Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

ta gra nie wyciąga 1080/60 fpsów haha umieram

 

 

M2YRVXK.gif

 

To teraz wina deva czy sterownikow? 

 

 

I jeszcze kur.wa dumni, że gra chodzi w takiej samej rozdzielczości jak BF 4 :teehee:

 

battlefield-4-will-utilise-kinect-on-xbo

 

PvZ-Garden-Warfare-copy.jpg

 

XD to jest za śmieszne. No ale wracają do pytania to XO jest słabe, ale bez przesady 

Edytowane przez _Be_

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano
XD to jest za śmieszne. No ale wracają do pytania to XO jest słabe, ale bez przesady

 

 

32 mb esramu i tyle, to zawsze bedzie problemem w kwestii 1080p

Opublikowano

 

XD to jest za śmieszne. No ale wracają do pytania to XO jest słabe, ale bez przesady

 

 

32 mb esramu i tyle, to zawsze bedzie problemem w kwestii 1080p

 

 

LOCO CYCLE JAKOŚ DAŁO RADĘ

Opublikowano

 

 

XD to jest za śmieszne. No ale wracają do pytania to XO jest słabe, ale bez przesady

 

 

32 mb esramu i tyle, to zawsze bedzie problemem w kwestii 1080p

 

 

LOCO CYCLE JAKOŚ DAŁO RADĘ

 

 

I FORZA

Opublikowano

Śmichy chichy, ale koniec końców gra wygląda bardzo zabawnie. Pograłbym.

Opublikowano

Na Split-Screenie ta gra to masa zabawy. Ciekawe czy jest split

Opublikowano

Ten fps w ogrodzie jest w 720p? 

Opublikowano

tak xD

Opublikowano

Jest lekka podjara:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qbv9rs9bVOE

 

W przeciwieństwie do przepełnionych akcją wcześniejszych produkcji z Obcym w roli głównej, autorzy Alien: Isolation powracają do korzeni gatunku, jakim jest survival horror. W grze nie przewidziano możliwości walki, kładąc nacisk na niesamowity klimat i wszechobecne poczucie zagrożenia, towarzyszące nam podczas przemierzania pozornie opuszczonego statku. Naszym tropem podążać bowiem będzie śmiertelny wróg, wyposażony w specjalny system zmysłów: wzroku, słuchu i zapachu. Ksenomorfa jednak nie będziemy mogli w żaden sposób zgładzić, a najlepszymi sposobami na przetrwanie będą: ucieczka, odwrócenie uwagi przeciwnika i umiejętne korzystanie z kryjówek. Amanda będzie musiała hackować systemy statku, pozyskiwać niezbędne do życia surowce oraz tworzyć potrzebne w zależności od sytuacji przedmioty. Z pomocą przyjdzie jej również nieodłączny element serii, jakim jest wykrywacz ruchu, niezawodnie ostrzegający przed zbliżającym się niebezpieczeństwem. 

Twórcy gry wzorowali się głównie na najsłynniejszej, pierwszej części filmowej sagi, jaką był wyreżyserowany przez Ridleya Scotta Obcy: Ósmy Pasażer Nostromo. Alien: Isolation nawiązuje do niego zarówno w warstwie fabularnej jak i pod kątem oprawy graficznej. Model ksenomorfa odwzorowuje koncepcje samego H.R. Gigera, a nieco staromodny wystrój statku i znajdujące się na pokładzie urządzenia żywo przypominają wizję dalekiej przyszłości, ukazaną w kultowym obrazie Ridleya Scotta. Autorom gry udało się zachować klimat filmowego oryginału, w którym zamiast walk z hordami potworów emocje wywołuje już sama podróż przez słabo oświetlone labirynty korytarzy oraz towarzyszące jej tajemnicze odgłosy i ślady obecności Obcego.

 

 

015177-05.jpg

 

A ponadto:

 

Frogwares nie stroniło w swoich ostatnich produkcjach od mrocznych klimatów (seria Sherlock Holmes). Nie inaczej będzie w ich najnowszym projekcie - tym razem inspirowanym mitologią Cthulhu.
Frogwares pracuje aktualnie nad nową przygodówką, zatytułowaną Call of Cthulhu. Tytuł nie powinien pozostawiać wątpliwości do do tematyki gry. Znajdziemy tu większość motywów kojarzonych z ksiązkami Lovecrafta. Co ciekawe - już w swojej wcześniejszej produkcji, czyli w Magrunner, Frogwares wykorzystało pewne elementy mitologii Cthulhu.

 

2034678914.jpg

 

Czyli 2 kolejne nadzieje klasycznych survival horror'ów na next gena. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Jest lekka podjara:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qbv9rs9bVOE

 

 

Tak powinien wyglądać Colonial Marines :3

Opublikowano

zamiast Halo, ktorego nie lubie dali by w tym roku Quantum Break. ta giera pozamiata.

Opublikowano

Quantum B. według mnie to musi być 2014 i dużo póki co na to wskazywało - stąd dziwi mnie trochę, że chcą upchać w tym roku dwie takie marki jak Quantum i Halo.

Opublikowano

Na 99% na E3 zobaczymy Halo 2 Anniversary (720p ledwo). Nic nie stoi na przeszkodzie (nie liczac developingu:P) by QB wyszlo w tym roku, ale jakos watpie w tegoroczna premiere.

 

Przewiduje rowniez pierwsza zapowiedz nowego Mass Effecta:

 

Edytowane przez Ins

Opublikowano
Po pierwszej zajawce Halo na Xboksa One, jeszcze bez wciąż niepotwierdzonej "piątki" w tytule, Microsoft dumnie zapowiedział, że grą cieszyli będziemy się w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

 

Opublikowano

Poddaje sie, Plantsy przelaly czare goryczy  :ninja:

Opublikowano

Jezeli plantsy faktycznie nie chodza w 1080p to juz nie moze byc watpliwosci, ze ta konsola jest po prostu zje.bana. Nie chodzi o moc tylko o jakiegos je.bane bottlenecka, ktory magicznie upierdala wchuihade. Brawo MS.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Wg m$ każda gra na ich konsoli chodzi w 1080p (skalowanym). Z drugiej strony wydaje mi się, że akurat Halo faktycznie mogą chcieć zrobić w 1080p60, ale skok graficzny będzie taki jak w przypadku Forzy - żaden,

 

Jezeli plantsy faktycznie nie chodza w 1080p to juz nie moze byc watpliwosci, ze ta konsola jest po prostu zje.bana. Nie chodzi o moc tylko o jakiegos je.bane bottlenecka, ktory magicznie upierdala wchuihade. Brawo MS.

 

Przecież już oficjalnie wiadomo, że bottlenecki są dwa - szybkość ram i ilość esram.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

twórcy Sniper Elite 3 mówili, że problem z 1080p polega na tym, że aby wykorzystać tą (ob)esram'ą pamięć trzeba wszystko ciąć na małe kawałeczki o wielkości 32mb.

 

już wolałbym to Halo 5 w 720/30 ale zeby naprawde wygladało next genowo, bez syndromu last gen + ostre teksturki i ladne wybuchy..

Opublikowano

 

Po pierwszej zajawce Halo na Xboksa One, jeszcze bez wciąż niepotwierdzonej "piątki" w tytule, Microsoft dumnie zapowiedział, że grą cieszyli będziemy się w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

 

 

 

Na Xbona jest juz Halo w 1080p60fps wiec w czym problem zrobic nastepne?  :teehee:  :teehee:  :teehee:  :teehee:  :teehee:

 

Halo-Spartan-Assault-Screenshot---Banshe

Opublikowano

Po pierwszej zajawce Halo na Xboksa One, jeszcze bez wciąż niepotwierdzonej "piątki" w tytule, Microsoft dumnie zapowiedział, że grą cieszyli będziemy się w 1080p i 60 klatkach na sekundę

Na E3 mówili tylko o 60 fps, a o 1080p ani słowa.

 

PS. Plants vs Zombies chodzi w 900p ( http://www.technobuffalo.com/2014/02/21/plants-vs-zombies-garden-warfare-runs-at-900p-60fps-on-xbox-one/ ).

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

 

 

Po pierwszej zajawce Halo na Xboksa One, jeszcze bez wciąż niepotwierdzonej "piątki" w tytule, Microsoft dumnie zapowiedział, że grą cieszyli będziemy się w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

 

 

 

Na Xbona jest juz Halo w 1080p60fps wiec w czym problem zrobic nastepne?  :teehee:  :teehee:  :teehee:  :teehee:  :teehee:

 

Ty lepiej to wygoogluj bo już nie ma pewności czy to znów tylko upscale  :sorcerer:

Opublikowano

Jest lekka podjara:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qbv9rs9bVOE

 

W przeciwieństwie do przepełnionych akcją wcześniejszych produkcji z Obcym w roli głównej, autorzy Alien: Isolation powracają do korzeni gatunku, jakim jest survival horror. W grze nie przewidziano możliwości walki, kładąc nacisk na niesamowity klimat i wszechobecne poczucie zagrożenia, towarzyszące nam podczas przemierzania pozornie opuszczonego statku. Naszym tropem podążać bowiem będzie śmiertelny wróg, wyposażony w specjalny system zmysłów: wzroku, słuchu i zapachu. Ksenomorfa jednak nie będziemy mogli w żaden sposób zgładzić, a najlepszymi sposobami na przetrwanie będą: ucieczka, odwrócenie uwagi przeciwnika i umiejętne korzystanie z kryjówek. Amanda będzie musiała hackować systemy statku, pozyskiwać niezbędne do życia surowce oraz tworzyć potrzebne w zależności od sytuacji przedmioty. Z pomocą przyjdzie jej również nieodłączny element serii, jakim jest wykrywacz ruchu, niezawodnie ostrzegający przed zbliżającym się niebezpieczeństwem. 

 

Twórcy gry wzorowali się głównie na najsłynniejszej, pierwszej części filmowej sagi, jaką był wyreżyserowany przez Ridleya Scotta Obcy: Ósmy Pasażer Nostromo. Alien: Isolation nawiązuje do niego zarówno w warstwie fabularnej jak i pod kątem oprawy graficznej. Model ksenomorfa odwzorowuje koncepcje samego H.R. Gigera, a nieco staromodny wystrój statku i znajdujące się na pokładzie urządzenia żywo przypominają wizję dalekiej przyszłości, ukazaną w kultowym obrazie Ridleya Scotta. Autorom gry udało się zachować klimat filmowego oryginału, w którym zamiast walk z hordami potworów emocje wywołuje już sama podróż przez słabo oświetlone labirynty korytarzy oraz towarzyszące jej tajemnicze odgłosy i ślady obecności Obcego.

 

 

015177-05.jpg

 

A ponadto:

 

Frogwares nie stroniło w swoich ostatnich produkcjach od mrocznych klimatów (seria Sherlock Holmes). Nie inaczej będzie w ich najnowszym projekcie - tym razem inspirowanym mitologią Cthulhu.
Frogwares pracuje aktualnie nad nową przygodówką, zatytułowaną Call of Cthulhu. Tytuł nie powinien pozostawiać wątpliwości do do tematyki gry. Znajdziemy tu większość motywów kojarzonych z ksiązkami Lovecrafta. Co ciekawe - już w swojej wcześniejszej produkcji, czyli w Magrunner, Frogwares wykorzystało pewne elementy mitologii Cthulhu.

 

2034678914.jpg

 

Czyli 2 kolejne nadzieje klasycznych survival horror'ów na next gena. 

 

 

co do Aliena- wszystko ok, ale smierdzi mi to mechanika oparta o bzdurne skrypty typu "schowaj sie pod lozko- super inteligentny biomechaniczny potwor z doskonalymi zmyslami cie nie znajdzie", plus to ze walczyc nie mozna, brzmi slabo, bo jaki to Alien bez miotacza ognia? chociazby pozniej moglby sie na chwile pojawic.

 

con do CoC to jestem ciekaw tej produkcji, fajnie gdyby pokazali cos jeszcze albo chociaz zarysowali scenariusz

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.