Jump to content

Plugawy

Senior Member
  • Posts

    8891
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Plugawy last won the day on September 1 2017

Plugawy had the most liked content!

Reputation

2409 Diamentowy Pies

About Plugawy

  • Birthday 10/12/1984

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://www.userbars.be/showroom/Lukay
  • ICQ:
    0
  • GG:
    8486736

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    keke
  • Zainteresowania:
    mieć świety spokój
  • PSN ID:
    NISZCZYCIELE

Recent Profile Visitors

31017 profile views
  1. Plugawy

    Lody

    W biedrach audyt czasami sprawdza czy mrozonki nie sa za wysoko wrzucone w lodowke, w lidlu zawsze sie na to zwracalo uwage. Ale czasem sie zdarza, ze baby za wysoko wykladaja a big milki robia sie miekkie bardzo szybko. Najlepszy porzadek w zamrażarkach jest w lidlu i polomarket, ale to tylko moje zdanie.
  2. Jak na film o Czarnej Wdowie to był fajny, ale jak na film Marvela o osobie z Avengers to było średnie.
  3. Tak o to chodzi. To dzisiaj sprawdze co i jak.
  4. Mam zje.banego pobocznego questa w Watson z riperdockiem u którego trzeba odebrać darmowy wszczep. Podchodze do niego i mam tylko opcje cos kupic za kase albo zagadac jak interes idzie. W itemach do kupienia nie widze nic darmowego
  5. Akurat byłem w kinie na tym filmie. Pierwszy seans od czasu rozpoczęcia się pandemii
  6. JEDEN GNIEWNY CZŁOWIEK - Statham w formie, choć nogami tym razem nie macha. Warte obejrzenia.
  7. Widziałem z wypożyczalni i warto iść do kina, ja niestety przeoczyłem jak u nas leciało.
  8. No to jeszcze ciemny 4.5 i będzie grało.
  9. Ta gra miała śmiechowe niektóre scenki, przyjemnie sie w to ciorało.
  10. Moze rzadziej dostaja driftujacej galki niz oryginaly hehe. Nie wiem jak dzialaja, ale ja bym nie ryzykowal, pewnie tak jak przy ps3 od razu czuc roznice w ruchu galek, oczywiscie na minus.
  11. Ja zawsze piłem energola mojito z biedry do sesyjki w multi KZ3. Czasem lubiłem sobie strzelić też głównie dla smaku jak miałem dzien wolny. Teraz juz nie piję bo po covidach i szczepieniach wydaje mi się, że źle reaguję na energole, kawa spoko wchodzi, ale po energolu czuje się dziwnie pobudzony, niespokojny, może tak ma być a tylko odwykłem, hehe. Jak są napoje słodkie bez cukru, to ciekawe czy są energole bez kofeiny.
  12. Nikt - jak ktoś szuka luźniego sensacyjniaka na wieczór to może śmiało oglądać, a jeśli do tego jest fanem Johna Wick to koniecznie musi to zobaczyć. Dobre sceny akcji, dobra muzyka, czuć wickowy vibe w końcu scenarzysta ten sam. Polecam z czystym sumieniem 7/10.
  13. A w nowym numerze przy konsolometrze grubas stylizowany na niego dzwoniący do bałtycy XD
  14. Plugawy

    Piwo

    Perła i w dodatku z blachy
  15. No właśnie i bierzcie pod uwagę, że róża pojawia sie jako pierwsza.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.