Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Darude

Odniosłem tez ostatnio wrażenie ,że straszne są opóźnienia ,niby widzisz przeciwnika ,wymiana ognia ,a potem po zgonie na killcamie w ułamku  sekundy widzisz ,ze dzieje się coś innego ,przeciwnik już jest tyłem i potrafi zabić następnego .Killcam działa chyba już ok ,bo jestem pewien ,że zabił mnie ten gość ,ale jednak widziałem przed momentem ,że widziałem coś innego xd.

Co do pokonywania tych 2cm to się zawieszają juz na takich przeszkodach od BF:BC2 (moja przygoda z ta serią zaczeła się od tego tytułu może było inaczej ?he) .Dla mnie DICE jedzie na tym silniku dodając ino cyferki ,i tak na prawdę ten silnik powinni wyyebac do lamusa zamiast robić poprawki które do niczego nie prowadzo ,ale co pewnie brak czasu ,a kase trzeba czepać juz co rok ,więc kiedy ?

Odnośnik do komentarza

Odniosłem tez ostatnio wrażenie ,że straszne są opóźnienia ,niby widzisz przeciwnika ,wymiana ognia ,a potem po zgonie na killcamie w ułamku  sekundy widzisz ,ze dzieje się coś innego ,przeciwnik już jest tyłem i potrafi zabić następnego .Killcam działa chyba już ok ,bo jestem pewien ,że zabił mnie ten gość ,ale jednak widziałem przed momentem ,że widziałem coś innego xd.

 

 

Chyba, dopiero co zaczales przygode z BF4. :) Wczoraj mialem identyczna sytuacje, grajac z Zielem. Ladujesz w typa,a ten kosi cie jedna kulka. Sprawdzam na tescie, a tu trace pakiety niemilosiernie i mam jedna kreske. Minute pozniej robie znowy test, i jest za(pipi)i$cie. Po prostu, serwery Dice sa tak niestabilne, ze mozna zwariowac. I tu nie chodzi nawet o Duzy Podboj na 64. Dosc czesto zdarzaja sie problemy nawet na TDM- pojedynki 1vs1, to w  wiekszosci przypadkow loteria. 

 

Normalnie, bez praktycznie lagow, mozna pograc na serwerach testserver. Miod jest niesamowity, jak grasz na mapie, gdzie "przypadkowosc" zostala zminimalizowana z 50% na 10%. Polecam, jak najszybciej obczaic serwer, bo moga nieldugo je zamknac. :)

Odnośnik do komentarza
Gość Darude

 

Chyba, dopiero co zaczales przygode z BF4.

Po każdym patchu można powiedzieć ,że zaczynam przygodę od nowa z BF4.Mimo błędów to ciągle mnie do niej ciągnie :/ .Ktoś napisał ,że gra dostarcza tyle fanu ile BF:BC2 i tu  się zgodzę .

Odnośnik do komentarza

Przed chwilą grałem chyba pierwszy raz od premiery tryb unicestwienie i już wiem, że bez własnej ekipy raczej w to nie zagram XD tryb w stylu kilku "frajerów" biega za bombą a reszta sobie kampi i nabija kille. porażka.

To nie jest dobry tryb dla nabijania killi ;) Ostatnio dołączyłem do plutonu Najemnicy PL (NaPL) i pograłem sobie z nimi kilka razy. Ogólnie jeśli nie grasz przeciwko innej ekipie, to przejeżdżasz po nich jak walec. Kolesie w ogóle wałkują ten tryb, bo przygotowują się do jakichś turniejów. Ogólnie żeby wygrywać z ogranymi ekipami trzeba grać jeszcze bardziej "ostrożnie" niż ja. Docelowo każdy powinien znać swoje miejsce na mapie, rozstawić się i go pilnować.

 

Ogólnie tryb potrafi być bardzo ciekawy. np. jak chcesz podejść pod punkt, w którym ktoś rozstawił TUGS'a.

 

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

Bez urazy panowie. Gram w BFa od tam paru godzin ale jak czasami czytam texty typu: bo koleś miał strzelbę, bo kampił albo snajpił. Bo siedział w krzakach i się nie ruszał. Bo używał tłumika i przeciw lotniczych. Bo mi latarką zaświecił.Ogólnie to widzę że parę osób to by chcało aby inni grali tak jak im pasuje. A Ruscy wkroczyli na Krym! Jak to przecież Unia tego zabrania:) He He. A ten nie dał mi się zastrzelić;) Wesoło tu czasami. Pozdro dla wszystkich zawodowców co się znają:)

Odnośnik do komentarza

Jestem ciekaw jak dużo ludzi na forum próbuje flankować przeciwników,  najlepszy sposób na kille i stworzenie przewagi przy zdobywaniu Flagi w podboju. Głównie to widzę idiotów co lecą na pałę najbardziej otwartą przestrzenią na mapie i wpyerdalają się w największy rozpyerdol, a później zdzifko że dostają po (pipi)e :D

Odnośnik do komentarza

We wanted to provide a quick update on the issues with Battlefield 4 “rubber-banding” some players on certain platforms experienced during matches with 64-players.

Looking into this further, we’re unhappy with our server performance, so we’ll be upgrading the hardware as soon as possible, investing more to deliver a better experience.

As soon as we know the exact timetable, we’ll let you know the ETA.  Reducing lag for these players is absolutely a TOP priority for us to solve and we expect to have the solution very soon.

 

A to krótka notka z twittera pana który stworzył Naval Strike 

 

Thanks for all the kind words on Naval Strike. This is how the team feels today plus załącznik

 

Odnośnik do komentarza

Czołg jeszcze spoko, ale reszta już nie bardzo.

Łodzie szturmowe są też niezłe.

Samolotami szturmowymi się nieźle kosi jak ktoś potrafi latać.

Scout heli to genialna maszynka.

Widziałem sporo ogarniętych operatorów LAV'a, którzy naprawdę długo się utrzymywali w pojeździe.

W sumie latającą trumną też można polatać, jeśli się lata z głową (ostatnio wsiadłem na Szanghaju do Kame i strącili go dopiero pod koniec rundy, kiedy miałem już chyba z 20-25 killi nabite z działka).

 

Pojazdy nie są tak noob-friendly jak w BF3, ale jak ktoś korzysta z nich właściwie to może nie wysiadać przez całą rundę.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...