Skocz do zawartości

Battlefield Polska - luźne gadki o wspólnych meczach, prywatnych serwerach, czy też nt. nieoficjalnego serwera Psx Extreme (BF3 & BF4)


Rekomendowane odpowiedzi

(pipi)unia ale mi się dobrze młóci w tej grze w TDM. Wyniki dla mnie zadowalające, nigdy wymiataczem nie byłem, ale przyjemność jest duża. Gdyby tylko tę szybkość zmienili (zwiększyli) i nie wywalali tak daleko od miejsca akcji... drużyny nie mają żadnego sensu bo repsy są randomowe, zwiększają tylko bonusy (drużynowa asysta, drużynowe leczenie, itp.). 

 

kaczor ustawilibyśmy się na sesję nie drużynowego tylko zespołowego DM (tam gdzie są 4 czteroosobowe drużyny) bo pamiętam, że w BF3 trochę pocięliśmy w ten tryb, a z randomami to ciężko się walczy 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

kocham cię kozbi... wreszcie ktoś tu mówi ludzkim głosem :)

Ja w ogóle nie czuję Konkłestu w BF4, liczba pojazdów mnie przytłacza i wielokilometrowe przebieżki niespecjalnie kręcą więc nawet jak 69 znajomych gra razem w konkłesta to i tak wbijam w TDM... co zresztą zostało mi wypomiane przez naszego z lekka otłuszczonego forumowego erotomana gawędziarza ;)

 

Podejrzewam, że granie drużynowego detmecza będzie za(pipi)iste - szybka akcja bez gromady poyeba.nych inżynierów i ziomale u boku... piszę się...

Odnośnik do komentarza

kaczor wiem o czym mówisz, ale z wielką pomocą przyszły mi DLC. O ile w podstawce podbój gra mi sie słabo, o tyle na Chińskiej czy SE daje radę - to taki zespół mini deathmatchow :) Wzgórza Gillin to bieganie miedzy B,C i D, pasmo ałtuju to ta flaga na środku i ta na dole, pustynia to piękny team deatchmatch na D i tak dalej... Niedawno miałem udział 7% killi w pojazdach, od tamtej pory "zgwiazdkowalem" tak z 7 innych gunow co daje min 700 killi bronią, ergo udział maszyn maleje, wiec styl grania mamy podobny

Odnośnik do komentarza

(pipi)unia ale mi się dobrze młóci w tej grze w TDM. Wyniki dla mnie zadowalające, nigdy wymiataczem nie byłem, ale przyjemność jest duża. Gdyby tylko tę szybkość zmienili (zwiększyli) i nie wywalali tak daleko od miejsca akcji... drużyny nie mają żadnego sensu bo repsy są randomowe, zwiększają tylko bonusy (drużynowa asysta, drużynowe leczenie, itp.). 

 

kaczor ustawilibyśmy się na sesję nie drużynowego tylko zespołowego DM (tam gdzie są 4 czteroosobowe drużyny) bo pamiętam, że w BF3 trochę pocięliśmy w ten tryb, a z randomami to ciężko się walczy

 

 

kocham cię kozbi... wreszcie ktoś tu mówi ludzkim głosem :)

Ja w ogóle nie czuję Konkłestu w BF4, liczba pojazdów mnie przytłacza i wielokilometrowe przebieżki niespecjalnie kręcą więc nawet jak 69 znajomych gra razem w konkłesta to i tak wbijam w TDM... co zresztą zostało mi wypomiane przez naszego z lekka otłuszczonego forumowego erotomana gawędziarza ;)

 

Podejrzewam, że granie drużynowego detmecza będzie za(pipi)iste - szybka akcja bez gromady poyeba.nych inżynierów i ziomale u boku... piszę się...

 

Też ostatnio zacząłem bawić się w TDM i nie dziwie się czemu część ludzi preferuje ten tryb. Jak dziś dołączyłem do znajomego na Podboju to obrywanie od czołgów, obrywanie po respawnie na członku drużyny, obrywanie od kamperów z drugiego końca mapy, czy spamerów granatami siedzących na skrzynce z amunicją itp. zaczęło nieco drażnić.

Z drugiej strony dobrze zabijając (i mało ginąc) ma się bardzo duży wpływ na zwycięstwo drużyny, gdzie w przypadku Podboju można przegrać tylko przez to, że jedna lamerska grupka z Twojej drużyny usadowi się na budynku i bezskutecznie kampi do końca gry.

 

Rzeczywiście granie drużynowego DM'a mogło by być fajne. Liczę że Carrier Mode będzie bardzo wspierał grę team'ową.

Odnośnik do komentarza

wzgórza Golluma kocham w każdej postaci - nawet konkłestu...

Reszta chińskich też jest do przyjęcia ale tylko tommi w to gra... więc zostaje TDM... ale ciesze się, że wspominacie o drużynowym DM to może medal wpadnie :)

 

ale zespołowy też byśmy ciupnęli, dawniej się nazywał squad DM. 

 

 

 

Carrier Mode będzie bardzo wspierał grę team'ową. 

 

też liczę na ten tryb, gdyż nie znam go od strony praktycznej w BF2042 a wieeeeele pochlebnych słów o nim słychać. 

Odnośnik do komentarza

W 2142 Titan Mode było najwyk...stym trybem w jaki grałem w FPSach, klimat jak cholera! Najpierw trzeba było rozwalić kilka  pulpitów sterujacych barierami laserowymi blokującymi przejścia do rdzenia głównego, potem sam rdzeń i szaleńcza ucieczka z eksplodujacego tytana zakończona skokiem halo  :)

Martwi mnie jednak to, że w starusieńkim 2142 nie było tyle wybuchowego tałatajstwa do miotania, pomimo tego, zgrany duet assalut + support potrafił zblokować wąski korytarz. Tym razem powinni bardziej skomplikować i zwiększyć ilość korytarzy na lotniskowcu by nie stały się jeszcze większym ku..estwem niż nowe Metro.

Tytanami mozna było sterować, jako dowódca mogliśmy majestatycznie (czyt. powolutku) przemieścić tytana gdziekolwiek na mapie, nie brakowało malowniczych grupowych desantów nad centralną flagą lub starć burta w burtę :). Liczę na podobny patent w morskim dodatku.

Odnośnik do komentarza

 

Reszta chińskich też jest do przyjęcia ale tylko tommi w to gra... więc zostaje TDM...

znaczy sie wolisz grac samemu TDM niz ze mna chinszczyzne? Zastanawiam sie, czy mam sie obrazic ;)

 

nic z tych rzeczy tommi :) Po prostu ty jesteś nocny Marek :) i jak wchodzisz na serwery ok północy to ja z reguły już kończę... zresztą kiedy tylko mogę to do Ciebie dołączam - choćby na jedną mapkę...

 

Kozbinio... Ustalmy nomenklaturę :)

W mojej jedynie słusznej polskiej wersji gry tryby są następujące:

 

Zespołowy DM - czyli to co łupię cały czas - każdy sobie rzepkę skrobie - po prostu 10 vs 10, niby są składy  ale po jasną chole.rę to nie wiem bo i tak nie można się respić na członku (khem... dziwnie to zabrzmiało :))))))))))))))) ) składu...

 

Drużynowy DM - czyli to co CHCIAŁBYM łupać - 4 drużyny po 5 członów walczą między sobą o zwycięstwo...

Odnośnik do komentarza

W 2142 Titan Mode było najwyk...stym trybem w jaki grałem w FPSach, klimat jak cholera! Najpierw trzeba było rozwalić kilka  pulpitów sterujacych barierami laserowymi blokującymi przejścia do rdzenia głównego, potem sam rdzeń i szaleńcza ucieczka z eksplodujacego tytana zakończona skokiem halo   :)

Martwi mnie jednak to, że w starusieńkim 2142 nie było tyle wybuchowego tałatajstwa do miotania, pomimo tego, zgrany duet assalut + support potrafił zblokować wąski korytarz. Tym razem powinni bardziej skomplikować i zwiększyć ilość korytarzy na lotniskowcu by nie stały się jeszcze większym ku..estwem niż nowe Metro.

Tytanami mozna było sterować, jako dowódca mogliśmy majestatycznie (czyt. powolutku) przemieścić tytana gdziekolwiek na mapie, nie brakowało malowniczych grupowych desantów nad centralną flagą lub starć burta w burtę :). Liczę na podobny patent w morskim dodatku.

Niestety na chwile obecną jest obawa, że w środku lotniskowców mogą się dziać scenariusze z Metro. Głównie ze względu na wszelkiej maści granatniki, rpg i granaty mini (które odnawiają się 2x szybciej jak stoisz na 2 skrzynkach z amunicją).

Nie powiem - z entuzjazmem przywitał bym fakt znerfienia tego wybuchowego tałatajstwa. Zdecydowanie wolę zabijać kulami i ginąć od kul :)

 

Powinni ograniczyć ilość tych mini granatów, jak i częstotliwość odnawiania reszty całości amunicji wybuchowej przy skrzynkach. Dużo poprawiło by to grę na Metro, Lockerze i w środku lotniskowców.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza
 
Nie powiem - z entuzjazmem przywitał bym fakt znerfienia tego wybuchowego tałatajstwa. Zdecydowanie wolę zabijać kulami i ginąć od kul :)

 

W tej grze oprócz piechoty jeździ w 3dupy pojazdów i moją jedyną bronią jest w/w tałatajstwo, a Ty chcesz to nerfić? Bez sensu. Jak czołg wjeżdża na flagę to próbuję go rozejbać broniąc flagę, a nie uciekam gdzie bezpiecznie. Jak gram CQ to w (pipi)e mam również zabijanie bo tam trzymanie flag się liczy. Już nie mogę z jarania się k/d ratio na CQ i innych trybach gdzie to jest najmniej ważne.

Odnośnik do komentarza

W tej grze oprócz piechoty jeździ w 3dupy pojazdów i moją jedyną bronią jest w/w tałatajstwo, a Ty chcesz to nerfić? Bez sensu. Jak czołg wjeżdża na flagę to próbuję go rozejbać broniąc flagę, a nie uciekam gdzie bezpiecznie. Jak gram CQ to w (pipi)e mam również zabijanie bo tam trzymanie flag się liczy. Już nie mogę z jarania się k/d ratio na CQ i innych trybach gdzie to jest najmniej ważne.

Co do wybuchów chodzi mi nie o znerfienie tego pod kątem walki z pojazdami, tylko walki z piechotą. Czekam na zapowiadany nerf mini granatów. Mam nadzieje że wystarczająco poprawi grywalność Metra i Lockera.

 

Może Cie zaskoczę, ale w tej grze chodzi o zabijanie. Trudno bronić flagi będąc martwym.

Odnośnik do komentarza

 

Powinni ograniczyć ilość tych mini granatów, jak i częstotliwość odnawiania reszty całości amunicji wybuchowej przy skrzynkach. Dużo poprawiło by to grę na Metro, Lockerze i w środku lotniskowców.

 

 

Powinni dac serwery na 32 graczy na tych mapach, i problem sam by sie rozwiazal. Chcialbym znac imie i nazwisko kolesia, ktory zaprojektowa Blokade na 64. Facet, jak nikt inny na tym globie, zasluzyl sobie na lute w pysk. Pojecia nie mam, jak mozna bylo zaproketowac taka mape- clasterfuck w 2 minuty. 

Odnośnik do komentarza

Graliśmy wczoraj dominacje na mapach SA. Dla mnie za duże zamieszanie i strasznie zyebane respy. Na metro doszło nawet do tego, że na początku rundy wszyscy odrodzili się na jednej fladze! Nieźle to wyglądało: odrodzenie, chwila zwieszki "co jest grane?" i sruuuuuuuutututi wszyscy martwi. Ja przeżyłem bo odrodziłem się w wagonie, ale ci na środku mieli przerąbane. Oprócz tego trzeba się dużo nabiegać. Chyba, że przyjmuje się rolę strażnika flagi. Pozdro Kame ;)

Z BF3 bardzo miło wspominam zespołowy rush. Czasem trzeba było się ostro nakombinować, żeby podłożyć ładunki. Może ktoś chętny na to? (o ile jest w BF4).

Edytowane przez mclusky
Odnośnik do komentarza

Powinni dac serwery na 32 graczy na tych mapach, i problem sam by sie rozwiazal. Chcialbym znac imie i nazwisko kolesia, ktory zaprojektowa Blokade na 64. Facet, jak nikt inny na tym globie, zasluzyl sobie na lute w pysk. Pojecia nie mam, jak mozna bylo zaproketowac taka mape- clasterfuck w 2 minuty.

 

 

Dla mnie te mapy są całkiem grywalne jak mało wybucha w korytarzach. Dla mnie im więcej graczy, tym więcej celów do strzelania.

 

 

Widzisz Drantzell, Ty popadasz w skrajności w skrajnosć, jak kolesie z dice... Balans nie polega tylko na nerfieniu czy wzmacnianiu danej broni czy pojazdu! To ch..ja poprawia a tylko wk..wia!

 

Nie wchodzę w skrajności. Granaty mini są op i z tym każdy powinien się zgodzić. Planowany jest nerf i po prostu wyraziłem nadzieje że to wystarczy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...