Skocz do zawartości

Rillas

Użytkownicy
  • Postów

    457
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

96 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 114 wyświetleń profilu
  1. Rillas

    Tanio, a dobrze.

    Czemu 'byly'? W jukeju placki zdelegalizowano i tylko największe zakapiory w podziemiu mają odwagę na takie wyskoki?
  2. Rillas

    Ghostwire: Tokyo

    Jesli wyciagna na zielono to bedzie to zdecydowanie ocena z nadwyzka. Jeszcze do tego co pisalem ostatnio wspomne na koniec tylko o samym strzelaniu z palcow, ktore jest po prostu fatalne. Trzy rodzaje 'tkania' (wiatr daleki dystans, woda sredni dystans delikatnie szerszy pocisk i ogien na krotki dystans i obrazenia aoe) roznia sie tak niewiele, ze ostatecznie bije sie po prostu tym co jest na stanie, bez ladu i skladu. Jedyna taktyka na hardzie jaka jest wymagana to wybic najpierw najbardziej agresywnych przeciwnikow, a potem tych bardziej statycznych. Samych przybyszow jest 23 (z czego 5 to wieksze bossy), niby na papierze duzo ale w praktyce wiekszosc na jedno kopyto (z podzialem na kilku szybkich, wolnych, range i latajace).
  3. Rillas

    Ghostwire: Tokyo

    Wlasnie nie wiem na ile byly tam naciski Pana Sony czy przypadkiem nie Pana Bethesdy/M$. Sony chyba tyle co zaplacilo za eksluzywnosc czasowa.
  4. Rillas

    Ghostwire: Tokyo

    Fabula na 8h, mozna przejsc w ogole nie zbierajac pierdol wiec jak ktos chce tylko Shinji Mikami experience to przynajmniej nie bedzie jojczył, ze musi odwalac jakis szajs żeby odblokowac dzielnice (poza bramami tori - odpowiednikami wież ubi). 100% to jakies 30-40h w zaleznosci od tego czy będzie jechane z mapka czy bedzie zabawa w szukanie znajdziek na wlasna reke. Zdecydowanie tej grze zaszkodzilo wsadzenie w formule open worlda, wielka szkoda.
  5. Rillas

    Ghostwire: Tokyo

    Ciekawe czy recenzenci też będą tacy zachwyceni
  6. Rillas

    Ghostwire: Tokyo

    Kotki, pieski, jenoty... Tylko ludzi trochę brak
  7. Rillas

    Ghostwire: Tokyo

    Podejrzewam, ze na premiere zrezygnuja z tych wszystkich permutacji i zostawia 2-3 tryby. Swoja droga nie podejrzewalem przenigdy, ze w 2k22 bede sie powaznie zastanawial czy odpuscic 60kl dla lepszego quality i RT. Te odbicia to czesto 50% tego co widac na ekranie wiec RT moze byc tu kluczowy. No i oczywiscie platynowe zboczenie - TEW1 i 2 byly wymagajace,wiec i tu licze tu na cos ciekawego, a nie kolejny exowy samograj.
  8. 6 z czego dwa w ramach misji fabularnych
  9. Sen jest dla słabych!
  10. 60h na very hard, pewnie na normalu max 50h - nie ukrywam parę sekwencji irytujących/wymagajacycg było i trzeba było coś tam restartować. Ale do 100% to jeszcze zostało z 30-40h, trzeba zajrzeć pod każdy kamień its
  11. Skończone, no kurła teraz nie pozostaje nic innego jak hibernacja i czekanie na dlc. Jest już jakieś info o takowym w planach? Nie pamiętam jak to wyglądało w przypadku Frozen West i kiedy było o nim wiadomo.
  12. Powerpyx pisze o autopopie, ja nie widzę żadnego importu, pewnie dodadzą w patchu pytanie tylko którym
  13. Spokojnie, samej fabuły 30h a czyszczenie to pewnie lekko drugie tyle. Będziemy jeszcze mieli po dziurki w nosie Rudej.
  14. Tylko w AC:V trzeba było robić większość rzeczy w poszczególnych regionach, żeby ruszać fabułę do przodu. Natomiast w HFW te 40h to wątek główny i gra nie zmusza nikogo na siłę do zbierania skór bobra.
  15. I dalej wygląda niewiele lepiej na trybie wydajności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...