Skocz do zawartości


walek

Użytkownicy
  • Zawartość

    1889
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

37 Stara się

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Newcastle upon Tyne

Ostatnie wizyty

1046 wyświetleń profilu
  1. walek

    Battlefield V

    Obejrzalem wslasnie trailer i jako fan serii jestem lekko zalamny. Postacie na materiale wygladaja jakby zywcem wyciagnieto je z tej pedalskiej gry Fortnite. Jakis irokez-man z niebieskimi barwami wojennymi na twarzy, laska z proteza, czerowny beret... WTF!? Co oni tam cpaja w tym DICE? Battle Royals drugs? Poza caly ten trailer wyglada tak jakby zostal zmontowany przez ekipe Call of Duty. Absurdalne stunty, szybko zmieniajaca sie sceneria, dziwne akcje, zestrzeliwanie dwuplatowca kilkoma pociskami z LKM. Ja sie pytam, co za debil to montowal!? Oczekiwalem jakies epickie momenty z czasow II wojny swiatowej, a dostalem idotyzmy z Fortnie okraszkone bajkowa, kolorowa, slodka grafa. A przeciez WW II to syf, brud, tony piachu i brutalnosc. Mega slabo.
  2. walek

    Battlefield V

    Chyba zartujesz sobie? Konflit rozpoczety w 1939 roku, zwany II wojna swiatowa jest piata wojna swiatowa? Sorry, ale czy ci sufit na glowe nie upadl?
  3. walek

    Battlefield V

    Ja sie nadal zastanawiam, po co te V przy tytule? Jeden z developerow przyznal, ze nie chodzi tu o litere, lecz o liczbe. II wojna swiatowa i V? Gdzie tu logika, sens?
  4. walek

    Battlefield V

    Szkoda, liczylem na wspolczesne pole walki. Mam tylko nadzieje, ze mechanike gry kompletnie zmienia, bo nie chce zakonczyc przygody BF po 10 godzinach grania w multi, jak to bylo w przypadku tego crapa Bf1. Bo byl prosty, splaszczony do granic mozliwosci, malo grywalny dla mnie. Jesli to bedzie roznica tak jak w przypadku bf3/bf4, to ja podziekuje. Przerzcue sie na Plant vs Zombie, tam przynajmniej nie aim assist'a.
  5. walek

    The Last of Us Part II

    Chodziło mi o lokacje dające złudzenie otwartości świata. Czyli spore kawałki terenu, z duża ilością budynków czy widoczny na sporym dystansie horyznt. Chciałbym zobaczyć, stojąc na jakimś wzgórzu, skąpane w świetle zachodzącego słońca jezioro w dolinie lub pasmo wzgórz rozciągające się na wiele mil. O to mi chodzi. Nie chce open world wraz z jej mechanizmami rozgrywki, bo to nie pasuje do tej gry. Chce, jak ja to nazywam „open world ilusion”. Poza tym liczę na to, ze wyciągną z tej gry ostatnie soki i zobaczymy wizualnego „potwora”na miarę God of War.
  6. walek

    The Last of Us Part II

    Taka sobie zobaczyłem otwarta strukturę w Days Gon, no i super to wie sprawdza podczas rozgrywki. Mam nadzieje, ze TLoU 2 zaoferuje, jak nie open world, to znacznie większe lokacje.
  7. walek

    God of War

    Chcialbym tutaj poruszyc kwestie Bossow, ich malej liczby czy domniemanego braku ich epickosci. O ile w poprzednich czesciacj fajnie bylo klepac po lydce pol kilometrowego tytana czy innego boss’a, to w obecnej czesci nie chcialbym bym tego robic po raz szosty- tyle chyba czesci bylo. Poza tym malo efektowna walka z poteznym przeciwnikiem przeplatana bylo czesto duzo iloscia bardzo efektownych QTE. Fajnie ale, dosyc tego. Zdecydowanie wole formule czynnego brania udzialu w walce z grupa oponentow stawiajacych konkretny opor. I ich eksterminacji w dynamiczny, artstyczny, brutalny, mega satysfakcjonujacy sposob. Lubie byc kreatywny na poly walki, niz klepac dwa przyciski do konca paska, i biernie ogladac scenke. Dziekuje developerow z Santa Monica za brak tz. “epickosci” w walkach z Boss’ami i ich mala liczbe. Ciesze sie, ze postawiono na fantastyczny system walki, dajacy mi taka sama frajde, jak nie gets seria Devil May Cry.
  8. walek

    God of War

    Bezapelacyjnie God of War jest najlepiej wygaldajaca gra na PS4, pod wzgledem technicznym i dizajnerskim. W tej materii wyprzedza Horizon, ale wieksza petarda w kwestii wizualiow bylo dla mnie dzielo holenderskim developerow. To niewiarygodne, ze w sandbox'ie zaimeplementowana taka "szokujaca" grafike. Wiele innych gier typu "NioH" czy "Souls", nie bedacych "piaskownica", a bedacych duzymi grami typu AAA, wygaldalo arcy srednio w porownaniu do Horizon'a. Jeszcze trzeba wspomniec, ze gra pisana byla dlugi czas pod zwykle PS4, natomiast studio Santa MOnica miala mnostwo czasu i pieniedzy by szlifowac szpil pod mocniejsza konsole. W kazdym badz razie te dwie gry, jak to mowi mlodziez, ryje berety oprawa, i kazda w swoim czasie pozamiatala. Czekamy na odpowiedz "Najpotezniejszej" konsoli na rynku, czyli Xbox X. Cos czuje, ze sie nie doczekamy.
  9. walek

    God of War

    Praktycznie poczatek gry, i takie ladne combosy na najwyzszym poziomie. Dobry timing, wyobraznia, uniki, itd. Nie daje tego w spoiler, bo zadnych nie ma.
  10. walek

    God of War

    Slyszalem, ze w dalszych etapach jest dostepna mapa na znjadzki. Czy na niej zaznaczone sa te kruki “duszki”? Mam zamiar wyczysic cala kraine ze znajdzek. Ps. Pytanie do posiadaczy 4K HDR. Czy HDR mocno podbija w trybie “Favor Performance” wizualia gry? (4K mnie nie interesuje). Zastanawiam sie nad kupnem monitors Benq 28 Cali 4K hdr ( Tv nie chce) za ponad 2 tys zl. Ale z tego co slyszalem to ten feature hdr jest przy roznych cennach inny. I czy wart jest on za 2 tys? Zobacze widoczny upgrade oprawy?
  11. walek

    God of War

    Ja do minusow dorzucilbym ta nieczytelna, z du%pu wzieta mape. Dali by cos na wzor Horizon- czyli czytelna, 3D mape z lotu ptaka. No ale troche na sile sie czepiam. Bo to mala ryska na tym monolicie doskonalosci.
  12. walek

    God of War

    To chyba pierwszy w historii przypadek tego forum, ze nie ma negatywnego komentarza odnosnie tej gry typu "gra ssie, slaba, nudna itd." Oczywiscie graczy, ktorzy zakupili szpila i w niego graja. Hejt w kierunku God of war na poziomie praktycznie zerowym. Nawet po prmierze Horizon: Zero dawn zdarzaly sie glosy krytyki, i to dosc mocne. A tu cicho sza. Nawet ja jestem tak podekscytownay nowa odlosna GoW, ze napisalem w tym temacie wiecej postow wciagu osttanich paru dniu, niz przez ostatnie 3-4 lata. Serio.
  13. walek

    God of War

    Z ciekawosci odpalilem sobie tryb "Favor Resolution", bo chcialem zobaczyc jak to wyglada w 30fps (gram na fulll HD). Preszkadza to przy trudniejszych trybach- mniejsza responsywnosc, a co za tym idzie milisekundowy lag, ktory jest kluczowy podczas starc z boss'ami czy wieksza horda przeciwnikow. A grafika? Wedlug mnie gorzej. Co nie znaczy, ze gra jest brzydka. Bo jest mega piekna, nawet przy 30fps. Ale w 60fps obraz jest ostry jak zyletka, podbijacy konkretnie oprawe wizualna. Po prostu cud, maliny. Jesli ktos jeszcze zastanwia sie nad PROsiakiem, to czasy najwyzszy go kupic. Dla tej gry, na pewno!
  14. walek

    God of War

    Wchodzi sie w OPCJE tylko w scenkach przerywnikowych (cutscene)? W czasie gry gdy wduszam touch pad, czy option buttons pojawia sie Menu gry ( bez opcji). Dziwne rozwiazanie
  15. walek

    God of War

    Ja nie wiem, co wy tak demonizujecie ten Hard. Az tak ciezko nie jest, przynajmniej w pierwszych etapach gry. Ustawcie czulosc kamery na max (10), rolujcie, odpalajacie czesto tarcze, uniki i rolowanie. I naprawde zrobi sie wam znacznie latwiej. Ciesze sie bardzo, ze ta gra postawila na dynamike niczym w Devil May Cry, niz te siermiezne, slamazarne, drewniane, pozbawione stylu i aryzmu walki w Souls'ach czy Nioh.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.