoli.
  2. Nie podoba mi się to, że na głównej stronie PPE często dajecie tendencyjne antypirackie artykuły, w których wszelkie odmienne opinie(np moja) są usówane. Powiem wam tak : "nie pamiętał wół jak cielęciem był". Czy wy nie wiecie, że macie jeszcze masę starych czytelników takich jak ja, którzy pamiętają was jeszcze z czasów PSXa i katowickiej giełdy? I macie za to szacun, albo mieliście. Bo zawsze wasz punkt widzenia był tam gdzie punkt siedzenia (w starych PSX Extreme artykuły w stylu "Wywiad z piratem" lub kącik o przeróbkach). A teraz jak macie sklepy i zarabiacie na oryginałach to nagle antypirackie świętoszki. W komentarzach tylko zostają komenty prawiczków którzy wydają po 250 zł w waszym sklepiku na oryginały, reszta do kosza. Piractwo jest złe i be bo... my na tym nie zarabiamy. Już nie piszecie "wiemy jak jest". I nie piszcie że się zmieniło, bo ciągle tak jest tylko wy jesteście już po przeciwnej stronie barykady.
  3. Na joypadzie od X360 normalnie nie da się grać w Tekkena Nie wiecie czy takie coś: http://www.video-play.pl/index.php/71,964,max_shooter_adapter_myszki_klawiatury_pc_do_xboxa_360_may_flash lub XFPS V3 Sniper banują na Xbox Live?
  4. On gra na piracie, więc chyba nie da się zalogować na xbox live o ile istnieją jakieś pirackie serwery w co wątpię. Na TZ pisali, że jest możliwość min wrócenia do początkowej pozycji w practice, wraz z naprawieniem dziur w ścianach i podłożu za pomocą select+kwadrat, oraz dodano możliwość ustawienia przeciwnika tak, by po upadku/rzucie odtaczał się na bok. Granie na piratach na live to nie problem bo jak są spaczowane to bardzo małe ryzyko bana(wiem coś o tym ) tylko granie przed premierą to jest pewny ban. Jest reset postaci.
  5. Ja tam nie zauważyłem chrupania animacji Ravena. Gdy robi swoje "rozdwojenie" to jego postać "mruga" (coś w stylu tego jak się zabiłeś dawniej w zręcznościówkach to jak zacząłeś od początku to przez chwilę "mrugałeś" że to tak nazwę) szybko pojawia się i znika i być może to powoduje wrażenie chrupania gry.
  6. Nie wybija jak by nie weszło. Dawniej po tył+1,2,1 wchodziły jeszcze 2 flipy jak przeciwnik był w powietrzu, teraz go odrzuca i nima juggli Niestety przechodząc arcade mode i pokonując bossów przynajmniej na poziomie easy filmiki zakończeniowe mi się nie pojawiają. Podobno trzeba przejść w scenario, ale na początku nie można wybierać postaci w tym trybie a scenario to ulica. Nieźle namieszali...
  7. Pograłem trochę dłużej i grafika coraz bardziej mi się podoba. Można włączyć AA wyłączając blur a gra wygląda i bez niego świetnie, a krawędzie mniej rażą oczy Twarze postaci na zbliżeniach wyglądają genialnie. Wg mnie lepiej niż w DOA4 i VF5. Bardzo dobre efekty świetlne i HDR. Może tekstury aren nie są tej klasy co DOA4 ale za to dużo więcej mocy konsoli poszło na postacie i ich animację i pod tym względem Tekken rządzi. No i nie mówiąc o grywalności która jest najlepsza z nich wszystkich. Tekken to Tekken - najlepsza bijatyka od czasów PSX i chyba tak pozostanie
  8. MAM!!! Nie pytajcie skąd ale jest. Pół dnia się męczyłem, żeby to odpalić ale wreszcie udało się. Wczytywanie jest całkiem krótkie(na oko mniej niż 10 sekund, nie mierzyłem z zegarkiem w ręku, ale nie jest uciążliwe) a gry jeszcze nie zrzucałem na dysk, idzie z płytki której dzięki Bogu tym razem nie spaliłem Niestety na pierwszy rzut oka widać brak antyaliasingu i krawędzie są dość widoczne. Nie jest to niestety obraz żyleta jak np w VF5 lub DOA4. Graficznie nie jest źle, ale jak na Namco to mogłoby być lepiej Grałem parę walk w offline mode (online przed zakupem gry omijam) i zauważyłem dość duże zmiany w ciosach postaci. Ostatnim Tekkenem w jakiego grałem była 5 część na PS2 i ciosy od tego czasu bardzo się pozmieniały. Wogóle to masa starych kombinacji nie działa, nawet flipy Lawem robi się chyba inaczej bo 3+4 to jakiś cios nazwany "ab cruncher" o ile wogóle jeszcze są. Tył+1,2,1 odrzuca zamiast wybijać do góry. Ech. Ciężko się będzie przestawić. Spadam dalej grać. Można wyłączyć motion blur i wtedy krawędzie mniej walą po oczach(chyba wtedy aa x2 się załącza ale nie jestem na 100 proc pewien)
  9. Czas wczytywania się walki: 40 sekund o_0 Czy kogoś w Namco boli głowa, czy ta generacja konsol jest naprawdę tak aż kiepska? To pewnie wersja PS3 doczytywana z Blueray, tam wszystko się tak długo wczytuje. Na szczęście są jeszcze dyski twarde.
  10. Może będzie jakiś wcześniejszy przeciek T6, w wersji "demo" przed zakupem W sumie Forza 3 w wersji "demo" wyszła jakieś 10 dni przed premierą.
  11. Ta, u mnie w klozecie też woda nie wygląda jak woda. To znaczy, że jest gorsza niż w DOA? <_< Polecam ściągnąć z PSN trailer T6 TGS w HD i wtedy dopiero się wypowiadać na temat grafy, bo takie ocenianie oprawy po filmikach z youtube to sobie można... Tutaj sobie zobacz: http://www.gamersyde.com/news_tgs09_more_tekken_6-8625_en.html Woda tak samo jak za czasów PS2 sztucznie nałożone błyski i zero odbić, rusza się jak galareta,beznadzieja. Gdzie tam jej do fachowej wody z DOA4 robionej na pixelshaderach, a nie na programowych sztuczkach w której jest porządne falowanie i wszystko się odbija, wygląda naturalnie. http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2776/Tina-vs-Brad-Wong/ filmik z niskiej rozdziałce i słabej jakości ale i tak widać Jak pisałem o braku zastosowania pixelshaderów i efektach rodem z PS2 to wiedziałem o czym piszę. Dobra wygrałeś, Tekken ma gorszą wodę niż DOA, teraz skoro już nam to uświadomiłeś możesz poczuć się spełniony. ps. Weźcie stąd tego kolesia bo mu z ewgf'a wyjade Tak to gadać z fanbojami. "DOA4 jest brzydkie BO JEST TYLKO NA X360" a nawet na oczy tego nie widzieli...znawcy...
  12. Ta, u mnie w klozecie też woda nie wygląda jak woda. To znaczy, że jest gorsza niż w DOA? <_< Polecam ściągnąć z PSN trailer T6 TGS w HD i wtedy dopiero się wypowiadać na temat grafy, bo takie ocenianie oprawy po filmikach z youtube to sobie można... Tutaj sobie zobacz: http://www.gamersyde.com/news_tgs09_more_tekken_6-8625_en.html Woda tak samo jak za czasów PS2 sztucznie nałożone błyski i zero odbić, rusza się jak galareta,beznadzieja. Gdzie tam jej do fachowej wody z DOA4 robionej na pixelshaderach, a nie na programowych sztuczkach w której jest porządne falowanie i wszystko się odbija, wygląda naturalnie. http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2776/Tina-vs-Brad-Wong/ filmik z niskiej rozdziałce i słabej jakości ale i tak widać Jak pisałem o braku zastosowania pixelshaderów i efektach rodem z PS2 to wiedziałem o czym piszę.
  13. Taka woda jak tutaj jest dużo gorsza niż w DOA . Wygląda jak rtęć a nie woda. http://www.youtube.com/watch?v=JcHzJP5W5Rg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...