Skocz do zawartości

Wasteland 2


Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

no dobra opisze swoje wrażenia, przez te kilka dni grania zebrało mi sie tyle wrażeń ze może mi wyjść ściana tekstu, ale może kogoś zainteresuje

 

robienie teamu i skille

skilli jest ok 30 ok 10 to skille odpowiadające za rodzaje broni, starałem się zrobić team zróznicowany tak żaby większość skilli mieć obsadzone i słusznie zrobilem bo prawie wszystkie skille się przydają (jak narazie tylko jednego nie mialem okazji użyć), dzięki skillom na rozbrajanie pułapek i otwieranie zamków sejfów i innych rzeczy udaje mi sie prawie każdą skrzynkę czy sejf przeczesać i dzięki temu narazie nie cierpie na brak amunicji (ale też nie ma tak że są jej całe tony), - dodatkowo starałem sie każdej postaci dać inne bronie jako specjalizację tak żeby nie było że wszyscy latają z karabinami szturmowymi bo wtedy napewno nie starczyło by dla wszystkich amunicji do tych karabinów. zrobiłem nawet jednego typa co sie specjalizuje w walce bronią białą mimo że zwykle takie coś kompletnie mi nie podchodzi, ale tu sie przydaje, bo nie dość że ten typ oszczędza amunicje waląc pałką to w dodatku jest też tankiem który ma najwięcej życia i może stać na przedzie i przyjmować ciosy, zarazem atakując odrazu wroga który do niego podbiegnie (a wielu wrogów podbiega bo sami nie mają ataków dystansowych).

 

rozwój postaci jest dosyć utrudniony bo tak jak mowilem prawie wszystko się liczy

jak sie chce zrobić strzelca albo osiłka który olewa inteligencję i charyzmę to jest smuteczek bo INT znacząco zwiększa liczbę skill-pointów otrzymywanych co level, a charyzma zwiększa ilość XP (tylko jedna moja psotać ma charyzme na chyba 4 i znacznie szybciej się rozwija niż postacie które mają 1-2 charyzmy. z koleji lekarz któremu dałem 8 INT zyskuje z kazdym levelem znacznie wiecej skill pointów niż osiłek z int 2-3.

dodatkowo charyzma przydaję się do skilla dowodzenie który jest świetny bo jeśli postacie sa pod wpływem "dowódcy" to zyskują bonusy (np do trafienia) w dodatku dzięki charyźmie mamy większą kontrolę nad NPCami w naszej drużynie, z niską charyzmą potrafią co chwile wymykać się rozkazom gracza i robić coś po swojemu (zwykle i tak robią to dosyć mądrze i przydatnie ale jednak mogą zepsuć plan gdy mamy dla nich konkretny cel a oni psotanową pobiec gdzieś i walczyć z innym wrogiem. co ciekawe jeden NPC jakiego mam używa shotguna a shotguny w tej grze strzelają "stożkiem" i trafiają każdego kto się znajduje w tym stożku. za każdym razem gdy ta postac wymykała się kontroli i robiła coś sama to strasznie się bałem że postanowi strzelić do wroga stojącego obok moich ludzi i zrobi więcej szkód w moim teamie niż u wroga - ale póki co ani razu nie zrobiła nic tak głupiego więc tutaj daje duży plus. niestety za to kilka razy wbiegła w niebezpieczne miejsca i naraziła się na spore obażenia

 

w ogole rozwój postaci jest dosyć utrudniony - ok 30 skillów, każdy ma 10 poziomów do nauczenia, z czego poziomy 1-3 wymagają dwóch punktów żeby je podnieść (2ptk na 1 ptk skilla), ale potem żeby podnieść o jeden skobel trzeba dać 4 punkty, potem 6, potem aż 8 itp. więc żeby osiągnąć max w danym skillu to trzeba nieżle się napracować, zwłaszcza debilem który dostaje 2 punkty co poziom. (geniusz pewnie może dostawać nawet 5 co poziom, ale okupuje to innymi słabszymi statsami)

 

bardzo mi sie spodobał skill rusznikarstwo pozwalający rozkłądać broń na części - zwykle w grach nosimy ze sobą po 5 takich samych pistoletów, 4 snajperki i kilka strzelb, i co najwyżej możemy je sprzedać w sklepie, albo co gorsza wyrzucić jesli ekwipunek się przepełni. a dzięki temu skillowi możemy rozkładać broń na kawałki i w najgorszym razie uzyskać luźne części na handel (lżejsze niż cała broń więc więcej sie zmieści do plecaka - chociaż cena też mniejsza) ale mozna też uzyskać różne bajery do modyfikacji broni, np dłuższa lufa, lepszy magazynek, celownik, latarka i inne - dodawanie tych częsci do broni polepsza jej możliwości oczywiście - super bo opyla się zbierać broń nawet jak już mamy 5 takich samych karabinów - słabszych niż ten co używamy więc niby bezwartościowe - ale możemy z nich uzyskać części którymi ulepszymy broń której używamy

 

 

walka

co ciekawe i dosyć nietypowe skuteczność w strzelaniu nie zależy zbytnio od odległości, tylko od broni i poziomu skilla dla tej broni (i oczywiście statystyk postaci). pamiętam że w falloucie1i2 zawsze na początku gdy sie miało mało skilla na broń to przynajmniej można było podbiec do wroga i strzelić mu z bliska zyskując dużą szanse na trafienie, tutaj tak nie jest - każda bron ma pasek zasięgu który w znacznym stopniu modyfikuje szanse na trafienie - krótkie bronie mają pasek zielony na początku który na końcu robi się czerwony (przy maksymalnym zasięgu broni) - i w ramach zielonego paska szansa na trafienie zwykle jest taka sama niezależnie czy wróg stoi 3 metry od nas czy 6. ale za to długie bronie jak karabiny i snajperki mają na początku czerwony pasek a dopiero potem zielony, tak że szansa na trafienie drastycznie spada jesli wróg stroi bardzo blisko nas, i strzelając ze snajperki musimy się odsunąć. za to mamy dobrą skuteczność nawet na dużą odległość (dopiero na samej krawędzi zasięgu troche spada)

 

headshoty - tu jest dosyć chamsko bo wybranie opcji headshota powoduje że mamy aż -40% do trafienia, więc nawet jeśli mamy 98% szans na trafienie to headshot spada do 58% a to już dosyć ryzykowne (ale za to HS = 2x dmg), jednak to spora róznica w porównaniu z falloutem1-2 gdzie dobrą psotacią i dobrą bronią można było mieć 95% szansy na trafienie w oko albo w jądra xD (btw - tu nie można celować w kończyny albo oczy, tylko zwykły strzał albo headshot)

 

 

świetne są 2 rzeczy związane z punktami akcji

- gdy zostaną nam jakieś punkty na koniec tury to nie marnują się całkowicie, warto nawet zostawić sobie troszkę bo dzięki temu w następnej turze możemy dostać bonusowo 1-2 punkty (co często pozwoli nam oddać 2 strzały zamiast jednego)

- dodatkowo jest coś takiego jak zasadzka, jeśli wróg jest za daleko to nie musimy marnować punktów akcji żeby do niego podejść, możemy wejść w tryb zasadzki daną postacią (oczywiście gdy mamy wystarczającą ilość PA żeby oddać strzał) i wtedy postać czeka na wroga i gdy on w swojej turze zbliży się i wejdzie w sasięg broni to postać sama strzeli (w turze wroga)

 

ogólnie walka jest przyjemna i fajna mimo że trzeba sie troche przyzwyczaić do tych troche nietypowych zasad. zwykle czuć moc strzału, i wrogowie mają różne animacje umierania, czasem sie trafi np urwanie głowy albo ręki. niektórzy wrogowie wybuchają co jest fajnie oddane graficznie i nawet różne elementy ciała latają po okolicy za pomocą fizyki (albo fajnego skryptu, nie mam pewności)

można też rozwalać niektóre obiekty na mapie, np niektóre zasłony, skrzynie itp, też fajnie sie rozlatują

 

świat

jest całkiem sporo ekploracji więcej niż sie spodziewałem, walka wcale nie jest głównym elementem bo oprócz niej samo zwiedzanie okolicy i gadanie z npcami zajmuje sporo czasu. są też zagadki które rozwiązuje sie za pomocą różnych skilli i własnej głowy (np korytarz który musimy oczyścic z trucizny bawiąc się wentylatorami, żeby dostać się do jakiegoś miejsca).

zdziwiła mnie tez wielkość lokacji - z tego co pisaliście większość osób poszła najpierw do "highpool" ale ja poszedłem najpierw do "AG center" i żeby całkowicie przejść tą lokacje to zajeło mi ponad 10 godzin! chociaż z tego co widze to highpool jest mniejszy.

 

w ogóle kolejna rzecz z tym związana - gra nie jest liniowa, możemy wybrać gdzie chcemy iść. i to w dużymi konsekwencjami wyboru. nie ma tak że możemy sobie wybrać ale potem i tak wszystko jest tak samo - lokacja którą odwiedziłem jako drugą została zmasakrowana w czasie gdy siedziałem w tej pierwszej, i gdy w końcu dotarłem do drugiej to zastałem tam tylko zgliszcza - fajny pomysł bo znacznie zwiększa replayabilty. za drugim przejściem można dokonywać innych wyborów i poznać inne historie

 

NPCe

tu napisze krótko - w przeciwieństwie do rozmów z NPCami które są długie i rozbudowane, tekstu jest naprawde sporo i możemy z większością osób pogadać na kilka a nawet kilkanaście tematów

w dodatku skille postaci dotyczące rozmowy - cham, lizus, mądrala - które można wykorzystać czasami w rozmowie potrafią naprawde nam dużo dać, nie ma tak że dostajemy tylko jakąś nietypową odpowiedź której byśmy nie zobaczyli bez skilla. można np przekonać wroga by zaniechał walki, albo dostać jakieś fajne prezenty, albo namiary na nowe bonusowe lokacje (a pamiętajcie że jestem dopiero na początku gry i jeszcze zapewne wszystkich możliwości nie odkryłem).

możemy też rekrurować niektórych NPCów (niektórzy wręcz sami proszą o dołączenie się do grupy) i jest to przydane, mimo że nie lubie w RPGach prowadzić zbyt dużej grupy ludzi to tutaj sie przydaje bo NPCe często są ekspertami w jakimś skillu które nasze postacie znają bardzo słabo i nie są w stanie wszystkiego zrobić

 

 

AV

grafika jest ok, spełnia swoje zadanie i jest wg mnie przyjemna. jednak napewno niektórzy gracze mogą się bardzo mocno przyczepić że gra nie wygląda jak crysis - no ale nie miała wyglądać. ja sie ciesze bo dzięki temu w ogole mój komp ją ruszył

 

muza jest bardzo klimatyczna i kojarzy się mocno z falloutem 1i2

 

 

 

minusy

kurde miałem kilka drobiazgów ale w czasie pisania posta wyleciało mi z głowy. jak sobie przypomne to dopiszę

 

 

i BTW - mam ponad 20 godzin nabite, z czego ok 2h "zmarnowałem" na pierwszy moj team który zrobiłem w dniu premiery, ale potem go wywaliłem i zacząłem od początku ulepszając nieco moje wybory co do skilli

ale ok 18 godzin grania - i jestem nadal na początku gry! zrobiłem zaledwie ok 3-4 lokacje z czego jedna była ogromna a pozostałe mniejsze

 

nie wiem ile jest lokacji w grze ale zapowiada się dużo zabawy :D

Edytowane przez Yano
  • Plusik 9
Odnośnik do komentarza

@Yano

 

Spoko relacja, zbiega sie mniej wiecej z tym co ja sadze o tej grze, dodam od siebie ze brakowalo mi wlasnie takiego rpga robionego w stylu "old school" - z gra bawie sie wybornie, gram od niedzieli jak zahipnotyzowany i konca nie widac.

 

Co do wielkosci Highpool

 

 

jest troche latania pod ziemia jak w AG Center, osobiscie rowniez poszedlem najpierw do AG ale znajomy mi mowil ze zawartoscia obie sa bardzo przyblizone

 

 

Maly tip: Jak juz bedziecie w bazie Rangerow, koniecznie wcisnijcie "Button" / "Przycisk" na pewnym eksponacie w muzem, jednak radze wczesniej zrobic save ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Co do wielkosci Highpool

 

 

jest troche latania pod ziemia jak w AG Center, osobiscie rowniez poszedlem najpierw do AG ale znajomy mi mowil ze zawartoscia obie sa bardzo przyblizone

 

 

 

 

hm no to nieźle, bo jak ja tam dotarłem gdy już było zniszczone to nie zauważyłem żadnego zejścia do podziemi, czyli róznic jest nawet więcej niż myślałem, bo nie tylko "fabularne"  że lokacja została już załatwiona zanim przyszliśmy ale też rozkład lokacji i dostęp do jej pobocznych lokacji się zmienia (no chyba że nie zauważyłem tych zejść, ale raczej przeszukalem okolice i tylko do 1 budynku moglem wejsc)

 

myślałem że róznica polega tylko na tym że jest już po walce i że zniszczyli maszt radiowy.

 

kurde to kolejny plus dla gierki bo będzie mozna ją przejść na 2 różne sposoby, a ja mam słabość do przechodzenia gier na różne sposoby (zwykle to sie kończy tym że zaczynam nowy sposób zanim jeszcze przejde do końca poprzedni, ale mam nadzieje że w tym wypadku dojde do końca :D)

 

 

 

 

swoją drogą - było to pokazane nawet na trailerze jakimś - wyraźnie widać że w grze można dać dupy - tzn stworzyć głupio pomyślane postacie albo rozwijać je w nieodpowiedni sposób i może sie okazać że w którymś momencie trafimy poprostu na sytuacje w której nie będziemy mieli żadnych szans na wygraną

to podbija dreszczyk, bo wiele obecnych gier w ogole nie ma takiej opcji, postać i tak rośnie w siłę i prze do przodu niezależnie od ścieżki rozwoju. ewentualnie trzeba by naprawde się specjalnie postarać i specjalnie źle i debilnie rozdawać statsy albo ich nie rozdawać wcale żeby trafić na "ściane" która uniemożliwi dalsze granie. a tutaj można spieprzyć poprostu zbyt słabo grając.

 

 

edit

"headshota powoduje że mamy aż -40% do trafienia, więc nawet jeśli mamy 98% szans na trafienie to headshot spada do 58%" - tu sie troche myliłem, myślałem że max na HS to bedzie 60% (czyli 100% - 40%) jednak dziś miałem sytuacje która pokazała że sprawa jest nieco weselsza - HS rzeczywiście odejmuje 40% ale w odpowniednich warunkach można mieć ponad 100% celności (chociaż wyświetla się jako 100%), dziś miałem tak że moj najlepszy strzelec kucał (+do celności) i to na podwyższeniu ( kolejny +) i pokazywalo 100% szansy na trafienie, ale gdy wzialem HS to pokazało ok 75% szansy zamiast 60, to znaczy że musiałem mieć ponad 100%, a to oznacza że prawdopodobnie później w grze będzie można uzyskać jeszcze więcej powyżej 100% i że ta kara za HS -40 i tak będzie dawała dobry wynik, być może nawet ponad 90% szansy, a to już fajna zabawa

 

 

btw walke możemy sami zaczynać zanim wróg nas zauważy - poprostu jeszcze przed walką wybieramy go na cel i strzelamy, wtedy zaczyna się walka ale już ten pierwszy strzał potrafi nieźle dokopać jeśli strzelał cały team (ale nie jest to over powered), a ten pierwszy nie liczy się jako tura, wiec z dobrą inicjatywą zaraz po nim któraś nasza postać może dostać turę jako pierwsza

 

 

 

btw2 gram na normalu, i póki co nie jest bardzo trudno ale pare razy musiałem wskrzeszać postacie (dlatego warto mieć skill chirirga bo bez niego postać umiera na zawsze)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

przypomniało mi się coś co mi sie troche nie podobało w pierwszej chwili, chociaż po namyśle nie wiem czy uznać to za wade czy wręcz za zaletę

 

nie mam pewności czy mechanika o której napisze naprawde działa tak jak się wydaje bo nie potwierdzałem tego na wiki czy gdzieś, ale z tego co widać wiele różnych skilli nie jest powiązana ze statystykami postaci (a przynajmniej w grze nie jest to opisane)

mam na myśli to że przykładowo skill naprawy albo hakerstwa najwyraźniej będzie tak samo dobry zarówno u postaci która ma 2 INT jak i 8 INT jesli jest na tym samym poziomie. podobnie otwieranie zamków powiedzmy na poziomie 5 będzie tak samo skuteczne u postaci która ma 1 zręczności jak i u postaci która ma 8zręczności. albo skill "brutal" który służy do wyważania drzwi i niszczenia innych rzeczy jesli ma ten sam poziom to będzie tak samo skuteczny u postaci mającej 2 siły jak i 8 siły.

powtarzam - nie mam 100% że tak jest, ale tak sie wydaje z tego co ograłem, w dodatku w grze też nie dopatrzyłem się info o tym żeby była jakaś zależność między skillem a statystyką

 

najpierw uznałem to za wadę i niedopatrzenie - w końcu logiczne sie wydaje żeby postać z wysoką inteligencją dostawała bonusy do hakerstwa niż jakiś głupek, z kolei siłacz powinien skuteczniej wyważać drzwi niż jakiś słabiak. w dodatku z tego co pamiętam w falloucie2 takie coś było

 

jednak jak troche pograłem to musze powiedzieć że mimo że nadal uważam to za lekko nielogiczne to jednak było by to raczej zbyt duże utrudnienie gdyby ta zależność była duża, poprostu postać z INT musiała by obsługiwać z 6 skilli związanych z INT, a np zręczna osoba miała by przypisane kolejne 6 skilli, za to facet z charyzmą też by miał zbyt dużo do obsadzenia. a oczywiście do tego muszą dojść jakieś skille do broni itp. strasznie trudno by było to rozplanować gdyby rzeczywiście była by wyraźna zależność między skillem a statystyką

 

dodam tylko że mimo braku tej zależności to nadal statystyki mają swoje funkcje które dają różne rzeczy, tylko poprostu inne rzeczy niż powiązanie ze skillami

 

 

a i jeszcze coś o czym zapomniałem wcześniej - nie ma takiej statystyki jak "wytrzymałość" która by zwiększała życie czy odporność. ilość życia zależy od siły, co uznaje za plus bo to logiczne że wielka silna postać ma więcej życia niż słabiak, a dzięki temu ilość statystyk nie jest przesadzona

 

 

EDIT

i jeszcze coś - z tego co widze to rzucanie granatami, bombami nie podlega skillowi - mimo że jest skill "demiolition" ale on głównie służy do rozbrajania pułapek i min - to fajna sprawa bo kazdy może rzucić granatem który leci naturalnie tak jak można sie tego spodziewać i ma pokazaną "kule" pokazującą jego zasięg obrażeń.

uznaje to za plus bo jednak granaty i bomby to rzadka sprawa i używa się ich sporadycznie, gdyby trzeba było marnować skill pointy na uczenie się tego czego się używa tak rzadko to by było przykre. w dodatku chyba twórcy założyli że przeciętny dorosły człowiek potrafi rzucić przedmiotem xD

edit2 - na wiki piszą że skill demolition jednak wpływa też na rzucanie dynamitem itp, jednak wydaje mi sie że to nieprawda, bo rzucanie dynamitem nie wyświetla procentowej szansy na trafienie w cel tak jak strzelanie z broni, poprostu postać rzuca granat na ziemie a nie w kogoś. w dodatku pare razy rzucałem granatami postacią która nie ma tego skilla i zawsze leciały tak jak trzeba

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Rzucanie granatami itp. chyba rzeczywiście nie zależy od niczego, to taki "ułatwiacz", z którego już nie raz korzystałem (w kanionie Tytana wciągnąłem honey badgery w wąskie przejście i jedna rakieta + pipe bomb zabiły niemal całą grupę). Ale jak już zaczęło się robić odrobinę łatwiej, to gra dorzuciła mi do teamu towarzysza, którego nie mogę kontrolować, a debil, pomimo posiadania broni dystansowej, wbiega wesoło pomiędzy przeciwników - jak zginie, nie da się go odratować, a ma to wpływ na gameplay w tej lokacji

(mowa o mnichu-eskorcie w kanionie, bez którego atakują nas raiderzy itp.)

.

Odnośnik do komentarza

 

 

w highpool znalazłem waterchipa wersję 13-stą :P

 

Ja znalazlem gre Wasteland 1, CD-i i Sege Genesis :D

 

 

Kolega pisal ze znalazl zakopane E.T :P Wasteland kupilem w poniedzialek ale niebylo czasu ograc. W weekend planuje posiedziec troche i zobaczymy czy wciagnie mnie tak jak was.

 

 

Tez znalazlem, sa w lewym gornym rogu mapy gdzies, jest ich w cholere, spokojnie z 1000 sztuk jak nie wiecej zakopane :P

Odnośnik do komentarza
mam na myśli to że przykładowo skill naprawy albo hakerstwa najwyraźniej będzie tak samo dobry zarówno u postaci która ma 2 INT jak i 8 INT jesli jest na tym samym poziomie. podobnie otwieranie zamków powiedzmy na poziomie 5 będzie tak samo skuteczne u postaci która ma 1 zręczności jak i u postaci która ma 8zręczności. albo skill "brutal" który służy do wyważania drzwi i niszczenia innych rzeczy jesli ma ten sam poziom to będzie tak samo skuteczny u postaci mającej 2 siły jak i 8 siły.

powtarzam - nie mam 100% że tak jest, ale tak sie wydaje z tego co ograłem, w dodatku w grze też nie dopatrzyłem się info o tym żeby była jakaś zależność między skillem a statystyką

 

Sam pisałeś, że od inteligencji zależy ilość zdobywanych punktow doświadczenia. Widocznie twórcy poszli w tą stronę, że nawet idiota po jakimś czasie będzie w stanie opanować pewne umiejętności. Podobnie z wyważaniem drzwi czy walką - nie tylko siła jest najważniejsza ale i technika. W sumie tak jak w życiu ;) nie wiem co daje zręczność. W życiu ludzie bywają mniej lub bardziej zręczni, toteż osiągnięcie pewnych umiejętności jest związane z większym nakładem ćwiczeń. Może o to chodziło twórcom. Niestety nie zagralem w grę więc mogę sie mylić.

Odnośnik do komentarza

INT daje więcej skillpointów do rozdawania na skille

charyzma daje więcej EXP

 

ogólnie statystyki postaci robią różne rzeczy i polepszają różne rzeczy, tylko właśnie wygląda na to że nie są powiązane z konkretnymi skillami, ale tak jak mówilem - ma to swoje plusy i minusy więc nie jest to jakaś wielka wada

Odnośnik do komentarza

Wow! Tak sie obawialem troche ze mapa nie wydaje sirle zbyt duża. Jesli to nie jest jedyna mapa to super!! :-D

 

btw 50h w tydzien to musiales grac z 8h dziennie. Nuezle

 

Praktycznie non stop gram, wracam z roboty i siadam do W2, korzystam poki mam jeszcze wolne od studiow :P. Dawno mnie tak jakas gra nie wessala, czuje sie jak za lebka ogrywajacego Fallout'a 1 lub 2, uczucie nie do opisania. Zycie socjalne chwilowo nie istnieje. Mam jednak nadzieje ze uda mi sie skonczyc do premiery Horizon 2 i Shadow of Mordor bo zwiariuje od nadmiaru gier.

Odnośnik do komentarza

mam podobne odczucia chociaż ja mam znacznie mniej czasu na granie bo pracuje do 20 :/

wiele razy miałem właśnie takie fajne nostalgiczne uczucie jak za dawnych lat, kompletnie inne niż 99% wsółczesnych gier

 

w sumie jedyny smuteczek to to że to jest jedyna TAKA gra w obecnych czasach i pewnie długo druga taka nie powstanie :/

 

ja z kolei też mam do kupienia gierke na 3ds - fantasy life, premiera byla dziś, i chyba jutro kupie, ale bede musial rozdzielić granie - wasteland w domu, a w to drugie na 3ds poza domem (w pracy xD)

Odnośnik do komentarza

Ja właśnie sobie dzisiaj cały dzień zarezerwowałem dla W2, ale po godzinie wyłączyłem. Ta gra mnie zwyczajnie w(pipi)ia. Tnie w inventory. Scrashowała dwa razy. Potem Avast ot tak przeniósł plik exe do kwarantanny. A potem na domiar złego NPC po walce utknął w miejscu w trybie "ambush" i nie chce się ruszyć ani rozmawiać. Poza tym chyba przesadzone są wymagania co do skilli w Kanionie, albo to ja za wcześnie tam poszedłem (10 - 11 lvl). Mam 6 lockpicka a i tak ledwie 12 % szansy na otwieranie drzwi, a rozmowy wymagają po 7 kiss assa bądź smart assa. Zaczekam na jakieś łatki.

Odnośnik do komentarza

ja w ciągu ponad 25h gry nie miałem żadnej zwiechy ani żadnych bugów widocznych typu blokujący się npce

 

kanion to masz na myśli prison valley? ja właśnie dotarłem do faceta co mieszka z kozami i dostałem od niego info że mam spotkać kogoś w bazie strażników, i teraz mam dylemat, przelecić się do bazy (może mnie w końcu wpuszczą) czy doczyścić lokacje z red skorpionami, chociaż jak dla testów sprobowalem ich zaatakować to widze że łatwo nie będzie, w pierwszej turze obrzucili mnie dynamitem i prawie zabili cały team O_o

Odnośnik do komentarza

 

w sumie jedyny smuteczek to to że to jest jedyna TAKA gra w obecnych czasach i pewnie długo druga taka nie powstanie :confused:

 

Divinity już jest (a to BARDZO udana produkcja), w przyszłym roku chłopaki z inxile mają wydać drugiego tormenta, a chyba w tym roku ma wyjść jeszcze Pilars of Eternity od Obsidian. Widać, że rzesza znużonych samograjami jest coraz większa :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.