Opublikowano 11 marca 201312 l http://www.darkwoodgame.com/ http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uQOPb9p3HTQ Nie wiem czy wspominane było tutaj o tej pozycji. Trójka ludzi z Polski ( studio Acid Wizard ) tworzy coś interesującego, osobny temat jak najbardziej wskazany. Co wiemy : - Gra ma być trudna ( prawdziwy survival a nie jakieś pierdoły ), a śmierć nieodwracalna. - Duży otwarty świat z losowo generowanymi zdarzeniami. - W dzień zbieramy materiały, surowce w pobliskim lesie by w nocy dzięki ich pomocy bronić się we własnym domostwie - Tworzenie pułapek, barykad, utrzymywanie oświetlenia domu ( paliwo do generatora ). - Zmienny stan psychiczny bohatera. - System rozwoju różnorakich umiejętności. - Zakres widzenia bohatera ( poza nim nie widzimy zagrożeń tylko puste obszary ) Edytowane 11 marca 201312 l przez Sebastian Ś.
Opublikowano 11 marca 201312 l Prezentuje sie niezle (ladnie animacje), ale mocno smiedzi Project Zomboid.
Opublikowano 11 marca 201312 l Autor Ogólnie mam takie obawy ,że wyjdzie z tego zbyt monotonny schemat, dobry na systemy przenośne a nie PC-ta. W dzień, bieganie zbieractwo drewna i innych bajerów ( w stylu "Don't Starve", oczywiście w bardziej dorosłym wydaniu ) a w nocy "puzzlowate" ustawianie pułapek i barykad, łatanie "dziur" i trochę rąbanki. I tak schemat powtórz 1000 razy. Klimat na filmiku jest ale by gra się wybiła potrzebna jest mocna fabuła ( jakby tu ją w tłoczyć w takim schemacie zbieranie + obrona ? ), bardziej konkretne, daleko idące działania ( wielotygodniowe próby np. naprawy samochodu by uciec z lasu ). Na filmiku widzę również, że generator prądu rozmawia z bohaterem. Zapewne to już jakieś problemy psychiczne się ujawniają : )
Opublikowano 11 marca 201312 l Jak pociągną ten temat to może wyjść coś naprawde ambitnego - w końcu kto już nie RZYGA tematem zombie ? Ten rysunek wykonany przez chłopaka skojarzył mi się troche z Blair Witch Part 1: Rustin Parr <jak i masą filmów troche ambitniejszych niż kolejna horda zombie> gdzie również był motyw niespokojnych rysunków wykonanych przez dziecko. Prawdziwy horror zaczyna się wtedy, kiedy mierzymy się z czymś, co jest nam nieznane, tajemnicze, niebezpośrednie. Problemy psychiczne postaci, nastrój i budowanie napięcia mogą tu być kluczowe <między innymi dlatego stawiam wyżej SCP od takiego przereklamowanego moim zdaniem Slendermana>
Opublikowano 11 marca 201312 l Autor Co mi się podoba w tym krótkim trailerze : - kapitalna , niepokojąca muzyka - odgłosy otoczenia ( dyszenie , stukoty, "piknięcia" przy wyborze różnorakich opcji - ciekawy, trochę zabawny ale niepokojący "dialog" z generatorem prądu - "oldskullowy" ale bardzo realistyczny system pola widzenia ( gwałtowne obracania na różne strony w widoku "z góry" by dostrzec zagrożenie ) - poziom paniki zaczął wzrastać gdy zgasło światło - pasek staminy - ilościowe podejście do przedmiotów ( zapewne szybko się zużywają ) - barykadowanie okien i drzwi - mrok, "ziarno" Co bym chciał zobaczyć w finalnej wersji : - za dnia eksplorowanie nie tylko lasu ale i jakichś starych budowli - ciekawa, głęboko fabuła poznawana pośrednio poprzez, notatki, wizje, sny, różnorakie ślady w eksplorowanych budowlach - różnorakie, długofalowe nie wymuszone żadnym lipnym dziennikiem zadania - jak najmniej czysto "strzelanki" a więcej już mi się nie chce pisać, czekam na dalsze informacje i filmiki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.