Skocz do zawartości


apollo

Użytkownicy
  • Zawartość

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana apollo w dniu 28 Luty

Użytkownicy przyznają apollo punkty reputacji!

Reputacja

99 Exclusive Sony

O apollo

  • Urodziny 01.01.1868

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

617 wyświetleń profilu
  1. apollo

    Mundialowy typer 2018

    Też wchodzę
  2. apollo

    13 Reasons Why - 2017 - Netflix

    Ta, grali w kosza, ale pewnie jak to w liceum wielu uprawia kilka dyscyplin. Pomijając cholernie słabe recenzje, czytałem, że w tym sezonie jednemu gościowi więc nie bardzo mam ochotę to oglądać.
  3. apollo

    Lody

    Są bardzo dobre, ale hageny i ben&jerry's to jednak półka wyżej. Jeśli nie byłbym takim skąpcem, to by częściej wpadały
  4. apollo

    Fear the Walking Dead - 2015 - AMC

    Szkoda tylko tego jak wygląda. W Californication naprawdę fajnie się prezentowała, a tu tak średnio.
  5. apollo

    NETFLIX

    Dzięki za stronę przyda się. A Chapelle jest na mojej liście best of the best, więc standupy obejrzane
  6. apollo

    NETFLIX

    Cholera szkoda, bo tak samo dobry jest. Podobnie było ze specialami Bill Burra, kiedyś wszystkie tam były.
  7. apollo

    NETFLIX

    Delirious, a kilka lat później nakręcił Raw - oba są super. A blantman kiedyś polecałeś marvelous mrs maisel i jakoś we łbie mi to zostało. Kilka dni temu w końcu obejrzałem i ten serial jest naprawdę dobry, dzięki wielkie!
  8. apollo

    Piwo

    I tego o smaku coli też. Wtedy to były jedyne "piwa", które mi smakowały
  9. apollo

    NBA

    Ja jestem podzielony. Chciałbym, żeby CP3 w końcu dostał pierścień, bo go uwielbiam (gdy odchodził z Clippersów ciężki dzień miałem), ale Harden to jedyny gracz z nba, którego szczerze nie znoszę (przez to chamskie wymuszanie fauli), więc przyjąłbym wygraną 76ers (jakimś cudem) w finałach i mistrzostwa NBA i NFL w Philly
  10. apollo

    spoilery z ksiazki

    Juz teraz zaczal porownywac cala swoja sage do tworczosci innych autorow, ktorzy swoich dziel nie skonczyli. Dobrze, ze chociaz ten serial w przyszlym roku bedzie, przynajmniej koncowke poznamy w ten sposob.
  11. apollo

    Marvel Cinematic Universe

    Zona sprawdza historie lokalizacji w telefonie? Pozytywnie sie zaskoczylem Avengersami, myslalem, ze bedzie kasztan. 7/10
  12. apollo

    Silicon Valley - 2014 - HBO

    Ta, ten odcinek był dobry
  13. apollo

    NBA

    Pamiętam jak AD na początku kariery w nba był takim patykowatym dryblasem z tą jedną długą brwią i kilku ekspertów debatowało jak duży ma potencjał ma. Super, że tak się rozwinął, a nie skończył np. jak Anthony Bennett. Ciekawe czy Cousins zostanie po tym sezonie.
  14. apollo

    NBA

    Miałby Lebron pożegnanie z Cleveland wspaniałe, ku.rwa w pierwszej rundzie Fajnie IND przycisnęła końcówkę, więc może być ciekawie. Osobiście najbardziej jestem ciekawy PHI (Joel już grał w ostatnim meczu) i NOP (dzisiaj mogą skończyć serię). No i finał zachodu to pewnie będzie prawdziwy finał w tym roku.
×